Vodafoneziggo

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Vodafoneziggo

Werk-priv├ębalans
Je mag er vooral gaan werken als je eerst lekker wilt kletsen met je klanten die je aan de lijn krijgt en dan langzaam naar de oplossing wilt werken, oplossingsgericht zijn? Nee doe dat maar niet! Beter is het ook om niet met de zachte G te praten, dus het beste de harde G leren want anders verstaan klanten je niet. Probeer niet te pro-actief te zijn en je moet echt wel ieder gesprek proberen de klanten een service of app te verkopen, want dat verwachten de klanten. Overal, ze hebben goede trainings, je krijgt veel ondersteuning maar mensen die meer technisch zijn aangelegd en ook op het autisme spectrum zijn, is deze werkgever niet geschikt.
Pluspunten
bonus systeem
Minpunten
klant wordt van de kast naar de muur gestuurd, vaak duurt het veel te lang tot dat er een oplossing is, klanten geen duidelijk antwoord kunnen geven
Werk-priv├ębalans
Ik raad het niemand maar ook niemand aan! Ze ontslaan mensen werkelijk om niks. Als je weer woord geeft lig je eruit, als je 30 sec te laat bent na je pauze wordt je afgeblaft. Ze behandelen je daar voor 10.94 BRUTO per uur echt als een klein kind. Het is daar een gaan en komen van mensen en het grootste gedeelte stapt letterlijk zelf op. Ze kunnen niet met mensen omgaan. Het is een en al attitude! Om de meest kleine gebeurtenissen nemen ze je mee naar een praathok en gaan ze zoals ze zelf opgeleid zijn mbt communicatie zeer kinderachtig met je om. Ze menen dat ze altijd gelijk hebben. Verdraaien de waarheid naar hun hand zodat ze zelf safe zijn. Persoonlijk zou ik niemand maar ook niemand aanraden om nog te gaan werken bij dit bedrijf in Maastricht. Het is een zeer autoritaire sfeer wat daar hangt waarbij je om het minste afgeblaft wordt. Het is weggegooide energie en tijd om daar te gaan werken. Je kunt op vele andere plekken meer verdienen en waarbij je daar ook nog eens als mens behandeld wordt! Dit bedrijf in Maastricht is echt verschrikkelijk gewoon!
Leuk bedrijf. Hoog werk tempo. Genoeg ondersteuning
Minpunten
Verplichte avonddiensten
Werk-priv├ębalans
De bonussen op basis van conversie maken dat de medewerkers er alles aan doen zo min mogelijk telefoontjes af te handelen. Waardoor het lange onzin gesprekken worden en zelfs de leidinggevenden eraan meewerken om het aantal gesprekken zo laag mogelijk te houden. Wanneer je dus wel wilt door werken en mensen snel te woord wilt staan word je hierop aangekeken
Werk-priv├ębalans
Veel geleerd, goede kansen om nieuwe mensen te ontmoeten, reis mogelijkheden waren uitstekend
Werk-priv├ębalans
Fijne en behulpzame collega's. Je wordt meteen in het team opgenomen. Ik heb er met veel plezier gewerkt. Manager van de afdeling waar ik werkte laat medewerkers die de boel verzieken hun gang gaan. Dit brengt de continuïteit in gevaar omdat meerdere medewerkers, na elkaar, ontslag hebben genomen. Hierdoor moeten steeds nieuwe mensen ingeleerd worden.
Pluspunten
Collegialiteit, sfeer op de afdeling.
Minpunten
Manager handhaaft niet bij misdragen van medewerkers.
Werk-priv├ębalans
De eerste weken zijn leuk, vervolgens kom je in een team waar waarschijnlijk de helft onder de 21 is dus rustig werken zit er niet in. De afspraken met teamleiders worden niet serieus in behandeling genomen of afgewimpeld. Als je ziek bent is er volgens hun via de telefoon niks aan de hand en word er verwacht dat je maar gewoon komt. Je word vooral gepushed op sales ookal is het een technische afdeling.
Werk-priv├ębalans
Het is kwart voor 8 in de ochtend, je komt op de werkvloer en pakt nog even een bakkie koffie. De computer staat aan en hoeft alleen maar in te loggen en de programma's op te starten. Wanneer dit eenmaal is gedaan is het zover. Je zet jouw status op beschikbaar. De telefoontjes, chatjes en emails blijven binnenkomen. Internet, televisie en telefoon werkt allemaal niet en aan jou de taak om dit op te lossen. Hiervoor moet je kijken wat er is gebeurt en wat er nog kan gebeuren en dit geef je aan bij de klant. Wanneer dit gebeurt (helaas zijn er koppige mensen, niet jouw schuld!) kun je verder met de volgende klant. Dit is de werkdag. Hectisch en vaak tegenstrijd van de klant die jij juist probeert te helpen. Vaak komen er ook leuke klanten waardoor je de gesprekstijden soms kunt vergeten.
