Logo van Warmteservice
Warmteservice

Reviews over Management bij Warmteservice

Wissen

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 13 reviews

TOP bedrijf met prettige bedrijfscultuur

Ik ben nu 13 jaar werkzaam bij Warmteservice, is echt een top bedrijf waar voldoende doorgroei mogelijkheden zijn, een prettige werksfeer hangt en waar we met ze allen aan een top bedrijf bouwen!

Pluspunten

Soepele houding van personeel

Minpunten

Soms wat stressvol

Een bedrijf waarbij elke dag anders is!

Bij Warmteservice is elke dag anders. De combinatie van hard werken, veel verschillende werkzaamheden en het dagelijkse contact met klanten zorgt ervoor dat een werkdag bij Warmteservice heel snel gaat. Vanaf dag 1 leer zowel in de praktijk als op trainingen heel veel technische en commerciële vaardigheden. Het contact tussen verkoopmedewerkers, bedrijfsleiders en het management werkt ook heel prettig bij Warmteservice. De vestigingen en het hoofdkantoor hebben dan ook dagelijks contact met elkaar en ondersteunt daar waar dat nodig is. Dagelijks komen er nieuwe producten en gaat de techniek snel vooruit. Dit is soms moeilijk bij te houden in het drukke bedrijfsleven. Maar doordat de verkoopmedewerkers dit goed bijhouden, kunnen we vrijwel elke klant goed helpen en zijn wij bereid heel goed mee te denken in verschillende situaties.

Pluspunten

Veel verschillende werkzaamheden.

Minpunten

Soms wat druk in de winkel waardoor je nergens aan toe komt.

Leuk goed warm bedrijf

Ik werk op het hoofdkantoor elke dag weer met veel plezier. Er hangt een goede warme sfeer. Goede samenwerking in het team en tussen de verschillende afdelingen. Veel ruimte voor ideeën en projecten. Mooie resultaten, leerzaam en stabiele werkomgeving.

Pluspunten

Goede sfeer en goed salaris

Minpunten

Mooi bedrijf met goede collega's

Werken bij Warmteservice is echt een aanrader als je houdt van afwisseling in je werk. Geen dag is hetzelfde. Daarnaast biedt Warmteservice veel opleidingsmogelijkheden. Verder denkt het bedrijf graag met je mee. Geweldige personeelsfeesten! Erg leuke collega's. Je bent echt een familie.

Pluspunten

Beste personeelsfeesten ever!

Minpunten

Laag salaris, veel werken.

Vacatures van Warmteservice

Meer vacatures
Bekijk meer reviews over Warmteservice

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Warmteservice. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4,6

• Warmteservice