VERO MODA

Reviews voor VERO MODA in Rotterdam

Ik vond het werk bij vero moda het leukste werk wat ik heb gedaan, met erg vriendelijke collega's. Toch hield ik het niet vol omdat ik een erg laag loon kreeg en veel moest werken omdat er maar weinig werkkrachten waren.
Leuke baan om ervaring op te doen als verkoopster. Leuke collega's leuke sfeer in de winkel
Super leuke baan hele lieve collegas verder heb ik veel geleerd in een kleine winkel
Pluspunten
Alles
Minpunten
Helemaal geen
gevarieerd werk gezellige collega"s er is voor ieder een kans om te groeien
Pluspunten
nieuwe pand
Minpunten
Als 1e medewerker stond ik voornamelijk bij de paskamer en genereerde door mijn stylingtips meer omzet door bijverkoop. Ik had zelfs mijn vaste klanten die blij waren met de 1e klas service zoals je die niet snel ziet bij het midde- laagsegment. Met de "oude" manager naar diverse cursusdagen geweest. Visual Merchendise mocht verrichte bij drukte of afwezichheid van de VMer. Leuke collega's en een gezellige werksfeer. Ook de arbeidsvoorwaarden en cursussen waren top! Ik vond het erg jammer dat de nét nieuwe manager mij door bezuinigingen (ik was 21+) enkel een 12uur contract aanbood.
Pluspunten
Gezellige werksfeer, fijne personeelskorting, leuke cursussen (bijvoorbeeld Jeans verkoop, Visual Merchendise)
Minpunten
Bezuiniging op ervaren krachten
Veel ervaring opgedaan, maar de meeste taken waren mij al bekend. Zoals; Kassa draaien en verkopen.