Vreugdenhil Dairy Foods

Werken bij Vreugdenhil Dairy Foods: Vreugdenhil Dairy Foods reviews van werknemers

geen persoonlijk familiebedrijf meer

Toen ik bij Vreugdenhil ging werken was het een prachtig familiebedrijf. Iedereen kende elkaar persoonlijk. In de loop van de 12 jaar dat ik daar heb gelopen, is er veel veranderd en heb ik een hoop mensen zien komen en gaan. Langzaam werd het steeds onpersoonlijker en dit kwam de sfeer en de productie zeker niet ten goede.

Een dood eind met gouden belofte

Bedrijf spreekt hoog van hun toren. En doet er alles aan om schijn op te houden. Hun installaties zijn sterk verouderd in processen stamt uit 1970. De arbeid verhouding en omstandigheden zijn van beroerd In locatie Gorinchem heb ik gezien dat mensen hun HBO studie liever elders voldeden vanwege een bullshit cultuur. Afspraken zijn niet te maken. Helder is men niet in dat management.

Pluspunten

Je collega's op de werkvloer. Hartelijk open menselijk kan kantoor een puntje aan zuigen

Minpunten

Een bullshit management en cultuur

Zware werkomgeving waar een uitstekende vergoeding tegenover staat

Bijbaan al schoonmaker. Voor studenten een mooie manier om wat extra's bij te verdienen.

Uitdagend werk

Vreugdenhil biedt vele uitdagingen in het dagelijks werk. Binnen een groeiend bedrijf is het echt aanpoten. Daarnaast is het ook gezellig met de collega's.

Pluspunten

Gezellige collega's, groeiend bedrijf

Minpunten

Zeer grote uitdagingen waar geen verbetering in leek te zitten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vreugdenhil Dairy Foods. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.0

2.5