Vodafoneziggo
Bekijk alle reviews over Vodafoneziggo

Vodafoneziggo

Review over Vodafoneziggo van een medewerker

Bedrijf met leidinggevende die doen alsof ze de president zijn..

Ik dacht leuk te werken bij de Ziggo, eindstand moet je enorm veel opdrachten en toetsen maken. Sollicitatie gesprek werd mij verteld dat dit om een volledige thuiswerk functie betreft. Helaas was dat niet het geval.2 weken training gehad van 9 tot 5 (Veel te lang), eerste week krijg je een chille trainer en de tweede week een wat strengere mevrouw. Niet heel erg maar vervelend... Goed. De training bestaat uit veel e-learnings met kinderlijke vragen en wat wetsgerichte toetsen.2e week van de training was voornamelijk systemen kennen en oefenen op sales en gespreksopbouw.Na de training kan je uiteindelijk echt gaan werken, maar daar bleef het niet bij, elke week is er wel een toets of een opdracht dat even gemaakt moet worden. Dan is er weer een nieuw abonnement, product of prijsverandering.. Medewerkers op kantoor zijn erg vriendelijk en jong. In Rotterdam werken er veel mensen van verschillende culturen, leuk om te leren kennen.Daarbij heb je coaches die je helpen met resultaten behalen, als je echt houd van sales is dit de perfecte baan. Mij niet gezien.. dat gedrang om sales en gejank als er iets fouts gaat.. ongelofelijk.Je moet ook binnen 2 seconden reageren op belletjes en berichtjes van je coach tijdens het werken of je word eruit gedonderd.Uiteindelijk na veel gezeik toch besloten niet meer met deze mensen verder te gaan, teveel op sales gericht en teveel veranderingen tegelijkertijd.Dit was mijn ervaring. Als je echt volledig wilt thuiswerken, zonder dat er teveel op je gelet word kan je het best een andere baan zoeken.

Net begonnen

Vind het een leuke baan, je kunt dit volledig vanuit huis uitvoeren.

Pluspunten

Simpel werk

Minpunten

Hoge werkdruk
Zelfde functieZelfde locatie

Mooie verhalen maar helaas blijken dat sprookjes

Ik zou iedereen afraden om hier te gaan werken. Ze beloven van alles maar helaas komt er niets of héél weinig van die verhalen uit. Wat ook erg is: de koffiepauzes worden niet doorbetaald, bepaald niet iets voor deze tijd.Het wantrouwen is gigantisch groot. Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik dan. Als je op zondag werkt moet je bijvoorbeeld elke call verantwoorden (want je krijgt 150% uitbetaald). gewoon NIET DOEN

Pluspunten

die kan ik echt niet bedenken

Minpunten

geen doorbetaalde koffiepauzes, erg laag salaris

Makkelijk werk als je niet wil nadenken en een vlotte babbel heb, en het leuk vind om mensen Vodafone abonnementen aan te smeren

Prima werk als je het leuk vind om continu in rol te zitten en als een robot alles op de automatische piloot moet doen. Als je affiniteit heb met internet denkend aan wifi en mobiel zal je dit zeker leuk vinden. Ik vond het na een tijdje oersaai. Omdat je continu in de lijn moet zitten moet je wel alles strak bijhouden kwa pauze tijd. Collega's waren wel okay, maar vond iedereen redelijk saai. Echt een samenhangende salescultuur was er ook niet echt, dus gemotiveerd om sales te maken was ik dan ook niet echt. Leidinggevende was wel heel prettig en fijn om mee te babbelen. Prima job als je het leuk vind om sales te maken en dat je ego versterkt anders dan dat deed het voor mij niet zoveel. Vond het wel lachen om met verschillende mensen te lullen aan de telefoon.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vodafoneziggo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Vodafoneziggo met

• Vodafoneziggo
  • Bedrijf met leidinggevende die doen alsof ze de president zijn..