Vestia

9: Vestia reviews van werknemers

Prettige werkomgeving met ruimte voor ontwikkeling

Vestia biedt een prettige werkomgeving waarin prive- en werk goed in balans zijn. Persoonlijk contact staat hoog in het vaandel vooral in de huidige tijd wanneer men vooral vanuit huis werkt. Vanaf de eerste week wordt je structureel meegenomen in de projecten en processen binnen Vestia. Tevens wordt gelijk duidelijk op welke vlakken je jezelf kan ontwikkelen en ontplooien middels het Vestia Ontwikkelhuis. De cultuur is vooral gericht op samenwerken en met elkaar ervoor zorgen dat zaken beter en efficiënter lopen, voor zowel de huurder als medewerkers. Vanwege het vele thuiswerken kan het lastig zijn om bekend te raken met de organisatie. Gelukkig zorgt het prettige inwerkproces ervoor dat je snel bekend raakt met de diverse bedrijfsonderdelen, personen en processen. Digitaal maak je met veel collega's kennis en zo zijn er ook digitale koffiemomenten.

Pluspunten

Ontwikkelmogelijkheden

Prettige sfeer, goede werkgever met relaxe collega's die behulpzaam zijn.

Pluspunten

Lunch wandelen met collega's

Minpunten

Bedrijf financien slecht

Professionele werkgever

Gezellige ontspannen moderne (flexplekken) werkomgeving

Werkervaring

Ik heb ruim 11 jaar bij Vestia met veel plezier gewerkt. Het was een gezellige werkomgeving en ruimte voor ontspanning zoals tafeltennis. Wat ik moeilijk vond, was nee te moeten verkopen aan collega's. Het leukste vond ik de goede werksfeer, goede samenwerking en de collegialiteit.

gespannen sfeer

Door voortdurende reorganisaties gespannen sfeer op werkvloer

Een afwisselende baan waarin werk in het veld én leidinggeven zijn gecombineerd.

Geen dag is gelijk, iedere dag brengt nieuwe dingen, nieuwe mensen en nieuwe situaties. Zowel in het leidinggeven als in het klantcontact. Mijn werk omvat het begeleiden van juridische zaken, coachen, onderhouden van professionele netwerken (politie, gemeente, zorgpartners, ggz), persoonlijk contact met huurders, leefbaarheidsprojecten en ook management in al haar facetten. Ik werk in een team van 6 sociaal beheerders en stuur 11 wijk-/ complexbeheerders aan. De sfeer op werk is informeel met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en veel humor. Moeilijk is het soms om het leidinggeven en de verantwoordelijkheden in wijk/buurt te combineren. Beide laten zich niet altijd plannen en dat leidt soms tot piektijden in werkdruk.

Pluspunten

diversiteit van aandachtsgebieden

Minpunten

soms piek in werkdruk

het hele gezicht

Altijd begonnen we gezamenlijk de benodigde materiaal te verzamelen zodat iedereen zijn eigen klus kreeg dat was iets wat elke morgen weer gebeurde dus elke dag nieuwe uitdaging,De directie was in het begin goed toonde veel interesse in ons moedigde ons aan als (stagiares) maar later kreeg hij een vervanger en die was niet echt zo.Mijn collegas waren meestal mijn klasgenoten we kunnen altijd met elkaar opschieten,het moeilijkste van de baan is om op die leeftijd heel vroeg op te staan en tot laat heel zwaar werk te verichten,het leukste van de baan is dat je tog een leuke herinering eraan over houd.

Pluspunten

veel geleerd.

Minpunten

vroeg opstaan laat naar huis en zwaar werk.

gezellige werkomgeving

8 uur : aanwezig zijn --> computer opstarten, programma's opstarten en documenten klaarzetten. 8.30 uur : lijnen gaan open --> problemen oplossen van klanten, inplannen van aannemers of vaklui, facturatie, administratie 12.00 : lunchpauze van een half uur 12.30 : werk hervatten tot 16.45 Tussendoor 2 x 10 min pauze

Pluspunten

Hulpbehoevende collega's

Minpunten

Supermarkt alleen te bereiken met de auto

Productieve en gezellige werkomgeving

Vestia is/was een goeie werkgeven met veel kansen voor haar werknemers.Je had veel doorgroeimogelijkheden om je zelf verder te ontwikkelen.Werksfeer was erg goed!

Pluspunten

goeie doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vestia. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Vestia met

Meer informatie over Vestia in populaire locaties

• Vestia