VNOM

VNOM: 47 reviews van werknemers

Gezellige en goede inzet van personeel

Toen ik na 17jaar werken in de ww terecht kwam heeft Vnom me letterlijk uit de knoei gehaald. Je word begeleid door een hele open en vriendelijk team en je krijgt een contactpersoon die je door dik en dun door alles heen begeleid en dit tot het laatste nippertje blijft doen!! Demsy is voor mij de topper daar geweest die me echt niet in de kou heeft laten staan wat er ook was en man man ik ben niet de makkelijkste geweest haha. Lang verhaal kort met hun hulp en mijn motivatie en inzet ben ik ZEER goed terecht gekomen! Vnom zeker een aanrader voor mensen die lekker bezig willen zijn ...niet te lui zijn om hun handen te laten wapperen in de technische sector. En goede verdiensten! Enorme doorgroei maar dat heb je zelf in de hand!Ge Robert de Kok

Een goed bedrijf

Een goed bedrijf met oog voor hun werknemers. Altijd snelle hulp

28 januari 2020
Yes! Wat een goede feedback - daar zijn wij bij VNOM erg blij mee. Bedankt 💪🏻

Voor de tweede keer aan het werk voor VNOM

Super tevreden met VNOM en al met meerdere consultants contact gehad. Stuk voor stuk vriendelijke mensen. Eerst in 2016 geholpen aan een baan als Heftruckmonteur en vervolgens in 2018 weer teruggekomen. Ik werkte een lange periode in Rotterdam, maar ik wilde graag weer werken in Utrecht. Sinds dit jaar heeft VNOM daar ook een vestiging en hebben zij mij geholpen aan een nieuwe baan als monteur.

Pluspunten

Vriendelijk, snel en behulpzaam

28 januari 2020
Wat goed om te horen dat VNOM jou twee keer aan een nieuwe baan heeft kunnen helpen. Veel succes met jouw nieuwe baan in Utrecht als Heftruckmonteur!

Ik ben goed geholpen door VNOM

Ik ben erg tevreden over hoe VNOM mij geholpen heeft naar mijn huidige functie. Ik heb het erg naar mijn zin!

Pluspunten

Plezier in mijn werk

17 april 2019
Top om te horen! Hopelijk zit je nog steeds op je plek, anders weet je ons te vinden ;)

Goed bedrijf

VNOM heeft mij geholpen aan een nieuwe baan waar ik het erg naar mijn zin heb. TOP!

Pluspunten

Betrokkenheid

17 april 2019
Super om te horen! Nog steeds naar je zin? Indien nodig weet je ons te vinden.

Top bedrijf

VNOM is een heel goed bedrijf met een prettige werksfeer. Erg variërend werk en er zijn veel doorgroeimogelijkheden tot chef monteur.

Pluspunten

Minpunten

Lange dagen

17 april 2019
Leuk dat je de sfeer zo fijn vindt! Hopelijk heb je het nog altijd naar je zin? Al doorgegroeid ondertussen?

Elektromonteur

Ik werk nu sinds 2016 via VNOM als Elektromonteur. Bevalt mij heel goed. Betalen altijd op tijd, krijg ook meer dan als ik direct in dienst ga. Daarnaast heb ik ook een auto van de zaak waar ik ook privé in kan rijden. Relaxte gasten ook op kantoor. Daarnaast zoeken ze regelmatig contact met me.

Pluspunten

Goed salaris en ik heb altijd vrijdagmiddag vrij

Minpunten

De maandagochtend

17 april 2019
Nog steeds naar je zin als elektromonteur?Klinkt goed! Geniet van je vrijdagmiddagen!

Slecht uitzendbureau

Ik heb een hele tijd gewerkt voor deze organisatie. Helaas bieden ze niks meer dan een uitzendcontract. Ik kreeg geen auto en ook geen gereedschap. Vnom laat je met je eigen gereedschap naar klussen gaan. Hier staat ook geen vergoeding voor.Salaris is slecht. Ze promoten alles heel leuk maar in de praktijk is het echt anders.

