VERO MODA

Reviews voor VERO MODA in Venlo

Hoe je als verkoopmedewerker te werk moet gaan. Leren werken met cijfers, kassatelling, aantal kledingstukken arriveerden etc. Het aankleden van jezelf en winkel. Presenteren. Collega's van mijn leeftijd gehad, je kent elkaar en gaat er makkelijk mee om. Het moeilijkste van mijn baan is, de plezier er in houden en bezig blijven in hetzelfde. Ik vond het vooral eentonig omdat het een vrij klein winkeltje was. Het leukste vond ik het aankleden, contact met klanten aangaan en leren met cijfers werken (kassabeheer).
Pluspunten
Leren omgaan met cijfers, verkopen en contact met klanten
Minpunten
Zelfstandig de voorraad nakijken en tellen
Dagelijks klaar staan voor de klant, vrachtverwerking, schoonmaken. Wat ik geleerd heb is klanten op de juiste manier helpen zodat ze met een goed gevoel de deur uit gaan en de volgende keer weer terugkomen, merchandisen, leiding geven en plannen. Ik had hele fijne collega's, kunnen goed werken maar zijn ook altijd in voor wat gezelligheid. Ook kon je altijd bij ze terecht voor een goed (prive) gesprek. Het moeilijkste van de baan vond ik het merchandisen en de nieuwe vracht verwerken. Als je ergens iets nieuws neerhangt, moet datgene wat je weghaalt weer een nieuw plekje krijgen. Af en toe best wel een puzzel. Leiding geven komt ook meer bij kijken en is lastiger dan je denkt. Het leukste vond ik het contact met klanten en het goede collegiale team wat ik om me heen had.