VNOM
Uitgelichte review
VNOM heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik werk nu al een paar jaar voor Vnom en heb het enorm naar mijn zin. Ze denken met je mee en ben nu bij het tweede bedrijf via VNom aan het werk. Alles gaat goed en reageren snel!
Pluspunten
Snel
Minpunten
Hard werken
28 januari 2020
Wat goed om te horen dat je een succesvolle bemiddeling hebt gehad bij VNOM. Zelfs twee keer! Succes met jouw nieuwe baan.
Toen ik na 17jaar werken in de ww terecht kwam heeft Vnom me letterlijk uit de knoei gehaald. Je word begeleid door een hele open en vriendelijk team en je krijgt een contactpersoon die je door dik en dun door alles heen begeleid en dit tot het laatste nippertje blijft doen!! Demsy is voor mij de topper daar geweest die me echt niet in de kou heeft laten staan wat er ook was en man man ik ben niet de makkelijkste geweest haha. Lang verhaal kort met hun hulp en mijn motivatie en inzet ben ik ZEER goed terecht gekomen! Vnom zeker een aanrader voor mensen die lekker bezig willen zijn ...niet te lui zijn om hun handen te laten wapperen in de technische sector. En goede verdiensten! Enorme doorgroei maar dat heb je zelf in de hand!Ge Robert de Kok
Een goed bedrijf met oog voor hun werknemers. Altijd snelle hulp
Yes! Wat een goede feedback - daar zijn wij bij VNOM erg blij mee. Bedankt 💪🏻
Super tevreden met VNOM en al met meerdere consultants contact gehad. Stuk voor stuk vriendelijke mensen. Eerst in 2016 geholpen aan een baan als Heftruckmonteur en vervolgens in 2018 weer teruggekomen. Ik werkte een lange periode in Rotterdam, maar ik wilde graag weer werken in Utrecht. Sinds dit jaar heeft VNOM daar ook een vestiging en hebben zij mij geholpen aan een nieuwe baan als monteur.
Pluspunten
Vriendelijk, snel en behulpzaam
28 januari 2020
Wat goed om te horen dat VNOM jou twee keer aan een nieuwe baan heeft kunnen helpen. Veel succes met jouw nieuwe baan in Utrecht als Heftruckmonteur!
Ik ben erg tevreden over hoe VNOM mij geholpen heeft naar mijn huidige functie. Ik heb het erg naar mijn zin!
Pluspunten
Plezier in mijn werk
17 april 2019
Top om te horen! Hopelijk zit je nog steeds op je plek, anders weet je ons te vinden ;)
VNOM heeft mij geholpen aan een nieuwe baan waar ik het erg naar mijn zin heb. TOP!
Pluspunten
Betrokkenheid
17 april 2019
Super om te horen! Nog steeds naar je zin? Indien nodig weet je ons te vinden.
VNOM is een heel goed bedrijf met een prettige werksfeer. Erg variërend werk en er zijn veel doorgroeimogelijkheden tot chef monteur.
Pluspunten
Minpunten
Lange dagen
17 april 2019
Leuk dat je de sfeer zo fijn vindt! Hopelijk heb je het nog altijd naar je zin? Al doorgegroeid ondertussen?
Begin dit jaar via VNOM aan een nieuwe baan begonnen. Alles ging heel snel en ik werd ook goed geholpen in het proces. Ik kreeg werkkleding en schoenen toen ik mijn contract kwam tekenen. Werk nog steeds bij dezelfde bedrijf.
17 april 2019
Heel goed om te horen dat je vindt dat je zo goed geholpen bent door ons. Hopen dat jij nog steeds op je plekje zit!
Ik werk nu sinds 2016 via VNOM als Elektromonteur. Bevalt mij heel goed. Betalen altijd op tijd, krijg ook meer dan als ik direct in dienst ga. Daarnaast heb ik ook een auto van de zaak waar ik ook privé in kan rijden. Relaxte gasten ook op kantoor. Daarnaast zoeken ze regelmatig contact met me.
Pluspunten
Goed salaris en ik heb altijd vrijdagmiddag vrij
Minpunten
De maandagochtend
17 april 2019
Nog steeds naar je zin als elektromonteur?Klinkt goed! Geniet van je vrijdagmiddagen!
Ik heb een hele tijd gewerkt voor deze organisatie. Helaas bieden ze niks meer dan een uitzendcontract. Ik kreeg geen auto en ook geen gereedschap. Vnom laat je met je eigen gereedschap naar klussen gaan. Hier staat ook geen vergoeding voor.Salaris is slecht. Ze promoten alles heel leuk maar in de praktijk is het echt anders.
Pluspunten
had werk
Minpunten
slechte secundaire voorwaarden
27 augustus 2018
Wat jammer dat jij een slechte ervaring met ons hebt. Heb jij terwijl jij via ons aan het werk was ook aangegeven dat je het niet eens was met de baan die jou toen is aangeboden? Wij proberen namelijk altijd een passende baan te vinden, waar jij zo veel mogelijk kunt uithalen. Mocht je ervoor openstaan om met ons in gesprek te gaan, dan kun je bellen naar 010-2239621 of mailen naar marketing@vnom.nl. Ik hoop dat je het naar je zin hebt bij jouw huidige baan. Met vriendelijke groet,Team van VNOM
Ik werk nu als Koelmonteur bij een erg mooi bedrijf in de regio Rotterdam/Dordrecht. Dankzij VNOM zit ik nu echt op me plek en hebben ze de juiste match gemaakt. Het zijn wel lange werkdagen, maar de tijd gaat snel als je het naar je zin hebt. Als ik problemen heb dan kan ik zowel bij VNOM als bij het bedrijf terecht. Ze schakelen samen erg goed.
