VT security

5: VT security reviews van werknemers

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 6 reviews

professioneel

Ik heb een goeie ervaring gehad met VT security. Ik heb geen problemen gehad met me rooster of salaris. Als er een probleem was kon je het bespreken en VT security ging er meteen achteraan voor je. Het zijn aardige en leuke mensen om mee te werken.

Gezellige werkomgeving & goede communicatie

Ik ben van harte verwelkomd door de hele team en ben goed ingewerkt om mijn functie zelfstandig na behoren uit te voeren. Fijn om in een omgeving te werken waar de communicatie zowel op werk als bij het bedrijf goed zit. Vind ik zelf heel belangrijk. Dat geeft mij een geruststelling. Een gevoel van waardering krijg je er van.

Pluspunten

Goede communicatie, betaling op tijd en een leuke werksfeer

Top bedrijf!

Snel groeiende bedrijf met mooie vooruitzichten. Als je op zoek bent naar langdurige opdrachten, betrouwbaarheid en zekerheid dan ben je hier aan het juiste adres. Vakkundige mensen die je op weg helpen. Maar er wordt ook inzet en professionaliteit terug verwacht.

Fijn bedrijf om voor te werken

Leuk bedrijf met fijne mensen. De opdrachten zijn altijd duidelijk en meestal voor een langer termijn waardoor je veel zekerheid hebt. Het management staat altijd klaar om de vragen te beantwoorden en mee te denken. Fijn, ambitieus bedrijf!

fijne opdrachtgevers

Vanaf het eerste moment had ik een klik met de personen in het bedrijf. Het is een gezellig en ambitieus bedrijf dat graag samen wilt groeien en daarbij de opdrachtnemer/werknemers goed probeert bij te staan in alle vraagstukken. Je wordt op de juiste manier op de hoogte gehouden van ontwikkelingen en instructies worden ook een duidelijke manier gecommuniceerd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VT security. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over VT security per locatie

• VT security