Werk-priv├ębalans
Veel stress, geen gezellige mensen. Daarnaast een zo laag mogelijk salaris
Werk-priv├ębalans
Vanaf de start van internet heb ik de opbouw meegemaakt, vanaf het koppelen van lokale kabelnetwerken tot een geavanceerd telecombedrijf. Het doel was voor iedereen duidelijk: de klant staat voorop in de kwaliteitsbeleving en betrouwbaarheid van het kabelnetwerk voor televisie, telefoon en internet. Met de overname door achtereenvolgens Liberty Global en Vodafone verschoof de doelstelling naar de geldstroom richting aandeelhouders. Kostenbesparingen stonden voorop met als gevolg dat het complete netwerkbeheer werd overgeheveld naar Roemeni├ź. Nieuwe reorganisaties staan al in de planning voor nog meer korte termijn kostenbesparingen.
Werk-priv├ębalans
Leuk en gezellig bedrijf. Blijft trainingen geven om zijn werknemers up to date te houden. Alleen salaris mag wel iets meer zijn.
Werk-priv├ębalans
Het is handig om stressbestendig te zijn bij dit baantje. Je moet namelijk meerdere taken uitvoeren en veel verschillende targets behalen. Verder een heel leuk baantje met leuke collegaÔÇÖs en gezellige informele sfeer! Doorgroeimogelijkheden en een prima salaris.
Werk-priv├ębalans
2.5 jaar gewerkt en de hele periode onder meerdere samenvoegingen. Zowel UPC als Vodafone. Hierdoor is er altijd spanning over of je volgende week nog wel een baan hebt of dat je afdeling ├╝berhaupt blijft bestaan. Het is een grote werkgever waarbij en dus geen korte lijnen zijn. Werksfeer is prima, leuke collega's en redelijk goed salaris.
Werk-priv├ębalans
Om een voorbeeld te noemen: reistijd aan begin van dag naar klant toe en van laatste klant naar huis werden niet betaald. Ook niet als die klant zich een uur van huis bevond. Bij vragen hierover ging men 'op slot' en je kreeg te horen dat je niet moest zeuren. Lees op internet je rechten die je hebt ten aanzien van vanuit huis naar werk op locatie in opdracht van je werkgever en trek je conclusie.. Gereedschap, kleding en auto waren wel dik voor elkaar, je krijgt alles wat je nodig hebt om je werk uit te voeren. Ik werkte via een uitzendbureau voor Centric; een van de partners voor levering van monteurs voor Ziggo
Werk-priv├ębalans
te weinig salaris. Kreeg een andere baan met meer uren.
Werk-priv├ębalans
Fijn bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden. Prettige collegaÔÇÖs.
Werk-priv├ębalans
Zijn niet goed voor hun personeel. Van je Teamleider tot HR maken ze er een zooi van. Geen doorgroei mogelijkheden tenzij je een vrouw bent (als je begrijpt wat ik bedoel) Slechte parkeermogelijkheden voor de auto.
Pluspunten
Frikandellen in de pauze
Minpunten
Kosten wel 1 euro
Werk-priv├ębalans
gezellige collega's, maar een zeer hoge werkdruk. Iedere week een andere focus op sales of andere KPI's Laag salaris en onvoldoende training. Uren op een 2 wekelijks rooster met veel avonden. Veel verloop personeel
Pluspunten
gratis koffie en fruit op de vloer
Minpunten
Slechte combi werk en prive, laag salaris en veel verloop personeel
Werk-priv├ębalans
Ziggo en daarna Vodafone Ziggo is actief in de telecom wereld. Dat houdt razendsnel veranderen in, ook op momenten dat dit bedrijfsmatig eigenlijk nog niet moet gebeuren maar qua kansen wel gaar gebeuren. Daardoor ben je als HR steeds aan het bouwen aan iets nieuws maar ook vaak het wiel opnieuw aan het uitvinden. Al met al, top tijd !
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden en mogelijkheid om dag in dag uit te leren
Minpunten
snelle veranderingen waardoor je steeds weer opnieuw aan het bouwen bent
Werk-priv├ębalans
Altijd met plezier bij deze werkgever gewerkt. Helaas door reorganisatie is mijn functie verhuist naar Nijmegen.
Pluspunten
korting eigen producten en gratis koffie en thee
Werk-priv├ębalans
Het bedrijf staat open voor jong talent en investeert veel in nieuwe netwerktechnieken. Er is ook veel aandacht voor Agile werken, dus je komyt in teams te werken die opdrachten per sprint moeten aanleveren. Als je van veel dynamiek en variatie houdt (plus je bent stressbestendig) dan is dit de baan voor jou.
Pluspunten
iedereen staat open voor nieuwe ideeen.
Minpunten
af en toe overwerken