Walters People

Werken bij Walters People: 11 Walters People Reviews

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 40 reviews

Gezellige werksfeer, maar je moet erg hard werken

Bij Walters people hangt een gezellige sfeer tussen collega's en je zult je er snel thuisvoelen. Wel is het een erg groot bedrijf en heb je er dus wel moeite mee om iedereen te leren kennen, ook al wordt dit wel snel van je verwacht. Iedereen werkt erg veel en er wordt ook een beetje raar naar je gekeken als je aan het einde van de dag om 17:00 uur naar huis gaat, aangezien de meeste er wel tot 19:00 uur zitten.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

hoge werkdruk en stress

Productief en prettige omgeving

Fijne en leuke werkomgeving bij een zorginstelling in Haarlem

Minpunten

Fijne werkgever, toffe collega's!

Bij Walters People ben ik zo'n anderhalf jaar geleden met open armen ontvangen. Het team is heel erg gemotiveerd en we werken met zn allen hard om de juiste kandidaten voor onze klanten te vinden, we hebben veel plezier in wat we doen en dat stralen we ook uit. Iedereen heeft de mogelijkheid tot het verder ontwikkelen van zijn/haar carriere, er zijn voldoende cursussen en trainingen die je kan volgen zodat je ook op persoonlijk vlak niet stilstaat. Een leven lang leren staat bij Walters People centraal.

Pluspunten

Trainingen, goed verzorgde lunch, geweldige collega's

Je hoort er hier snel bij

Bij Walters People voelde het al heel snel zeer goed. Naast de snelle adoptie in het team is het natuurlijk wel aanpoten bij Walters People. Normaal is het vervelend als je agenda over de kop gaat, maar bij Walters People is dat een goed teken. Zodra je successen behaald is geen dag hetzelfde, kan je plannen wat je wil, maar toch zal je agenda iedere keer weer veranderen. Het leukste van de baan is ook het moeilijkste, maar als je dan uiteindelijk de juiste bemiddeling hebt gedaan is dat oprecht een euforisch gevoel. Na elke bemiddeling wil je een nieuwe maken en dat maakt het werk zo mooi.

Pluspunten

Uitgebreide lunches, hechte club, snel opgenomen in het team

Minpunten

Lange dagen zitten er gewoon bij

Persoonlijke ontwikkeling staat bij Walters People centraal

Geen dag is hetzelfde bij Walters People! Het ene moment interview je kandidaten die op zoek zijn naar een nieuwe baan en het andere moment drink je een kop koffie bij de klant. De uitdaging zit 'em in de perfecte match maken tussen klant en kandidaat, en het geeft enorm veel voldoening als dit lukt. Bij Walters People wordt er hard gewerkt, maar is er tevens tijd voor ontspanning. Elke vrijdagmiddag een borrel, ping-pongen en darten tijdens de lunch, maandelijkse teamuitjes en jaarlijkse feesten met alle kantoren. Door middel van trainingen en workshops blijf je jezelf continue ontwikkelen, en kan je snel stappen maken in je carriere.

Jong team, hard werken

Jong team, hard werken voor de centen, maar als je het kan kan je echt veel verdienen!

motiverende werkomgeving

uitdagingen en ruimte voor collegialiteit. duidelijke communicatie.

Groeiende en ambitieuze organisatie

Walters People is een recruitmentbureau waar hard werken en kwaliteit afleveren voorop staan. Er wordt veel van je verwacht maar daar staat ook veel tegenover, zoals een intensief trainingsprogramma waardoor vanuit je studiebanken binnen een paar maanden midden in het bedrijfsleven staat, en loyale en gezellige collega's. De organisatie groeit snel en mede hierdoor zijn er veel doorgroeimogelijkheiden. Het merendeel van de managers is zelf binnen twee jaar doorgegroeid vanuit hun rol als startende consultant.

Pluspunten

Opleiding, groeiende en snelle organisatie, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Werkdagen kunnen lang zijn als het werk het vereist

Leerzame werkomgeving waar je iedere dag uitgedaagd wordt het beste uit jezelf te halen!

- In 1 jaar veel geleerd, zowel het vak als op persoonlijke ontwikkeling. - Leuke collega's - Waardering

corporate

druk veel geleerd goede omgang collega's aardig moeilijk is plannen van alles en alle ballen omhoog houden leukste is contacten en meetings maken met klanten

Persoonlijk begeleiding

Leerzaam baan met heel veel facetten, leuke directie en collega's .

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Walters People. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.1

2.8