Warmteservice

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Warmteservice

Wat je op een dag staat te wachten is altijd een avontuur. Je staat op het ene moment, te lachen en te geinen met je vaste klant. En een paar minuten later, sta je advies te geven over het vervangen van een complete cv-installtie en/of verwarming. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Lange werkdagen, kleine teams
Inmiddels ben ik een jaar werkzaam bij Warmteservice, en ik ga nog elke dag met veel plezier naar het werk. Ik ben binnengekomen met 0,0 kennis van de producten, enkel winkelervaring had ik op zak. In het jaar dat ik hier werk heb ik ontzettend veel geleerd via de cursussen die mij zijn aangeboden. Collega's zijn heel collegiaal, ook van andere filialen en het hoofdkantoor.
Pluspunten
Veel leermogelijkheden, gezellig bedrijf, goed salaris
Minpunten
Beperkte mogelijkheden tot vrije dagen in de winterperiode
Warmteservice is een veelzijdige baan en geen dag is hetzelfde. Van het oplossen van kleine problemen, tot aan het verkopen van complete verwarming/sanitair & dak installaties, wat dit werk juist zo leuk maakt maar soms ook lastig. Want elke dag leer je weer nieuwe dingen. Dit wordt je natuurlijk allemaal bij gebracht met de cursussen die je krijgt bij warmteservice. Je werkt nauw samen met je collega's om een goede doorloop van het werk te creëren. Waardoor er een goede en gezellige werksfeer onstaat.
Pluspunten
Flexibel bedrijf - Eigen invulling van de dag -
Minpunten
Van September t/m December niet kunnen opnemen van vrije dagen.
zeer dynamisch bedrijf met leuke collega's mogelijkheden tot doorgroei en een goed salaris
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
pauzes niet altijd aanwezig
Werk nu al 9 jaar voor Warmteservice! Het is een leuke en uitdagende baan. Geen enkele klant bij/van warmteservice is hetzelfde waardoor ook wij altijd tevreden kunnen zijn als de klant zich super goed geholpen vind! Veel verschillende werkzaamheden in de vestiging zoals baliewerkzaamheden, magazijn, inkoop etc. Geweldige sfeer, leuke collega's en goede begeleiding vanuit het hoofdkantoor (welke ook echte betrokken is op de werkvloer). Veel interne opleiding mogelijkheden. Al met al een super leuk en goed bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Sfeer in het gehele bedrijf.
Minpunten
Ik weet geen minpunten
Werken bij Warmteservice is echt een aanrader als je houdt van afwisseling in je werk. Geen dag is hetzelfde. Daarnaast biedt Warmteservice veel opleidingsmogelijkheden. Verder denkt het bedrijf graag met je mee. Geweldige personeelsfeesten! Erg leuke collega's. Je bent echt een familie.
Pluspunten
Beste personeelsfeesten ever!
Minpunten
Laag salaris, veel werken.