VERO MODA
Review over VERO MODA van een medewerker

Ongekende service verlenen bij een grote keten

12 maart 2015
Als 1e medewerker stond ik voornamelijk bij de paskamer en genereerde door mijn stylingtips meer omzet door bijverkoop. Ik had zelfs mijn vaste klanten die blij waren met de 1e klas service zoals je die niet snel ziet bij het midde- laagsegment. Met de "oude" manager naar diverse cursusdagen geweest. Visual Merchendise mocht verrichte bij drukte of afwezichheid van de VMer. Leuke collega's en een gezellige werksfeer. Ook de arbeidsvoorwaarden en cursussen waren top! Ik vond het erg jammer dat de nét nieuwe manager mij door bezuinigingen (ik was 21+) enkel een 12uur contract aanbood.
Pluspunten
Gezellige werksfeer, fijne personeelskorting, leuke cursussen (bijvoorbeeld Jeans verkoop, Visual Merchendise)
Minpunten
Bezuiniging op ervaren krachten
27 december 2019
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Goes
Werken bij vero moda is leuk, flexibel en je hebt hele leuke collega’s. Ik heb het erg naar mijn zin omdat ik het leuk vind om klanten te helpen. Je werkt in een ontspannen sfeer met lieve mensen die de tijd voor je nemen en vrij maken.
18 februari 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Rotterdam
Leuke baan om ervaring op te doen als verkoopster. Leuke collega's leuke sfeer in de winkel
15 juni 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Rotterdam
Ik vond het werk bij vero moda het leukste werk wat ik heb gedaan, met erg vriendelijke collega's. Toch hield ik het niet vol omdat ik een erg laag loon kreeg en veel moest werken omdat er maar weinig werkkrachten waren.
  1. Ongekende service verlenen bij een grote keten