Pluspunten

had werk

Minpunten

slechte secundaire voorwaarden

27 augustus 2018
Wat jammer dat jij een slechte ervaring met ons hebt. Heb jij terwijl jij via ons aan het werk was ook aangegeven dat je het niet eens was met de baan die jou toen is aangeboden? Wij proberen namelijk altijd een passende baan te vinden, waar jij zo veel mogelijk kunt uithalen. Mocht je ervoor openstaan om met ons in gesprek te gaan, dan kun je bellen naar 010-2239621 of mailen naar marketing@vnom.nl. Ik hoop dat je het naar je zin hebt bij jouw huidige baan. Met vriendelijke groet,Team van VNOM

Echt heel profi bedrijf! Leuk

Na de recessie baan kwijtgeraakt en bij VNOM hebben ze mij goed geholpen als ZZP'er als ik dan geen werk had. heel fijn!

Pluspunten

Leuke gezellige mensen

Minpunten

Hebbe ze niet

17 april 2019
Wat fijn dat je zo makkelijk werk hebt gevonden! Mochten we je nog eens ergens bij kunnen helpen weet je ons te vinden.

Van automonteur naar kraanmonteur

Na jarenlang gewerkt te hebben als automonteur was ik opzoek naar iets anders. Via internet kwam ik VNOM tegen en zag ik dat ze heel veel vacatures hadden. Ik heb toen een open sollicitatie gedaan en na een gesprek zijn we samen gaan kijken wat het beste bij me past. Ik ben nu aan ht werk als kraanmonteur. Ik vnd het nog steeds erg leuk en ben super blij

Pluspunten

denken mee, begeleiding

17 april 2019
Fijn zeg! Nog altijd aan het werk als kraanmonteur? Klinkt goed.

Junior Content Marketeer

Ik werk met veel plezier bij VNOM als Junior Content Marketeer. De sfeer is altijd super gezellig en er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Verzorgde lunch, begeleiding, personeelsuitjes

Minpunten

Lange dagen

17 april 2019
Leuk zeg! Toffe functie. Heb je het nog steeds zo naar je zin?

Na een halfjaar doorgegroeid

Via VNOM ben ik geholpen aan een baan op de customer service afdeling van een groot bedrijf in de techniek. Binnen de afdeling al kleine stapjes gemaakt, maar sinds kort doorgegroeid naar materiaalbeheerder. Erg gaaf dat ik bij een bedrijf werk waar naar mijn groei wordt gekeken. Bedankt VNOM!

Pluspunten

Begeleiding, salaris

17 april 2019
Fijn dat je vindt dat je zo goed begeleid bent! Leuk om te horen.

Geen dag is het zelfde.

Afwisselende baan met veel iutdaging. Intern is het een jonge club met leuke bedrijfscultuur. Is een informele sfeer. Leukste van mijn werk vind ik dat iedere dag anders is en dat ik hier intern door kan groeien.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

hard werken

17 april 2019
Fijn om te horen! Hopelijk heb je het nog steeds naar je zin als consultant!

Goed inwerktraject!

In november in aanraking gekomen met VNOM voor een functie als klantenservice medewerker voor een gerenommeerd CV-ketelspecialist in Nederland. Na een gedegen inwerktraject gestart als volwaardig servicemedewerker. Tussentijds via VNOM ook erg goede begeleiding gehad en ze kwamen regelmatig langs om te kijken hoe het ging. Ik werk er nog steeds met veel plezier.

Pluspunten

Goed inwerktraject

17 april 2019
Een inwerktraject is inderdaad erg belangrijk, fijn dat je dat zo goed hebt ervaren!

Erg naar mijn zin!

Ik werk nu ongeveer 6 maanden via VNOM als Constructiebankwerker bij een super bedrijf. Er heerst een open cultuur en de sfeer is erg gezellig. Ook krijg ik de kans om door te groeien en krijg ik steeds meer verantwoordelijkheid. De begeleiding vanuit VNOM is erg goed. Ze hebben me een paar keer gebeld over hoe het ging en ik ben zelfs gisteren nog gebeld. Echt een goed bureau!

