WAM Denim

WAM Denim Reviews

55 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 56 reviews

Dynamische werkplek vol met uitdagingen

Op de ICT afdeling is geen dag hetzelfde. Aangezien wij verantwoordelijk zijn voor zowel alle webshops, de ICT infrastructuur op het hoofdkantoor en de systemen in, op het moment van schrijven, zo'n 40 winkels in Nederland, België en Duitsland, komen er elke dag veel verschillende taken voorbij. Je moet dus snel kunnen schakelen, en ook het feit dat je soms in het weekend bezig bent is iets waar je tegen moet kunnen.

Pluspunten

Gratis lunch op vrijdag

Minpunten

Communicatie tussen de verschillende afdelingen is niet optimaal

goeie werksfeer goeie bedrijf je kan met iedereen opschieten heel respectvol en hard werkend bedrijf

mijn mening over het bedrijf was altijd al sterk positief. ik heb veel geleerd over het bedrijfsleven in een korte tijd ik heb gezien hoe het is in een bedrijfsleven te ervaren. managent is goed bedrijfscultuur is goed hele aardige fijne collega´s. moeilijkste aan de baan vond ik bij het begin dat ik zelf dingen moest doen en beginnen waar ik niks van wist maar uiteindelijk werd ik goed op dreef geholpen en ben ik meer zelfstandiger gewordenik zelf zit op ICT afdeling en ik vind alles daaraan leuk

Pluspunten

tijdens grote pauze mag ik naar huis gaan om te eten en dan terugkomen

Minpunten

lange werkdagen

Positiviteit, Humor, Uitdaging

In dit bedrijf krijg je veel verschillende diverse taken en wordt er verwacht (mits je daar voor open staat) dat je veel initiatief neemt, dat zorgt vaak voor een leuke uitdaging. WAM Denim is lekker divers, multicultureel familie bedrijf. Ik voel mij hier prettig en gehoord. Als je met een probleem zit of je loopt in een proces ergens tegen aan wordt er ruimte gecreëerd. De communicatie vloeit niet altijd even goed maar uiteindelijk vallen puzzelstukjes in elkaar. Mijn collega's zijn top! Ik krijg iedere dag opnieuw motivatie door de positieve sfeer.

Pluspunten

Minpunten

Communicatie

Gezellige sfeer

Nu ongeveer een half jaartje werkzaam bij Wam Denim en ik heb het zeer naar mijn zin. Als je goed je best doet zijn er zoveel mogelijkheden! Leuke collega’s en ik zit in een heel leuk team. Ik blijf hier zeker nog wat jaartjes werken

Pluspunten

Vrijdag lunch en gezelligheid

Heel gezellig

Super leuke collega's en ik leer er heel veel en krijg tips en advies .Ze luister goed naar je.

Prachtige familie bedrijf maar extreem giftige collega’s in sommige filialen

Het bedrijf is een prachtig familie bedrijf, goed geordend (hoofdkantoor), is erg vrijgevig, warmhartig, management en HR doen echt perfect hun taken. Mijn uren en mijn contract was altijd in orde. Over mijn salaris had ik nooit hoofdpijn dat er iets niet klopte of wat dan ook. Mijn salaris was echt super goed al werkte ik niet eens voltijd. Erg vertrouwend (je hebt de sleutel van de winkel 24/7) in je zak en je mag zelfstandig de kas tellen. Extreem behulpzaam en meedenkend en altijd op zoek naar oplossingen voor mijn bestwil, altijd dat ik daar heb gewerkt heb ik het gevoel gehad of het mijn eigen winkel was. De enige grote minpunt waren mijn verrote collega’s op de werkvloer (in de winkel). Altijd rodelen en in groepjes lopen en schoenen likken van de manager voor een extra streepje om meer uren te krijgen, zelfs komen slijmen op hun vrije dag om contract te fixen wat ik extreem oneerlijk vind want ik heb altijd kei hard gewerkt. Door niet te slijmen bij Wam in de winkel kom je niet ver. Wat extreem jammer is, is dat hoofdkantoor nooit zelf controle komt doen!!! Collega’s die slijmen krijgen voorrang op andere, meer pauzes en natuurlijk meer uren en zelfs contract. Ze vertrouwen alles wat de manager zegt op hoofdkantoor. Doe aub daar wat aan Wam, pest elkaar niet! Wam je verliest zo al je goede werknemers.

Pluspunten

Gratis lunch, zelf bepalen om hoelaat je pauze neemt, genoeg pauzes

Minpunten

Rodelen en haat en gif op collega’s spugen, liegen en bedriegen om te komen

Heel veel plezier gehad tijdens het werk

Heel leuke collega's even wennen aan de bedrijfs cultuur, maar met inzet tonen kom je heel ver Helaas door covid geen verlengd contract.Heb er veel geleerd in 7 maanden tijd en heb er vriendschappen voor het leven aan overgehouden.Locatie Breda krijgt van mij een dikke 10 +

Pluspunten

Veel vrijheid binnen gezette regels

Minpunten

Loon is niet heel hoog

Productive

het is een mooi bedrijf om in te werken met een mooi salaris , je hebt doorgroeimogelijkheden binnen bedrijf ,het is een leerzame bedrijf waar je veel kunt leren ik heb geen slechte ervaringen met dit bedrijf.leuke collegas bij elke afdeling en heel erg behulpzaam,

Pluspunten

50% korting op de kleding

Gezellige werkvloer en doorgroeimogelijkheden

Bij Wam Denim kan je snel doorgroeien naar hogere functies. Je leert veel om zelfstandig maar ook goed in de team te kunnen werken. Ik ben over het algemeen tevreden van mijn werk en de sfeer.

Pluspunten

Reisvergoeding

Samen met gedreven collega's tillen we Wam Denim naar een hoger niveau!

