Webhelp
Bekijk alle reviews over Webhelp

Webhelp

Review over Webhelp van een medewerker

Zo slecht

Ik had geklaagd over de communicatie aangezien ik er 2 maanden werkte en ze me niet hielpen met in mijn werk mail komen en dat er afspraken worden gemaakt die ze niet nakomen en ik vervolgens gewoon niks te horen krijg, en daarop reageerde mijn team manager met dat is je mening en die doet er niet toe.Slechtste team manager ooit.

Pluspunten

Die zijn er niet

Minpunten

Team manager, communicatie, niet nakomen van afspraken en salaris

Clown show

Slecht salaris. Feedback van je gesprekken mag je niet inzien, omdat het demotiverend zou zijn. Terwijl het net zo demotiverend kan zijn om feedback van je coach te krijgen. Pure onzin. Gesprekken worden om de meest stomme dingen afgekeurd. Je hebt bijv 1 regel in het systeem niet aangevinkt. Hup gesprek afgekeurd. Emailadres niet gevraagd, afgekeurd, ook al is de rest wel goed. En het emailadres is niet eens relevant voor het gesprek. Emailadressen worden alleen gevraagd om een klanttevredenheidsonderzoek te versturen, maar dat mag je niet zeggen tegen de beller, dus moet het maar sneaky. En als het je laatste weken zijn krijg je nog een uitgebreide coaching, lekkere timing. Ook wordt alles in de gaten gehouden en helaas als je een mens bent, heb je pech, want je hebt maar 1 minuut per uur voor de wc. De ideale medewerker is een robot.

Pluspunten

Minpunten

Slecht salaris

Zeer menselijk!

Je wordt uitstekend behandeld als mens. Je wordt gemotiveerd door Je TM en ze halen het beste uit iedereen die echt wilt!

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden en uitstekende betrokkenheid en flexibiliteit

Minpunten

Salaris mag hoger

badly organized place to work

bad logistics, bad training and follow up. many projects for companies that obviously don't care about actual customer service. Bad supportt when you need it

Pluspunten

none really

Minpunten

coffee is bad, work pressure also

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Webhelp. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Webhelp met

Meer informatie over Webhelp in populaire locaties

• Webhelp
  • Zo slecht