Warmteservice
Review over Warmteservice van een medewerker

TOP bedrijf met prettige bedrijfscultuur

31 oktober 2018
Ik ben nu 13 jaar werkzaam bij Warmteservice, is echt een top bedrijf waar voldoende doorgroei mogelijkheden zijn, een prettige werksfeer hangt en waar we met ze allen aan een top bedrijf bouwen!
Pluspunten
Soepele houding van personeel
Minpunten
Soms wat stressvol
4 maart 2020
Bedrijfsleider (huidige medewerker) - Zaandam
Leuk gezellig bedrijf om bij te werken Goede sfeer en leuke collega’s
31 augustus 2017
Bedrijfsleider (huidige medewerker) - Naaldwijk
Bij Warmteservice is elke dag anders. De combinatie van hard werken, veel verschillende werkzaamheden en het dagelijkse contact met klanten zorgt ervoor dat een werkdag bij Warmteservice heel snel gaat. Vanaf dag 1 leer zowel in de praktijk als op trainingen heel veel technische en commerciële vaardigheden. Het contact tussen verkoopmedewerkers, bedrijfsleiders en het management werkt ook heel prettig bij Warmteservice. De vestigingen en het hoofdkantoor hebben dan ook dagelijks contact met elkaar en ondersteunt daar waar dat nodig is. Dagelijks komen er nieuwe producten en gaat de techniek snel vooruit. Dit is soms moeilijk bij te houden in het drukke bedrijfsleven. Maar doordat de verkoopmedewerkers dit goed bijhouden, kunnen we vrijwel elke klant goed helpen en zijn wij bereid heel goed mee te denken in verschillende situaties.
Pluspunten
Veel verschillende werkzaamheden.
Minpunten
Soms wat druk in de winkel waardoor je nergens aan toe komt.
25 maart 2019
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Den Haag
Wat je op een dag staat te wachten is altijd een avontuur. Je staat op het ene moment, te lachen en te geinen met je vaste klant. En een paar minuten later, sta je advies te geven over het vervangen van een complete cv-installtie en/of verwarming. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Lange werkdagen, kleine teams
  1. TOP bedrijf met prettige bedrijfscultuur