Pluspunten

Begeleiding

Minpunten

Heb ik niet

17 april 2019
Top zeg! Fijn dat de begeleiding zo goed was! We doen ons best om het altijd zo goed mogelijk te doen.

Monteur in hart en nieren

Ruim 5 jaar een eigen bedrijf gehad als ZZP Installatiemonteur, maar vanwege de crisis weer in loondienst gegaan. Gelukkig kon ik bij één van mijn klanten aan de slag en daar heb ik ook 5 jaar met plezier gewerkt. Na een mooie periode werd het tijd voor iets nieuws. Via Indeed kwam ik terecht bij VNOM. In het begin was ik sceptisch, maar het is echt een Rotterdamse partij met geen woorden maar daden. En dat is gelukt! Ik werk nog steeds met plezier. Ik hou wel van die mentaliteit niet lullen maar poetsen.

Pluspunten

Eindejaarsborrel

Minpunten

Bereikbaarheid in pauzes

17 april 2019
Leuk dat jij de eindejaarsborrel zo gezellig vond! Nog altijd aan het werk voor VNOM?

Prettige werksfeer en goede toekomst

Eerst heb ik in 2016 mijn opleiding technicus engineering niveau 4 gehaald. Gelijk bij mijn stagebedrijf gestart als startende monteur. Ik had het erg naar mijn zin, maar wegens gezondheid een paar maanden eruit geweest. Daarna kwam ik via via in contact met VNOM en kon ik na meerdere gesprekken aan de slag bij een mooi bedrijf in Dordrecht. Ik werk hier nog met plezier en er zijn goede doorgroeimogelijkheden.

17 april 2019
Leuk om te horen dat jij via via bij VNOM bent gekomen! Heb je het nog steeds naar je zin?

Een tevreden Loodgieter

Heel erg blij met VNOM als werkgever. Na school eerst één jaar gewerkt als assistent loodgieter. Na een mindere privé periode zonder werk komen te zitten. Na 3 maanden weer naar werk gezocht en eigenlijk snel via VNOM een nieuwe baan gevonden als loodgieter. Ik werk nog steeds met plezier via VNOM.

17 april 2019
Wat leuk zo'n tevreden loodgieter! Top om te horen!Bij vragen weet je ons te vinden.

Werk via VNOM bij een geweldig bedrijf!

In 2016 heb ik mijn diploma MBO niveau 4 gehaald van technicus engineering elektro/wtb. Na een paar maanden zoeken voor een baan kwam ik bij VNOM terecht. In no time was ik aan een baan geholpen bij een geweldig bedrijf! Ik werk er nog met veel plezier en ben voornamelijk bezig met het onderhouden van machines en apparaten.

Pluspunten

Begeleiding en borrels

17 april 2019
Fijn dat je zo enthousiast bent! Leuke reactie. Nog steeds naar je zin?

Mooie kans gekregen!

Ik ben sinds kort werkzaam via VNOM als leerling CV monteur. Ik ben erg dankbaar voor deze kans. Na afronding van mijn VMBO diploma wist ik niet wat ik wilde gaan doen en toen kwam deze kan om de hoek kijken. Via VNOM wordt ik volledig opgeleid tot een CV Monteur.

Pluspunten

Snel

17 april 2019
Tof! Nog steeds bezig als CV monteur? Bij vragen weet je ons te vinden.

Goed bedrijf!

Na eerst gewerkt te hebben als assistent voor het onderhoud van heftrucks ben ik via VNOM aan de slag gegaan als servicemonteur heftrucks. Ik werk in de werkplaats aan allerlei heftrucks en mobiele voertuigen. Ik heb het enorm naar me zin bij het bedrijf!

Pluspunten

Goed geholpen

17 april 2019
Leuk! Nog steeds aan het werk met heftrucks en mobiele voertuigen?Fijne recensie.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VNOM. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.8

• VNOM