wecall

12: wecall reviews van werknemers

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 14 reviews

Erg leuk bedrijf

Leuk bedrijf om te werken. Leuke collega's en goede verdiensten.

Pluspunten

Gratis lunch. Zelf bepalen hoeveel je verdient

Liegen de boel bijmekaar

Laat je AUB niet verleiden door hun, je komt op een koude bak met mensen die al tig keer gebeld zijn.De supervisor en 1 andere persoon krijgen warme of bestaande contacten/klanten en closen zo voor iedereen hun neus dagelijks veel sales.Zo lijkt het alsof jij dit ook kunt..Je blijft op de verotte klantbestand bellen en gaat vaak naar huis met 0 euro voor 10 uurtjes gewerkt te hebben.

Pluspunten

De trainingen van Dennis waren goed, maar die is ook niet meer werkzaam

Minpunten

10 uur Shifts

verschrikkelijk, niet doen

je licht alleen maar mensen op.managers tonen geen enkele vorm van respect naar de mensen toe die je belt. er wordt bij je ingestampt dat het niet uit maakt wat de mensen aan de andere kant van de lijn zeggen. gewoon doen alsof je ze niet gehoord hebt en doorgaan met je eigen verhaal.

Pluspunten

gratis lunch en ontbijt

Minpunten

zeer eentonig, geen leuke werksfeer

goede samenwerking met management

we call is mijn eerste officiele baan en vind het tot nu toe dat ik er goed heb gedaan om hier te komen werken. Snelle reactie en een goede intro gekregen!!!

Pluspunten

kantine

Minpunten

mindset

Productieve en gezellige werksfeer op de werkvloer wat je motiveerde

Fijne werksfeer, waar je veel zult leren en daarnaast leuke collega’s hebt die je helpen en coaches die goede begeleiding bieden.

Pluspunten

Eten en drinken aanwezig

Goede werksfeer

Wecall heeft een hele leuke werksfeer met hele sociale collega’s, ik ga dus altijd met plezier naar werk. Ook worden er vaak leuke uitjes georganiseerd zodat de werknemers elkaar beter kunnen leren kennen. Het werk is leuk en je word goed begeleid. Daarbij doen de leidinggevende altijd hun best je te helpen zo veel mogelijk sales te maken en word je goed beloond als je veel sales maakt.

Pluspunten

Werksfeer en leuke mensen

Minpunten

Eentonig werk

Leuke werksfeer, erg professioneel. Leuke uitjes..

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Veel druk

productieve en gezellige werkomgeving

Ik raad het zeker aan om bij wecall te komen werken! Gezellig team met een productieve, positieve en vooral een gezellige werkomgeving!

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Geen minpunten :)

Goede kwaliteit, professioneel

Goede kwaliteit, professioneel en goede werksfeer.

Positieve en gezellige, maar hardwerkende werkomgeving

Werk hier nu inmiddels een half jaar en heb nog nooit een baan gehad waar ik het zo naar mijn zin had. De werksfeer, gezellige collega's en leuke dingen/uitjes die vaak worden gedaan maakt het werken zo leuk! Je blijft gemotiveerd en wordt ook continue door het management gemotiveerd en positief gehouden.

Leuke sfeer

Als je hier werkt, krijg je het gevoel om wekelijks veel sales te maken, zodat je bovenaan de scorebord eindigt. Ook wordt er regelmatig bedrijfsuitjes georganiseerd voor de medewerkers. Tevens is de bonusregeling hier uitstekend. Hiermee kan je je maandelijkse inkomen verdubbelen.

Motiverende werkomgeving

Heb eerder bij meerdere salesbedrijven gewerkt. Dit bedrijf onderscheidt zich enorm van de rest in de professionaliteit en de manier waarop nieuwe medewerkers worden begeleidt. Ik heb hier heel veel geleerd!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij wecall. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over wecall per locatie

Meer informatie over wecall in populaire locaties

• wecall