Vodafoneziggo

Vodafoneziggo Reviews

327 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.652 reviews

Net begonnen

Vind het een leuke baan, je kunt dit volledig vanuit huis uitvoeren.

Pluspunten

Simpel werk

Minpunten

Hoge werkdruk

Mooie verhalen maar helaas blijken dat sprookjes

Ik zou iedereen afraden om hier te gaan werken. Ze beloven van alles maar helaas komt er niets of héél weinig van die verhalen uit. Wat ook erg is: de koffiepauzes worden niet doorbetaald, bepaald niet iets voor deze tijd.Het wantrouwen is gigantisch groot. Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik dan. Als je op zondag werkt moet je bijvoorbeeld elke call verantwoorden (want je krijgt 150% uitbetaald). gewoon NIET DOEN

Pluspunten

die kan ik echt niet bedenken

Minpunten

geen doorbetaalde koffiepauzes, erg laag salaris

Informatie over Vodafoneziggo

• Werk dat energie geeft
  • Gevoel van saamhorigheid
  • Algemene tevredenheid

Goede eerste werkgever

Als eerste werkgever is het een top bedrijf om voor te werken. Je leert er vooral omgaan met bedrijfspolitiek en werken in een hoog tempo.

Fijn om thuis te werken, hierdoor geen reistijd en wat later uit bed

Gezellige informeel professionele sfeer.

Mogelijkheid tot thuiswerken, informere gezellige sfeer op kantoor binnen je team. Iedereen staat voor elkaar klaar om te helpen waar nodig. Iedereen staat open voor feedback.

Nice colleagues, average salary and benefits

Nice colleagues, average salary and benefits.Good location, very easy for commutingThey provide free 1st class train subscription which you can use during weekend

Bedrijf met leidinggevende die doen alsof ze de president zijn..

Ik dacht leuk te werken bij de Ziggo, eindstand moet je enorm veel opdrachten en toetsen maken. Sollicitatie gesprek werd mij verteld dat dit om een volledige thuiswerk functie betreft. Helaas was dat niet het geval.2 weken training gehad van 9 tot 5 (Veel te lang), eerste week krijg je een chille trainer en de tweede week een wat strengere mevrouw. Niet heel erg maar vervelend... Goed. De training bestaat uit veel e-learnings met kinderlijke vragen en wat wetsgerichte toetsen.2e week van de training was voornamelijk systemen kennen en oefenen op sales en gespreksopbouw.Na de training kan je uiteindelijk echt gaan werken, maar daar bleef het niet bij, elke week is er wel een toets of een opdracht dat even gemaakt moet worden. Dan is er weer een nieuw abonnement, product of prijsverandering.. Medewerkers op kantoor zijn erg vriendelijk en jong. In Rotterdam werken er veel mensen van verschillende culturen, leuk om te leren kennen.Daarbij heb je coaches die je helpen met resultaten behalen, als je echt houd van sales is dit de perfecte baan. Mij niet gezien.. dat gedrang om sales en gejank als er iets fouts gaat.. ongelofelijk.Je moet ook binnen 2 seconden reageren op belletjes en berichtjes van je coach tijdens het werken of je word eruit gedonderd.Uiteindelijk na veel gezeik toch besloten niet meer met deze mensen verder te gaan, teveel op sales gericht en teveel veranderingen tegelijkertijd.Dit was mijn ervaring. Als je echt volledig wilt thuiswerken, zonder dat er teveel op je gelet word kan je het best een andere baan zoeken.

Nvt

Geen aanvullende informatie voor dit bedrijf. Te kort werkzaam geweest.

Eerste maanden leuk, daarna niet meer

Ben in januari 2020 bij VodafoneZiggo in Groningen begonnen als advisor voor Ziggo Omnichannel. In het begin leuk, maar na nog geen 3 maanden moest ik ivm Corona thuis gaan werken.Veel problemen gehad met door het bedrijf gehuurde apparatuur die niet goed werkte. Later ook veel problemen met de laptop die van VodafoneZiggo zelf was, telkens storingen met dat ding waardoor ik vaak mijn werk niet kon doen. Op een gegeven moment had ik een laptop die telkens oververhit raakte waardoor die vastliep en eerst een tijd moest afkoelen voor die weer aan kon. Ik had veel last van hooikoorts (geen corona maar wel hoesten/snotteren) en daardoor mocht ik dus niet op kantoor aan het werk. Doordat die ellendige laptop niet deugde en de vele storingen is juli 2021 mijn contract niet verlengd terwijl ik mijn werk wel naar behoren deed. Ze hadden ook aan kunnen bieden om gratis Corona zelftesten op kantoor te leggen voor mensen die met de apparatuur last van storingen hadden zodat we op kantoor konden werken. Inmiddels ben ik er al ruim een jaar weg en heb weer een fulltime baan als assemblagemedewerkster in een fabriek (met dit soort werk had ik al ruim 10 jaar ervaring) waar ik na 8 maanden al onder contract van het bedrijf zelf kwam. Zou ook geen klantenservice meer willen doen, wat ik nu doe bevalt me veel beter en het loon is daarnaast ook beter. Voordeel is ook dat ik nu vaste werktijden van heb van 7u tot 16u, mooi elk weekend vrij en van kerst tot oud en nieuw vrij.

