Warmteservice
Review over Warmteservice van een medewerker

Mooi bedrijf met goede collega's

21 september 2016
Werken bij Warmteservice is echt een aanrader als je houdt van afwisseling in je werk. Geen dag is hetzelfde. Daarnaast biedt Warmteservice veel opleidingsmogelijkheden. Verder denkt het bedrijf graag met je mee. Geweldige personeelsfeesten! Erg leuke collega's. Je bent echt een familie.
Pluspunten
Beste personeelsfeesten ever!
Minpunten
Laag salaris, veel werken.
25 maart 2019
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Den Haag
Wat je op een dag staat te wachten is altijd een avontuur. Je staat op het ene moment, te lachen en te geinen met je vaste klant. En een paar minuten later, sta je advies te geven over het vervangen van een complete cv-installtie en/of verwarming. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Lange werkdagen, kleine teams
5 september 2017
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Vlissingen
Inmiddels ben ik een jaar werkzaam bij Warmteservice, en ik ga nog elke dag met veel plezier naar het werk. Ik ben binnengekomen met 0,0 kennis van de producten, enkel winkelervaring had ik op zak. In het jaar dat ik hier werk heb ik ontzettend veel geleerd via de cursussen die mij zijn aangeboden. Collega's zijn heel collegiaal, ook van andere filialen en het hoofdkantoor.
Pluspunten
Veel leermogelijkheden, gezellig bedrijf, goed salaris
Minpunten
Beperkte mogelijkheden tot vrije dagen in de winterperiode
31 augustus 2017
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Naaldwijk
Warmteservice is een veelzijdige baan en geen dag is hetzelfde. Van het oplossen van kleine problemen, tot aan het verkopen van complete verwarming/sanitair & dak installaties, wat dit werk juist zo leuk maakt maar soms ook lastig. Want elke dag leer je weer nieuwe dingen. Dit wordt je natuurlijk allemaal bij gebracht met de cursussen die je krijgt bij warmteservice. Je werkt nauw samen met je collega's om een goede doorloop van het werk te creëren. Waardoor er een goede en gezellige werksfeer onstaat.
Pluspunten
Flexibel bedrijf - Eigen invulling van de dag -
Minpunten
Van September t/m December niet kunnen opnemen van vrije dagen.
  1. Mooi bedrijf met goede collega's