Warmteservice

Reviews voor Warmteservice in Naaldwijk

Bij Warmteservice is elke dag anders. De combinatie van hard werken, veel verschillende werkzaamheden en het dagelijkse contact met klanten zorgt ervoor dat een werkdag bij Warmteservice heel snel gaat. Vanaf dag 1 leer zowel in de praktijk als op trainingen heel veel technische en commerciële vaardigheden. Het contact tussen verkoopmedewerkers, bedrijfsleiders en het management werkt ook heel prettig bij Warmteservice. De vestigingen en het hoofdkantoor hebben dan ook dagelijks contact met elkaar en ondersteunt daar waar dat nodig is. Dagelijks komen er nieuwe producten en gaat de techniek snel vooruit. Dit is soms moeilijk bij te houden in het drukke bedrijfsleven. Maar doordat de verkoopmedewerkers dit goed bijhouden, kunnen we vrijwel elke klant goed helpen en zijn wij bereid heel goed mee te denken in verschillende situaties.
Pluspunten
Veel verschillende werkzaamheden.
Minpunten
Soms wat druk in de winkel waardoor je nergens aan toe komt.
Warmteservice is een veelzijdige baan en geen dag is hetzelfde. Van het oplossen van kleine problemen, tot aan het verkopen van complete verwarming/sanitair & dak installaties, wat dit werk juist zo leuk maakt maar soms ook lastig. Want elke dag leer je weer nieuwe dingen. Dit wordt je natuurlijk allemaal bij gebracht met de cursussen die je krijgt bij warmteservice. Je werkt nauw samen met je collega's om een goede doorloop van het werk te creëren. Waardoor er een goede en gezellige werksfeer onstaat.
Pluspunten
Flexibel bedrijf - Eigen invulling van de dag -
Minpunten
Van September t/m December niet kunnen opnemen van vrije dagen.