Vodafoneziggo
Leuk bedrijf. Hoog werk tempo. Genoeg ondersteuning
Minpunten
Verplichte avonddiensten
Werk-priv├ębalans
Ik raad het niemand maar ook niemand aan! Ze ontslaan mensen werkelijk om niks. Als je weer woord geeft lig je eruit, als je 30 sec te laat bent na je pauze wordt je afgeblaft. Ze behandelen je daar voor 10.94 BRUTO per uur echt als een klein kind. Het is daar een gaan en komen van mensen en het grootste gedeelte stapt letterlijk zelf op. Ze kunnen niet met mensen omgaan. Het is een en al attitude! Om de meest kleine gebeurtenissen nemen ze je mee naar een praathok en gaan ze zoals ze zelf opgeleid zijn mbt communicatie zeer kinderachtig met je om. Ze menen dat ze altijd gelijk hebben. Verdraaien de waarheid naar hun hand zodat ze zelf safe zijn. Persoonlijk zou ik niemand maar ook niemand aanraden om nog te gaan werken bij dit bedrijf in Maastricht. Het is een zeer autoritaire sfeer wat daar hangt waarbij je om het minste afgeblaft wordt. Het is weggegooide energie en tijd om daar te gaan werken. Je kunt op vele andere plekken meer verdienen en waarbij je daar ook nog eens als mens behandeld wordt! Dit bedrijf in Maastricht is echt verschrikkelijk gewoon!
Werk-priv├ębalans
Leuke collegaÔÇÖs, management belooft alleen veel. Maar komt beloftes niet na. Geen goede balans loyaliteit werkgever - werknemer. Terwijl ze andersom veel vragen.
Pluspunten
Leuke acties voor personeel
Minpunten
Niet nakomen beloftes, werk onzekerheid
Werk-priv├ębalans
ziggo biedt veel e-leurning trajecten die goed is voor de werk, om snel te kunnen starten,
Pluspunten
de target eind van de maand, aandacht voor de prestatie van de werknemers
Minpunten
veel hoge eisen.
Werk-priv├ębalans
Leuke sfeer jammer dat er geen rekening wordt gehouden met studenten.
Werk-priv├ębalans
De bonussen op basis van conversie maken dat de medewerkers er alles aan doen zo min mogelijk telefoontjes af te handelen. Waardoor het lange onzin gesprekken worden en zelfs de leidinggevenden eraan meewerken om het aantal gesprekken zo laag mogelijk te houden. Wanneer je dus wel wilt door werken en mensen snel te woord wilt staan word je hierop aangekeken
Werk-priv├ębalans
Geleerd dat dit bedrijf een sterke CAO heeft waardoor je na boventalligheid niet met lege handen de deur uitgaat.
Werk-priv├ębalans
Veel geleerd, goede kansen om nieuwe mensen te ontmoeten, reis mogelijkheden waren uitstekend
Werk-priv├ębalans
Competitief, je krijgt een gebied waar je verantwoordelijk voor bent
Werk-priv├ębalans
De werk sfeer was gezellig, cooperatief en heel proffesioneel. Er mag best eens een fout gebeuren maar wel als deze zo snel mogelijk weer opgelost wordt.
Werk-priv├ębalans
Fijne en behulpzame collega's. Je wordt meteen in het team opgenomen. Ik heb er met veel plezier gewerkt. Manager van de afdeling waar ik werkte laat medewerkers die de boel verzieken hun gang gaan. Dit brengt de continuïteit in gevaar omdat meerdere medewerkers, na elkaar, ontslag hebben genomen. Hierdoor moeten steeds nieuwe mensen ingeleerd worden.
Pluspunten
Collegialiteit, sfeer op de afdeling.
Minpunten
Manager handhaaft niet bij misdragen van medewerkers.
Werk-priv├ębalans
De eerste weken zijn leuk, vervolgens kom je in een team waar waarschijnlijk de helft onder de 21 is dus rustig werken zit er niet in. De afspraken met teamleiders worden niet serieus in behandeling genomen of afgewimpeld. Als je ziek bent is er volgens hun via de telefoon niks aan de hand en word er verwacht dat je maar gewoon komt. Je word vooral gepushed op sales ookal is het een technische afdeling.
Werk-priv├ębalans
Het is kwart voor 8 in de ochtend, je komt op de werkvloer en pakt nog even een bakkie koffie. De computer staat aan en hoeft alleen maar in te loggen en de programma's op te starten. Wanneer dit eenmaal is gedaan is het zover. Je zet jouw status op beschikbaar. De telefoontjes, chatjes en emails blijven binnenkomen. Internet, televisie en telefoon werkt allemaal niet en aan jou de taak om dit op te lossen. Hiervoor moet je kijken wat er is gebeurt en wat er nog kan gebeuren en dit geef je aan bij de klant. Wanneer dit gebeurt (helaas zijn er koppige mensen, niet jouw schuld!) kun je verder met de volgende klant. Dit is de werkdag. Hectisch en vaak tegenstrijd van de klant die jij juist probeert te helpen. Vaak komen er ook leuke klanten waardoor je de gesprekstijden soms kunt vergeten.
Werk-priv├ębalans
Veel stress, geen gezellige mensen. Daarnaast een zo laag mogelijk salaris
Werk-priv├ębalans
Vanaf de start van internet heb ik de opbouw meegemaakt, vanaf het koppelen van lokale kabelnetwerken tot een geavanceerd telecombedrijf. Het doel was voor iedereen duidelijk: de klant staat voorop in de kwaliteitsbeleving en betrouwbaarheid van het kabelnetwerk voor televisie, telefoon en internet. Met de overname door achtereenvolgens Liberty Global en Vodafone verschoof de doelstelling naar de geldstroom richting aandeelhouders. Kostenbesparingen stonden voorop met als gevolg dat het complete netwerkbeheer werd overgeheveld naar Roemeni├ź. Nieuwe reorganisaties staan al in de planning voor nog meer korte termijn kostenbesparingen.
Werk-priv├ębalans
groot kantoor, veel mensen en kantoortuinen. Af en toe heel gezellig, soms lastig je werk te doen en je goed te concentreren. Mensen zijn open en toegankelijk, op alle niveau's.
Werk-priv├ębalans
Super company to work for. Open setting and clear on what the goals are. Teams are close and work agile based on market domain. Large programs with impact
Werk-priv├ębalans
Leuk en gezellig bedrijf. Blijft trainingen geven om zijn werknemers up to date te houden. Alleen salaris mag wel iets meer zijn.
Werk-priv├ębalans
Sinds de fusie van Vodafone met Ziggo, dat zich afgelopen jaar voltrokken heeft, is de werksfeer veranderd. De focus van de technische helpdesk is niet meer, zoals eerder, het oplossen van problemen waar de klanten mee komen, maar vooral het pushen van de verkoopcijfers (van zowel Ziggo- als Vodafoneproducten).
Werk-priv├ębalans
Leuk, uitdagend werk veel variatie qua type klanten, oplossingen en mogelijkheden, echter doorgroei en ambities waarmaken daarin is geen ondersteuning. op moment van succesvol zijn kan men de dupe worden van eigen succes.
Werk-priv├ębalans
Het is zeker een leuk en gezellig bedrijf om voor te werken. Genoeg kans om te leren en je zelf te ontplooien. Wel moet je stress en druk bestendig zijn, wil je op hoog niveau mee willen draaien.Het kan namelijk best druk zijn op een normale werkdag.