Warmteservice
Review over Warmteservice van een medewerker

Leuk bedrijf met vele variërende dagen en taken.

31 augustus 2017
Warmteservice is een veelzijdige baan en geen dag is hetzelfde. Van het oplossen van kleine problemen, tot aan het verkopen van complete verwarming/sanitair & dak installaties, wat dit werk juist zo leuk maakt maar soms ook lastig. Want elke dag leer je weer nieuwe dingen. Dit wordt je natuurlijk allemaal bij gebracht met de cursussen die je krijgt bij warmteservice. Je werkt nauw samen met je collega's om een goede doorloop van het werk te creëren. Waardoor er een goede en gezellige werksfeer onstaat.
Pluspunten
Flexibel bedrijf - Eigen invulling van de dag -
Minpunten
Van September t/m December niet kunnen opnemen van vrije dagen.
25 maart 2019
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Den Haag
Wat je op een dag staat te wachten is altijd een avontuur. Je staat op het ene moment, te lachen en te geinen met je vaste klant. En een paar minuten later, sta je advies te geven over het vervangen van een complete cv-installtie en/of verwarming. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Lange werkdagen, kleine teams
5 september 2017
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Vlissingen
Inmiddels ben ik een jaar werkzaam bij Warmteservice, en ik ga nog elke dag met veel plezier naar het werk. Ik ben binnengekomen met 0,0 kennis van de producten, enkel winkelervaring had ik op zak. In het jaar dat ik hier werk heb ik ontzettend veel geleerd via de cursussen die mij zijn aangeboden. Collega's zijn heel collegiaal, ook van andere filialen en het hoofdkantoor.
Pluspunten
Veel leermogelijkheden, gezellig bedrijf, goed salaris
Minpunten
Beperkte mogelijkheden tot vrije dagen in de winterperiode
31 augustus 2017
Bedrijfsleider (huidige medewerker) - Naaldwijk
Bij Warmteservice is elke dag anders. De combinatie van hard werken, veel verschillende werkzaamheden en het dagelijkse contact met klanten zorgt ervoor dat een werkdag bij Warmteservice heel snel gaat. Vanaf dag 1 leer zowel in de praktijk als op trainingen heel veel technische en commerciële vaardigheden. Het contact tussen verkoopmedewerkers, bedrijfsleiders en het management werkt ook heel prettig bij Warmteservice. De vestigingen en het hoofdkantoor hebben dan ook dagelijks contact met elkaar en ondersteunt daar waar dat nodig is. Dagelijks komen er nieuwe producten en gaat de techniek snel vooruit. Dit is soms moeilijk bij te houden in het drukke bedrijfsleven. Maar doordat de verkoopmedewerkers dit goed bijhouden, kunnen we vrijwel elke klant goed helpen en zijn wij bereid heel goed mee te denken in verschillende situaties.
Pluspunten
Veel verschillende werkzaamheden.
Minpunten
Soms wat druk in de winkel waardoor je nergens aan toe komt.
  1. Leuk bedrijf met vele variërende dagen en taken.