Werken bij Wam Denim voelt alsof je met familie werkt. Hier stellen we het teambelang boven het eigenbelang. Iedereen draagt bij aan een goede sfeer, wat ervoor zorgt dat we goede service aan onze klanten kunnen geven en onze klanten tevreden weg te laten lopen.Wat ik persoonlijk heb geleerd in mijn tijd tot nu toe bij Wam Denim; Geen vooroordelen te hebben voor een ander en van het meest positieve uit te gaan van een persoon of situatie. Bij dit bedrijf zijn er doorgroeimogelijkheden, 'voor wat hoort wat'. Laat dus je talenten zien, maar vergeet niet iedereen met respect te behandelen. Hier krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen, waardoor de werkdruk niet al te hoog is. Wel wordt er veel en snel van je verwacht, wat je misschien niet gewend bent van een ander bedrijf. Kom voor jezelf op, wees niet afwachtend wanneer iets onduidelijk is. Kortom, samen met gedreven en passievolle collega's, tillen we Wam Denim naar een hoger niveau! Verandering is de enige constante!

Pluspunten

Gezelligheid, Vrijheid, Afwisseling

Minpunten

Communicatie

Gezellig werk bij wam Denim

Toen ik bij Wam Denim ben begonnen, heb ik veel dingen geleerd. Ik heb mezelf kunnen ontwikkelen en mijn vaardigheden in het verkopen en omgaan met klanten kunnen verbeteren, en ik heb voor hen een filiaalmanager kunnen worden. Als je hard en oprecht werkt met hen zij zullen alles wat je verdient aan jou gaven.

goeie werksfeer, goeie managers zijn aanwezig

Leerzaam, Uitdagend en variërendVerkoopmedewerker Wam Denim is een mooi bedrijf om persoonlijke groei te kunnen maken in verkoop en overzicht houden op afdelingen.ik werk er al 3 jaar met veel plezier zou iedereen, kunnen aanraden om te solisteren .

Pluspunten

geen werk stres

Minpunten

bijna niet op te noemen

productieve omgeving

Het leuke van het werk is de contacten met klanten en collega's.Super om de klant met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan.Zeer fijne werkomgeving ik heb hier veel geleerd en ben daardoor ook erg gegroeid als persoon.Aansturen van collega's.Omgaan met problemen, agressie en stress situaties.

Pluspunten

Fijne collega’s en fijne werk plek

Minpunten

Leuke werkomgeving waar je blijft doorgroeien.

Is de prettige werkomgeving bij het Wam denim team. De sfeer deugt en dat was voor mij heel nieuwe ervaring. De collegialiteit, die heb ik noch nooit ergens anders zo beleefd. Je werkt samen met elkaar, je leert veel van elkaar en als het nodig is dat iemand even een tandje harder loopt, dan gebeurt dat. Dankzij leuke en positieve werkklimaat we kunnen betere resultaten boeken!

Pluspunten

Reiskostenvergoeding

Fijne werkomgeving en leuke collega’s

Als filiaalmanager heb ik in een jaar mezelf verder ontwikkeld waar ik zelf echt trots op ben. Je hebt bij dit bedrijf doorgroeimogelijkheden als je je 100% inzet voor het bedrijf. We hebben een leuke team en een fijne werkomgeving. Het werk is afwisselend dat is het fijne vooral. Geen dag is hetzelfde, elke dag is anders. Je hebt geen werkdruk en het is geen stressvolle werk. Als je je 100% inzet en motivatie toont kom je best ver en leer je heel veel van het bedrijf. Echt een aanrader dus!!

Respectvol

Werken bij wamdenim geeft je een doorgroei mogelijkheid en kennis van de markt Je hebt ruimte om met eigen ideeën te werken

Gezellige werkomgeving.

Ik hou van mijn werk , ben ik dankbaar en blij dat ik in mijn leven goede collega's heb.

Minpunten

Geen minpunten

Fijne werkomgeving

Als ervaren Fm'er heb ik binnen het bedrijf veel ervaring opgedaan. Het is een bedrijf waar ontzettend veel groeimogelijkheden zijn en waar je de mogelijkheid hebt om jezelf te ontwikkelen. Echt een aanrader.De werkzaamheden zijn ook heel afwisselend wat erg fijn werken is!! En leuke collega's!

Pluspunten

Relax werken, goede salaris, leuke p&o, op tijd uitbetalingen

Gezellige en leuke werkomgeving

Ik raad wam denim aan ! Werk er nu 2 jaar en ik ga elke dag met plezier naar me werk zou niks anders meer willen , leuke werksfeer , leuke collegas en een mooie nette winkel waar ik passie voor heb.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Geen minputen

Gezellige werkomgeving

Wam Denim is een leuk en gezellig bedrijf waar je goed kunt werken. Je wordt er begeleid en kunt doorgroeien tot verschillende functies. Zelf zit ik in de Finance team als bbl- student. Ik kan mijn stage combineren met werk wat erg fijn en handig is. Ik raad het aan om hier te komen solliciteren. Het is er erg cultureel en je krijgt elke vrijdag een lunch van het bedrijf.

Pluspunten

Minimale loon bij een stagiaire, leuke werksfeer, leuke collega's

Minpunten

Geen minpunten

Gezellige sfeer leuke werkplek

Je begint de dag vrolijk iedereen groet elkaar je maakt je opdrachten af en toe wat praten met je collega's een leuke sfeer binnen het bedrijf.Ze maken je echt klaar voor het echte werkleven en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk zelf weet wat je moet doen je krijgt echt dagelijkse taken.

Pluspunten

Elke vrijdag gratis lunch

Stel een vraag over solliciteren of werken bij WAM Denim. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.8

• WAM Denim