VERO MODA
Review over VERO MODA van een medewerker

gezellige werkomgeving

11 juli 2016
gevarieerd werk gezellige collega"s er is voor ieder een kans om te groeien
Pluspunten
nieuwe pand
Minpunten
16 mei 2017
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) - Enschede
Ik heb hier dertien jaar met heel veel plezier gewerkt, leuke collega's en vaste klanten die steeds terug komen en dan vragen om weer door mij geholpen te worden dat geeft een voldaan gevoel. Door mijn passie voor mode en lifestyle kan ik mijn emotie eerlijk naar de klant brengen en dat komt altijd eerlijk over daar houden de klanten van en komen zeker terug.
Pluspunten
grote winkel altijd van alles te doen.
Minpunten
Veel lopen
19 november 2013
Assistent Shopmanager (voormalige medewerker) - Venlo, LI
Dagelijks klaar staan voor de klant, vrachtverwerking, schoonmaken. Wat ik geleerd heb is klanten op de juiste manier helpen zodat ze met een goed gevoel de deur uit gaan en de volgende keer weer terugkomen, merchandisen, leiding geven en plannen. Ik had hele fijne collega's, kunnen goed werken maar zijn ook altijd in voor wat gezelligheid. Ook kon je altijd bij ze terecht voor een goed (prive) gesprek. Het moeilijkste van de baan vond ik het merchandisen en de nieuwe vracht verwerken. Als je ergens iets nieuws neerhangt, moet datgene wat je weghaalt weer een nieuw plekje krijgen. Af en toe best wel een puzzel. Leiding geven komt ook meer bij kijken en is lastiger dan je denkt. Het leukste vond ik het contact met klanten en het goede collegiale team wat ik om me heen had.
18 februari 2019
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Rotterdam
Leuke baan om ervaring op te doen als verkoopster. Leuke collega's leuke sfeer in de winkel