Pluspunten

Gratis OV kaart waarmee je ook privé onbeperkt door Nederland kan reizen

mooi

Erg leuk dat ik hier kkon werken en heb genoten van de sfeer.

Bedrijf dat veel investeert in de medewerkers

Vodafoneziggo is een bedrijf waar je heel veel kunt leren en waar veel oog is voor hoe jij leert. Als je zelf sturing geeft aan je ontwikkeling kun je er een hele leuke carrière uithalen. De werksfeer is relaxed zolang je maar doet waarvoor je aangenomen bent en alle stappen extra worden gewaardeerd. Je hebt je pad in eigen hand!

Makkelijk werk als je niet wil nadenken en een vlotte babbel heb, en het leuk vind om mensen Vodafone abonnementen aan te smeren

Prima werk als je het leuk vind om continu in rol te zitten en als een robot alles op de automatische piloot moet doen. Als je affiniteit heb met internet denkend aan wifi en mobiel zal je dit zeker leuk vinden. Ik vond het na een tijdje oersaai. Omdat je continu in de lijn moet zitten moet je wel alles strak bijhouden kwa pauze tijd. Collega's waren wel okay, maar vond iedereen redelijk saai. Echt een samenhangende salescultuur was er ook niet echt, dus gemotiveerd om sales te maken was ik dan ook niet echt. Leidinggevende was wel heel prettig en fijn om mee te babbelen. Prima job als je het leuk vind om sales te maken en dat je ego versterkt anders dan dat deed het voor mij niet zoveel. Vond het wel lachen om met verschillende mensen te lullen aan de telefoon.

Leuke werkgever

Prima werkgever alleen wel enorm groot bedrijf waardoor het niet altijd makkelijk schakelen is.

Prima werkgever

Zo lang je zelf maar ambitie hebt, kun je het hoog schoppen. Het is hard werken, maar dat loont zich ook.

Pluspunten

Goede bonusregeling, gratis OV, korting op VFZ producten, korting op uitjes/concerten

Minpunten

Hard werken

Een gezellige en diverse werkomgeving dat een beetje zweeft tussen echt verkoop en klantenservice.

Ik heb hier veel geleerd als beginnende verkoper.

Leuke collega’s, soms stressvol

Leuk werk over het algemeen , Ziggo targets behalen is moeilijk.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Management zat altijd achter

Top

Top, leuk, gezellig. Helemaal fantastisch. Fijn. Super.

Fijne werkomgeving

Goed bedrijf om voor te werken. Je kan hier veel leren en groeien als persoon.

Goede werkomgeving

Het is leuk maar u moet stersbehendig zijn en u heeft collegas leuke

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Lange werkdagen

Productieve maar gezellige bedrijfscultuur

8 jaar met plezier bij Ziggo gewerkt. Het is een zeer goede werkgever, maar je moet wel leveren, het komt je niet aanwaaien.

Pluspunten

Bonus, kadootjes, goede reiskostenvergoeding rooster en leuke collega's

Minpunten

Als winkelmedewerker ben je de voetveeg van het bedrijf en van de klant

Ruim 5 jaar in een Vodafone winkel gewerkt, werken met targets en dingen aansmeren die de klant niet wilt hebben is waar het om draait! TARGETS TARGETS en nog een TARGETS!! Je moet geld opbrengen, service en klanttevredenheid is niet belangrijk totdat de uitbetaling van je bonus komt, dan krijg je ineens wel minder geld omdat je cijfers van klanten krijgt. Door valse beloftes van telefonische afdelingen zijn mensen al boos voordat ze de winkel inkomen maar het cijfer dat de klant geeft gaat naar jezelf. Door corona komen er minder mensen naar de winkel maar de targets blijven hetzelfde. Boze managers en boze klanten dagelijks! doe jezelf een plezier en ga hier niet werken.

Pluspunten

De leuke bezoekers maken het slechte goed

Minpunten

Targets, druk van management, rare bonusstructuur, Alles wat je doet registreren ze en gebruiken ze tegen je, slecht salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vodafoneziggo. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Vodafoneziggo met

• Vodafoneziggo