Waterschap Brabantse Delta

Waterschap Brabantse Delta Reviews

Geen een dag is hetzelfde! Elke dag vindt er iets nieuws plaats. Het schakelen van het ene project naar het andere is een uitdaging! Maar een interessante uitdaging! Om tot een goed plan te komen, vind ik samenwerken belangrijk. Ik heb geleerd om andermans talenten te gebruiken en niet alles zelf te willen doen. Dit is niet alleen positief voor het uiteindelijke plan, maar ook doe je meer ervaring en kennis op. Een divers takenpakket en nieuwe uitdagingen zijn voor mij drijfveren om hard aan de slag te gaan en vol enthousiasme in een nieuw avontuur te duiken. Doelgericht werken, organiseren, creativiteit, proactief zijn woorden waar ik me in kan vinden.
Goede balans tussen prive en werk, professionele collega's, goede en collegiale werksfeer. Wordt professioneel geleid. Zeer verrast door vriendelijkheid van de Brabanders!!
Er is een tweedeling onder het personeel. Aan de ene kant heb je de flexibele jonge generatie die komt en gaat (er is veel verloop) en aan de andere kant heb je de oude garde c.q. de ouderwetse ambtenaren die alles bij het oude willen houden en vernieuwing tegen houden, m.n. deze groep heeft veel invloed op de werksfeer en -wijze. Dat verklaart m.i. ook m.n. het grote verloop van het personeel. Het zou wel kunnen dat dit van afdeling tot afdeling verschilt.
Pluspunten
mooi kantoor in mooie omgeving
Minpunten
zie review