We Canteen

We Canteen: 10 reviews van werknemers

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 11 reviews

Wecanteen is een onderdeel van D&B waar je warm binnen komt, je werkt met mensen die goed voor je zorgen en met doorgroei mogelijkheden .

elke dag proberen we bij Wecanteen een mooie en gezellig dag van te maken op locatie. ons doel met het gehele management is om onze gasten goed te verwennen met mooie en verse gerechten. zodat de gasten ook elke dag met een goed gevoel weer terug komt.

Leuk groeiend bedrijf.

Ik ben nog niet heel lang maar ben nu al erg enthousiast. Het is een leuk bedrijf om voor te werken. Eigen inbreng wordt erg gewaardeerd en daar is ook de ruimte voor. Ook wordt er gekeken naar duurzame producten en zijn de lokale ondernemers die komen koken ook een erg leuke aanvulling.

Pluspunten

Ruimte voor eigen ideeën.

Minpunten

Heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Top

Os een super leuke baan alleen kan ik niet blijven vanwege corona crisis is er niet veel werk maar over het algemeen een plezierige baan lekker dichtbij huis, Communicatie is ook perfect, jammer dat ik hier niet kan blijven werken want ik ging met heel veel plezier naar me werk.

Een erg leuke catering. Zeer inspirerende aanbod

Erg fijn gewerkt. Kleine teams, groot bedrijf. Ik kan het iedereen aanraden

Leuk en innovatief bedrijf

2 jaar bij We Canteen gewerkt, erg leuke tijd gehad. Vooral de afwisseling tussen keuken- en verkoop werkzaamheden spraken mij erg aan.

Oke bedrijf

ik stond op een leuke locatie. Goede manager alleen weinig tijd voor je omdat het druk is op de locatie. Betalen netjes op tijd en werken met verse producten. Miste het Horecavak dus ben weer terug de horeca in gegaan.

Opstartend bedrijf

Veel chaos, weinig tot geen communicatie, slechte werksfeer

Leuk bedrijf

Erg professioneel bedrijf. De mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen zijn ook erg divers. Al met al een zeer fijne werkgever!

Super leuk bedrijf

Goede sfeer, fijne collega's en ruimte voor eigen inbreng. Als cateringmanager krijg ik vrijheid, van het aannemen van personeel tot aan de inkoop. Het leuke is dat ik samen met de chef-kok geheel vrij ben in het samenstellen van het menu. Leuke internationale opdrachtgevers en ruimte voor ontwikkelingen. Door de snelle grote groei ben ik snel zelfstandig geworden.

Leuke werksfeer!

Ik mag werken op een heel gave locatie met super collega's! Iedere dag de lunch voor onze bezoekers weer tip top in orde maken en dan die leuke reacties zien maakt het ook nog eens extra leuk.

Pluspunten

Leuke collega's, mooie locatie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij We Canteen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.4

4.4