Vitree
Bekijk alle reviews over Vitree

Vitree

Review over Vitree van een medewerker

Professionele en gezellige werkomgeving

Ik heb vijf jaar met heel veel plezier gewerkt bij Vitree. Het is een organisatie met veel professionele en kundige mensen in dienst met een groot hart voor de cliënten. Ik heb ontzettend genoten van het contact met de cliënten en van de samenwerking met mijn collega's. We hebben elkaar zowel ondersteund tijdens crisissituaties als tijdens een "normale"dag. We vulden elkaar aan en zorgden voor een veilige sfeer op de groep. Ik heb geleerd om op methodische wijze te werken en waar nodig passende interventies in te zetten. Ik genoot van de afwisseling en de dynamiek die hoort bij het groepswerk.

Pluspunten

Oog voor de werknemer vanuit de manager.

Minpunten

Communicatie richting werknemers.

slecht voor personeel op de werkvloer

Hoe dit bedrijf z’n personeel behandelt wat jarenlang zich trouw heeft ingezet, daar kan ik uren over praten. Maar ze leggen vanzelf het loodje door toedoen van een vlakke en richtingloze bestuurder, een management wat stuurt op bezuinigen en doorhollen. Productie is de heilige koe en daar moet alles onder zwichten. TopDown doordrukken, Bottom-up 0,0 Eenmaal gefuseerd met Triade zal de gedachte aan Vitree vast snel vervagen en weet niemand meer wat er was.... Blij dat ik dit deze werkgever achter mij heb kunnen laten.

Een bedrijf met mogelijkheden voor jongeren en hun begeleiders

Een baan waar ik jaren lang met veel plezier heb mogen werken. Veel leuke collega's gehad en veel van hun geleerd. Veel inbreng in dagelijkse gang van zaken en goede ondersteuning van staf en andere deskundigen

Pluspunten

veel vrijheid in het plannen samen met collegaas over gang van dagelijlse zaken

Minpunten

Veel onregelmatige diensten wat invloed heeft op je persoonlijke leven

Veel veelzijdig werk, iedere dag is anders

Mooie organisatie om voor te werken. Veel uitdagend werk. Goede arbeidsvoorwaarden. Helaas gaan sommige leidinggevende met je om als of je maar een nummer bent. Ik zou deze stichting niet aanraden om voor te gaan werken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vitree. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Vitree per locatie

• Vitree