Warmteservice

Reviews voor Bedrijfsleider (m/v) bij Warmteservice

Leuk gezellig bedrijf om bij te werken Goede sfeer en leuke collega’s
Ik ben nu 13 jaar werkzaam bij Warmteservice, is echt een top bedrijf waar voldoende doorgroei mogelijkheden zijn, een prettige werksfeer hangt en waar we met ze allen aan een top bedrijf bouwen!
Pluspunten
Soepele houding van personeel
Minpunten
Soms wat stressvol
Bij Warmteservice is elke dag anders. De combinatie van hard werken, veel verschillende werkzaamheden en het dagelijkse contact met klanten zorgt ervoor dat een werkdag bij Warmteservice heel snel gaat. Vanaf dag 1 leer zowel in de praktijk als op trainingen heel veel technische en commerciële vaardigheden. Het contact tussen verkoopmedewerkers, bedrijfsleiders en het management werkt ook heel prettig bij Warmteservice. De vestigingen en het hoofdkantoor hebben dan ook dagelijks contact met elkaar en ondersteunt daar waar dat nodig is. Dagelijks komen er nieuwe producten en gaat de techniek snel vooruit. Dit is soms moeilijk bij te houden in het drukke bedrijfsleven. Maar doordat de verkoopmedewerkers dit goed bijhouden, kunnen we vrijwel elke klant goed helpen en zijn wij bereid heel goed mee te denken in verschillende situaties.
Pluspunten
Veel verschillende werkzaamheden.
Minpunten
Soms wat druk in de winkel waardoor je nergens aan toe komt.