Pluspunten
Begeleiding, salaris
Minpunten
Lange werkdagen
17 april 2019
Nog steeds naar je zin? Fijn dat we de juiste match hebben gemaakt!Benieuwd hoe het nu met je gaat!
ik ben heel dankbaar voor de hulp. werk nu jaar als monteur en ben nog erg blij en zit goed op plek. heb divers werk en krijg goed hulp van vnom. ik echt dankbaar voor vinden van werk.
Pluspunten
hulp vinden werk
17 april 2019
Nog steeds naar je zin als monteur? Fijn dat je onze samenwerking positief hebt ervaren!
Na de recessie baan kwijtgeraakt en bij VNOM hebben ze mij goed geholpen als ZZP'er als ik dan geen werk had. heel fijn!
Pluspunten
Leuke gezellige mensen
Minpunten
Hebbe ze niet
17 april 2019
Wat fijn dat je zo makkelijk werk hebt gevonden! Mochten we je nog eens ergens bij kunnen helpen weet je ons te vinden.
die mensen zijn zo geweldig. heb al contact had met verschillende mensen bij Vnom en altijd goed geholpen. werk nu als servicemonteur. begonnen als leerling en daarna doorgroeid. heb nog erg naar me zin. ik beveel Vnom echt aan
Pluspunten
goed helpen
17 april 2019
Dat klinkt top! Nog steeds naar je zin? Bedankt voor de leuke recensie!
Ik ben VNOM erg dankbaar voor de hulp die ze mij hebben geboden. Na heel lang gewerkt te hebben als ZZP'er ben ik wegens privé redenen in loondienst gegaan. Ze hebben mij toen goed geholpen aan een baan, ondanks mijn leeftijd. Ik werk nu nog steeds met veel plezier bij hetzelfde bedrijf. Voor altijd dankbaar!
17 april 2019
Klinkt goed! Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Als we je nog eens ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Mooie tijd gehad bij VNOM. 2 jaar met plezier via VNOM gewerkt als Timmerman in Den Haag. Nu al een tijdje zzp'er en werk nog af en toe voor VNOM bij projecten. Ik vind het gaaf dat ze ook werk bieden voor zzp'ers. Ze worden steeds groter, maar de service is nog net zo goed!
Pluspunten
Service
Minpunten
Niks
17 april 2019
Fijn om te horen! We staan ook zeker klaar voor zzp'ers. Hoop dat je nog steeds een leuke baan hebt.
Ik werk nu bijna een jaar via VNOM bij een mooi bedrijf in Zwijndrecht. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en werk aan verschillende projecten in de nieuwbouw en renovatie van utilitaire gebouwen. De projecten zijn voornamelijk in de regio zuid holland, noord holland, utrecht en zeeland.
Pluspunten
Helpen bij problemen
17 april 2019
Klinkt top! Nog steeds aan het werk bij leuke projecten?Schroom niet om bij vragen contact met ons op te nemen!
Na jarenlang gewerkt te hebben als automonteur was ik opzoek naar iets anders. Via internet kwam ik VNOM tegen en zag ik dat ze heel veel vacatures hadden. Ik heb toen een open sollicitatie gedaan en na een gesprek zijn we samen gaan kijken wat het beste bij me past. Ik ben nu aan ht werk als kraanmonteur. Ik vnd het nog steeds erg leuk en ben super blij
Pluspunten
denken mee, begeleiding
17 april 2019
Fijn zeg! Nog altijd aan het werk als kraanmonteur? Klinkt goed.
Ik heb lang gewerkt bij mijn vorige werk, maar ik voelde de waardering niet. Toen ik naar werk aan het zoeken was kwam ik Vnom tegen en vond ik het in het begin lastig. Ik wilde liever direct bij een bedrijf werken dan via een bureau. Maar ze hebben met het tegendeel bewezen en ik werk nu al een paar jaar via Vnom en heb nergens spijt van. Ik vind het vooral fijn dat als er wat is ik altijd kan bellen en ze me hierbij goed helpen.
Pluspunten
Begeleiding, salaris, snelheid
Minpunten
Veel uren werken
17 april 2019
Fijn om te horen dat jij het zo goed naar je zin hebt bij jouw nieuwe baan! Ik hoop dat je snel in vaste dienst mag treden of misschien ben jij dat inmiddels al. Nog heel veel succes!
Ik werk met veel plezier bij VNOM als Junior Content Marketeer. De sfeer is altijd super gezellig en er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Verzorgde lunch, begeleiding, personeelsuitjes
Minpunten
Lange dagen
17 april 2019
Leuk zeg! Toffe functie. Heb je het nog steeds zo naar je zin?
Via VNOM ben ik geholpen aan een baan op de customer service afdeling van een groot bedrijf in de techniek. Binnen de afdeling al kleine stapjes gemaakt, maar sinds kort doorgegroeid naar materiaalbeheerder. Erg gaaf dat ik bij een bedrijf werk waar naar mijn groei wordt gekeken. Bedankt VNOM!
Pluspunten
Begeleiding, salaris
17 april 2019
Fijn dat je vindt dat je zo goed begeleid bent! Leuk om te horen.