WenS Uitzendbureau

WenS Uitzendbureau Reviews

Bij WenS Uitzendbureau hangt er allesbehalve een formele sfeer. De eigenaren zijn beiden erg sympathiek, wat ervoor zorgt dat het prettig is om te werken. Daarnaast staan ze altijd open voor verbeteringen of andere suggesties van de werknemer. Aangezien het een klein bedrijf is hangt er niet een bepaalde cultuur, wat fijn is voor mensen die niet houden van het werken in enorme bedrijven.
Pluspunten
Gezellige lunches, elke dag lachen, hond op kantoor, infomele sfeer, jong bedrijf en eigenaren
Minpunten
....
Leuk gesprek en super snel geholpen. Kortom precies wat je mag verwachten van een uitzendbureau. En dat is bij de meeset bureau's lang niet altijd het geval.
Pluspunten
Vriendelijk, denken mee
Minpunten
Nog geen.
Afspraken worden niet negekomen. Er wordt niet of nauwelijks gereageerd op mails. Je wordt niet op de hoogte gehouden van de voortgang bij sollicitatieprocedures. Excuses zijn er genoeg maar dat levert geen werk op. Ik raad aan dit uitzenbureau links te laten liggen.
Pluspunten
vriendelijk als gesprekspartner
Minpunten
Beloven veel maar komen weinig na
Met veel plezier gewerkt bij WenS Uitzendbureau. Bij dit bedrijf besteden ze veel aandacht aan het sociale aspect en proberen echt met je mee te denken als het aankomt op een lange termijn visie. WenS heeft mij uitstekend geholpen met het stellen van duidelijke doelen en bij het realiseren van deze doelen. Er hangt een informele werksfeer en de medewerkers nemen echt de tijd voor je.
Pluspunten
Oprechte interesse, fijne communicatie en duidelijke afspraken
Minpunten
N.v.t.
Bij WenS Uitzendbureau hangt er allesbehalve een formele sfeer. De eigenaren zijn beiden erg sympathiek, wat ervoor zorgt dat het prettig is om te werken. Daarnaast staan ze altijd open voor verbeteringen of andere suggesties van de werknemer. Aangezien het een klein bedrijf is (twee eigenaren zonder personeel) hangt er niet een bepaalde cultuur, wat fijn is voor mensen die niet houden van het werken in enorme bedrijven. Voor mij was er uiteindelijk te weinig diversiteit in het werk, maar voor iemand met meer affiniteit met de uitzendwereld is dit een super bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Minpunten
Hond op kantoor