Vierstroom

Reviews voor Huishoudelijk Medewerker (m/v) bij Vierstroom

Huishoudelijk Medewerker (m/v)8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 34 reviews

Huishoudelijk hulp thuiszorg

Helpen bij ouderen in de huishouding. Zelf je tijd in delen goed voor moeders met kinderen

Pluspunten

Zelf je tijd indelen

Minpunten

Als je clienten kwijt raakt dat je geen nieuwe krijgt

Leuk

Vriendelijke collega's altijd veel waardering als je extra werk doet. Flexibel zelf mag je indelen wanneer je kan of als je niet kan werken. Jammer dat de salaris zo laag is.

Pluspunten

Goed te combineren met studie /of kinderen

Minpunten

Lage inkomen

Leuke clienten, leuk werk, maar bedrijf en personeel ruk.

Eerst positief. De clienten zijn leuk, heb er nu ik weg ben nog leuk contact mee. Werk is ook leuk het is gewoon schoonmaken dus niks bijzonders. Begin 2020 gesolliciteerd, alles ging via videobellen. Ik heb nog nooit een collega gezien. Alles via bellen als er issues zijn. Ook management is moeilijk te bereiken als je ergens mee zit, je staat bijna standaard 20min in de wacht. Er wordt verder alleen naar client gekeken, niet naar het personeel. Er zijn ook veel zaken waar geen overzicht in is. Je verdient ongeacht je ervaring zo'n 10 euro per uur (bruto!) en de tijd tussen clienten is onvergoed. Soms werk je dus van 9 tot 3 terwijl er soms 1.5 u tussen zit en je dan vaak nirt even naar huis kan, afhankelijk van je vervoer. Het is dat ik mijn clienten zo leuk vond, maar uiteindelijk moest ik toch echt kiezen voor een beter inkomen. Je hebt hier geen diplomas of ervaring voor nodig. Je krijgt alleen een fietsvergoeding van 1,10 per werkdag. Salaris loopt 1 maand achter.

Pluspunten

Leuke clienten

Minpunten

Werkdruk, geen reisvergoeding, geen vakantiegeld, geen eindejaarsbonus, salaris loopt maand achter.

Fijne werkgever

Vierstroom is een goede werkgever die openstaat voor de medewerkers zodat er altijd naar oplossingen wordt gezocht. Er wordt met je meegedacht op alle fronten.

Zelfstandige functie met veel voldoening

Een steentje bijdragen aan ouderen en zieke mensen geeft voldoening! Prettige functie, maar absoluut klaar voor een SPH werkplek.

Leuk om bij de mensen thuis te werken.

Ik heb bij ouderen thuis in de huishouding gewerkt en had geen contact met collega's. Het moeilijkste aan de baan was dat er heel af en toe bijzonder moeilijke en veeleisende cliënten tussen zaten, die ik dan kreeg omdat ik het werk al zo lang zonder problemen deed, maar daar heb ik mijn hand niet voor omgedraaid.I Ik heb me heel goed leren aanpassen aan totaal verschillende mensen. Het leukste is dat de mensen me erg dankbaar waren en iedere keer zeer blij waren me te zien. Ik werd ook gezien als een vertrouwenspersoon en vond het heerlijk om met de mensen te communiceren.

Vond dit erg leuk

ik vind dit leuk en is een goede ornazatie jammer dat dit niet in het hele land zit beter dan carein

Pluspunten

goede op leiding

Minpunten

is er niet

Kort samengevat

Elke dag werk ik heel zelfstandig en met gezellige vaste cliënten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vierstroom. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Vierstroom
  • Huishoudelijk Medewerker (m/v)