Logo van Warmteservice

Reviews over Werk-privébalans bij Warmteservice

Wissen
4,3Salaris en arbeidsvoorwaarden

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 13 reviews

TOP bedrijf met prettige bedrijfscultuur

Ik ben nu 13 jaar werkzaam bij Warmteservice, is echt een top bedrijf waar voldoende doorgroei mogelijkheden zijn, een prettige werksfeer hangt en waar we met ze allen aan een top bedrijf bouwen!

Pluspunten

Soepele houding van personeel

Minpunten

Soms wat stressvol

Leuk bedrijf waar je veel kunt leren

Inmiddels ben ik een jaar werkzaam bij Warmteservice, en ik ga nog elke dag met veel plezier naar het werk. Ik ben binnengekomen met 0,0 kennis van de producten, enkel winkelervaring had ik op zak. In het jaar dat ik hier werk heb ik ontzettend veel geleerd via de cursussen die mij zijn aangeboden. Collega's zijn heel collegiaal, ook van andere filialen en het hoofdkantoor.

Pluspunten

Veel leermogelijkheden, gezellig bedrijf, goed salaris

Minpunten

Beperkte mogelijkheden tot vrije dagen in de winterperiode

Een bedrijf waarbij elke dag anders is!

Bij Warmteservice is elke dag anders. De combinatie van hard werken, veel verschillende werkzaamheden en het dagelijkse contact met klanten zorgt ervoor dat een werkdag bij Warmteservice heel snel gaat. Vanaf dag 1 leer zowel in de praktijk als op trainingen heel veel technische en commerciële vaardigheden. Het contact tussen verkoopmedewerkers, bedrijfsleiders en het management werkt ook heel prettig bij Warmteservice. De vestigingen en het hoofdkantoor hebben dan ook dagelijks contact met elkaar en ondersteunt daar waar dat nodig is. Dagelijks komen er nieuwe producten en gaat de techniek snel vooruit. Dit is soms moeilijk bij te houden in het drukke bedrijfsleven. Maar doordat de verkoopmedewerkers dit goed bijhouden, kunnen we vrijwel elke klant goed helpen en zijn wij bereid heel goed mee te denken in verschillende situaties.

Pluspunten

Veel verschillende werkzaamheden.

Minpunten

Soms wat druk in de winkel waardoor je nergens aan toe komt.

Leuk bedrijf met vele variërende dagen en taken.

Warmteservice is een veelzijdige baan en geen dag is hetzelfde. Van het oplossen van kleine problemen, tot aan het verkopen van complete verwarming/sanitair & dak installaties, wat dit werk juist zo leuk maakt maar soms ook lastig. Want elke dag leer je weer nieuwe dingen. Dit wordt je natuurlijk allemaal bij gebracht met de cursussen die je krijgt bij warmteservice. Je werkt nauw samen met je collega's om een goede doorloop van het werk te creëren. Waardoor er een goede en gezellige werksfeer onstaat.

Pluspunten

Flexibel bedrijf - Eigen invulling van de dag -

Minpunten

Van September t/m December niet kunnen opnemen van vrije dagen.

gezellig werksfeer, fijne collegas

zeer dynamisch bedrijf met leuke collega's mogelijkheden tot doorgroei en een goed salaris

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

pauzes niet altijd aanwezig

Leuk goed warm bedrijf

Ik werk op het hoofdkantoor elke dag weer met veel plezier. Er hangt een goede warme sfeer. Goede samenwerking in het team en tussen de verschillende afdelingen. Veel ruimte voor ideeën en projecten. Mooie resultaten, leerzaam en stabiele werkomgeving.

Pluspunten

Goede sfeer en goed salaris

Minpunten

Leuk bedrijf om voor te werken

Ik werk nu 3 jaar bij Warmteservice en heb het erg naar mijn zin! Leuke collega's en een goede sfeer.

Pluspunten

Leuke collega's, goede arbeidsvoorwaarden en fijne werktijden.

Mooi bedrijf met goede collega's

Werken bij Warmteservice is echt een aanrader als je houdt van afwisseling in je werk. Geen dag is hetzelfde. Daarnaast biedt Warmteservice veel opleidingsmogelijkheden. Verder denkt het bedrijf graag met je mee. Geweldige personeelsfeesten! Erg leuke collega's. Je bent echt een familie.

Pluspunten

Beste personeelsfeesten ever!

Minpunten

Laag salaris, veel werken.

Vacatures van Warmteservice

Meer vacatures
Bekijk meer reviews over Warmteservice

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Warmteservice. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4,6

• Warmteservice