WenS Uitzendbureau
Review over WenS Uitzendbureau van een medewerker

Gezellig en professioneel bedrijf

12 november 2020
Bij WenS Uitzendbureau hangt er allesbehalve een formele sfeer. De eigenaren zijn beiden erg sympathiek, wat ervoor zorgt dat het prettig is om te werken. Daarnaast staan ze altijd open voor verbeteringen of andere suggesties van de werknemer. Aangezien het een klein bedrijf is hangt er niet een bepaalde cultuur, wat fijn is voor mensen die niet houden van het werken in enorme bedrijven.
Pluspunten
Gezellige lunches, elke dag lachen, hond op kantoor, infomele sfeer, jong bedrijf en eigenaren
Minpunten
....
12 november 2020
Uitzendkracht (huidige medewerker) - Maass
Leuk gesprek en super snel geholpen. Kortom precies wat je mag verwachten van een uitzendbureau. En dat is bij de meeset bureau's lang niet altijd het geval.
Pluspunten
Vriendelijk, denken mee
Minpunten
Nog geen.
10 september 2020
Uitzendkracht (voormalige medewerker) - Hazeldonk
Afspraken worden niet negekomen. Er wordt niet of nauwelijks gereageerd op mails. Je wordt niet op de hoogte gehouden van de voortgang bij sollicitatieprocedures. Excuses zijn er genoeg maar dat levert geen werk op. Ik raad aan dit uitzenbureau links te laten liggen.
Pluspunten
vriendelijk als gesprekspartner
Minpunten
Beloven veel maar komen weinig na
15 juni 2020
Intercedent (voormalige medewerker) - Maassluis
Bij WenS Uitzendbureau hangt er allesbehalve een formele sfeer. De eigenaren zijn beiden erg sympathiek, wat ervoor zorgt dat het prettig is om te werken. Daarnaast staan ze altijd open voor verbeteringen of andere suggesties van de werknemer. Aangezien het een klein bedrijf is (twee eigenaren zonder personeel) hangt er niet een bepaalde cultuur, wat fijn is voor mensen die niet houden van het werken in enorme bedrijven. Voor mij was er uiteindelijk te weinig diversiteit in het werk, maar voor iemand met meer affiniteit met de uitzendwereld is dit een super bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Minpunten
Hond op kantoor
  1. Gezellig en professioneel bedrijf