ViS Detachering
Ik werk inmiddels meer dan drie jaar met veel plezier bij ViS Detachering. ViS kenmerkt zich door haar persoonlijke en mensgerichte manier van werken. We zetten ons als hecht en gedreven team dagelijks in om de perfecte match tussen kandidaat / medewerker en opdrachtgever te cre√ęren. Maar daar stopt ViS niet, de Adviseurs onderhouden regelmatig contact met de medewerkers en opdrachtgevers, we organiseren leuke events zoals het ViS-zomerevent of de ViS-nieuwjaarsborrel en tijdens de (Online-)Kennissessies staat het delen van kennis en het leren van elkaar centraal. In de functie van Commercieel Ondersteuner vervul ik een zeer diverse functie waarbij ik het vertrouwen, de verantwoordelijkheid en vrijheid krijg. Ook ik zit op mijn plek bij ViS en ga met veel plezier naar mijn werk!
Vanaf de beginfase, het kennismakingsgesprek, tot en met de fase waarin ik me nu bevind heb ik ViS als heel prettig ervaren. Het is een persoonlijk en oprecht bureau met een professioneel team van gemotiveerde mensen. Zo is er goed naar mijn drijfveren geluisterd. Mezelf ontwikkelen vind ik heel belangrijk en vanuit ViS worden er regelmatig kennisbijeenkomsten gehouden om onze kennis op bepaalde onderwerpen te verbreden. Het is een mooi team van mensen die de menselijke waarde hoog in het vaandel hebben staan!
Vis detachering ken ik als een goed bureau die goed naar me heeft geluisterd en gekoppeld met functies die ik zelf niet gevonden had. Voor vragen staan ze altijd voor me klaar.
Ik werk nu alweer bijna vijf jaar bij ViS Detachering. Het bevalt me erg goed bij ViS. We hebben veel contact en dat verloopt bijzonder prettig. Ik heb echt het idee dat ze zich voor mij inzetten en mij ondersteunen in mijn werkzaamheden daar waar nodig. Door het regelmatige contact zijn ze goed op de hoogte van wat er speelt, zowel bij mij als bij mijn opdrachtgever. Wat ik ook erg op prijs stel is dat als je jarig bent en met de feestdagen ViS niet alleen iets voor mij doet, maar voor de hele afdeling waar ik werk.
Pluspunten
Zeer goed contact met kantoor
Afgelopen jaar heb ik mijn vijfjarig jubileum bij ViS Detachering mogen vieren. ViS past bij mij door haar mensgerichte en persoonlijke benadering. ViS zorgt niet alleen dat medewerkers bij de juiste opdrachtgever worden geplaatst maar ook het traject daarna staat de medewerker centraal. Er is regelmatig contact tussen medewerker en adviseur, er worden kennissessies georganiseerd om kennis te delen, er worden barbecues en uitjes georganiseerd en elk jaar is het hele gezin welkom op de traditionele Nieuwjaarsborrel. Op kantoor werken we met een hecht team waarin alles bespreekbaar is en heerst er een goede sfeer. Na vijf jaar zit ik nog steeds op mijn plek en ga ik met plezier naar mijn werk!
Ik werk nu ruim 1,5 jaar met veel voldoening en plezier bij ViS-Detachering. We hebben een hecht team met elkaar en ik heb het gevoel dat ik op een positieve manier uitgedaagd word mij verder te ontwikkelen. Nadat ik hier voor bij een grote organisatie heb gewerkt, is het werken in een relatief klein team van ca 10 mensen een groot verschil. Ik vind het erg prettig dat we het echt met elkaar doen en ik dus ook veel contact heb met de teamleden die zich met heel andere zaken dan ik bezig houden. De directie is heel betrokken, zowel bij het werk als bij de mensen. Dat vind ik erg fijn! Wel zorgt dit er voor dat ze graag van alles op de hoogte zijn en over alle lopende zaken (vaak tot in detail) ge√Įnformeerd willen worden. Voor mij persoonlijk heb ik het gevoel echt mijn plek te hebben gevonden. Ik ga met plezier naar mijn werk!
Toen ik solliciteerde bij ViS was dat op een hele andere functie dan waarop ik uiteindelijk ben aangenomen. Echter waren ze bereid om naar mijn behoefte en drijfveren te luisteren waardoor de perfect functie voor mij werd gevonden, of eigenlijk zelfs gecre√ęerd. Die eerste ervaring van persoonlijke benadering en de mens centraal stellen is de afgelopen jaren alleen maar verder uitgebouwd. Ook in lastige priv√©-tijden was er aandacht en ruimte om naar werkbare oplossingen te zoeken voor ons beiden. Daarom is ViS voor mij meer dan alleen mijn 'werkgever'.
Flexibel maar toch niet. Een bonus maar toch (net) niet. Informeel maar toch niet. Kortom, een bedrijf wat jong oogt en veel lijkt te bieden maar allemaal toch net niet.
Offici√ęle reactie van ViS Detachering
17 februari 2020
Beste oud-medewerker,Wat jammer dat je ons bedrijf zo hebt ervaren. Wij komen graag met je in contact om van jouw ervaring en feedback te leren. Stuur je een mailtje naar info@visdetachering.nl?We hebben echter nog nauw contact met onze (mijn) twee tevreden voorgangers in Marketing en Communicatie, dus je hebt je waarschijnlijk vergist in de functietitel? Wellicht dat je dat nog kan aanpassen in je review. We zien je feedback tegemoet.Groeten van het ViS-Team
ViS Detachering is een warme, mensgerichte werkgever met veel verstand van de specialisaties civiele techniek en bouwkunde. Door hun persoonlijke en betrokken karakter luisteren ze echt naar je en krijg je voldoende mogelijkheden gedreven je vak te beoefenen met alle voorzieningen die je daarbij nodig hebt.
Pluspunten
betrokken, persoonlijk, mensgericht, gespecialiseerd, ervaring, bijeenkomsten, kennissessies
ViS Detachering is een fijne werkgever waar de medewerkers echt centraal staan. Dit merk je in alles. Leuk zijn ook de extra activiteiten die georganiseerd worden: kennissessies en bijeenkomsten waar je elkaar kunt treffen.
Pluspunten
persoonlijk, betrokken, informeel, bijeenkomsten