Vermaat Groep

2,9Salaris en arbeidsvoorwaarden

52 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 146 reviews

Fijne werkomgeving

Uitgelichte review

Vermaat Groep heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Bij Vermaat heerst een fijne informele maar professionele werksfeer. De doorgroeimogelijkheden zijn enorm, maar als je wil doorgroeien moet je het zelf aangeven en laten zien. Je bent erg vrij in je functie om zaken anders aan te pakken dan dat het eerder gedaan werd. Vermaat biedt veel nuttige interessante workshops en trainingen en heeft mooie (persoonlijke) ontwikkelingsprogramma's. Vermaat is groot, met meer dan 350 locaties in NL, maar voelt klein en vertrouwd.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, werksfeer, 350+ locaties

Minpunten

Salaris en arbeidsvoorwaarden, maar het blijft horeca hè

Familière / gezellige en leuke werksfeer.

Een eerlijke en goede werkgever met heel veel interne doorgroeimogelijkheden.Vermaat zit in kantoren, musea, ziekenhuizen, een aantal sterren restaurants, dierentuinen enz enz.Vermaat steekt ook tijd en aandacht in het intern opleiden van z'n personeel.Kortom, zeker een sollicitatie / gesprekje waard.

Pluspunten

Interne opleidings mogelijkheden, gezellige wersfeer

Minpunten

Doordat Vermaat een grote organisatie is duren sommige dingen wat langer.

Vermaat stabiele werkgever

Vermaat is een stabiele werkgever ook in de moeilijke tijden zoals met bv Corona.Redelijke betaling van salaris met nog geen heel bijzondere secundaire arbeidsvoorwaarden.Voor medewerkers die lang in dienst zijn niet heel veel perspectief

Een werkomgeving met veel creativiteit, ondernemerschap en mensen met een passie voor eten en drinken

Vermaat is een fijn bedrijf waar ondernemerschap centraal staat. Heb je een idee? Dan krijg je alle ruimte om dit op te pakken. Het allerleukste is dat er veel leuke uitjes, feestjes en borrels georganiseerd worden. En dat met super leuke collega's met allemaal een passie voor eten en drinken. Dat zie en voel je!

Pluspunten

Lekkere goedkope lunch en veel gezelligheid

Minpunten

Op momenten hard werken

Fijne werkgever

Vermaat is een groot bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden. Salaris wordt altijd mooi op tijd betaald. En zij zijn erg flexibel als je dat zelf ook bent

Groot bedrijf met weinig aandacht voor het individu

Vermaat is een grote speler binnen horeca-Nederland. Het is zeker mogelijk om veel ervaring op te doen en er zijn ook doorgroeimogelijkheden (hetzij vooral op het servicekantoor, veel minder op de horecalocaties). Het team op mij locatie is leuk en de locatie is uniek, wat het werk prettiger maakt. Maar, Vermaat is groot en heeft geen flauw benul van de werknemers die dagelijks het geld binnen harken en dat veel van hen met minimumloon moeite hebben om rond te komen. Verwacht als horecamedewerker niet meer dan minimumloon, reiskostenvergoeding krijgen is lastig en Vermaat lapt alle regels om je te beschermen aan z'n laars. In coronatijd zijn veel medewerkers die recht hadden op doorbetaling niet doorbetaald en hebben ze loyale, hardwerkende mensen ingeruild voor vijftienjarigen die goedkoper zijn. Roosters zijn niet op orde en beschikbaarheid aangeven is ontzettend veel werk. Als je nieuw binnenkomt verdien je meer dan met een aantal jaar in dienst. De enige bonus is een kortingswebsite voor werknemers met affiliate links waar Vermaat geld aan verdient, waar de normale medewerker nooit iets van terug zal zien.

Lange uren

Ik vond het een leuke werkplek met gezellig collega’s. Je verdient wel redelijk, maar je moet lange dagen maken. Je heb eigenlijk 3 diensten: opstart: 09:00-17:00, tussen: 11:00-19:00 en sluit 12:00-21:30. Hier waren dan soms wel uitzonderingen op. Je kon niet even hier en daar extra komen, het was gelijk voor de hele dag. Management helpt je voor geen ene meter. Zeker niet als je van locatie wilt veranderen. En naar suggesties over verbeteringen worden niet geluisterd.

Minpunten

Lange werkdagen Management

Nooit aan beginnen!

Vreselijk bedrijf komen afspraken niet na veel te warm, oude apparatuur geen of slechte ventilatie waardoor collega's o.a hoofdpijn kregen werdt niks meegedaan. Hier denkt men alleen maar aan geld en niet het welzijn vd werknemer tevens zijn het voortrekkers en schuwen geen smerige daden achter je rug om er werkte een oudere vrouw met een zeer grootte wafel en dat vond men normaal en zo waren er wel meer die op een zeer vreemde manier het management proberen te pleasen. Zulk gedrag is absolut onaanvaardbaar zeker in zo'n groot bedrijf! Maar dit stukje management zorgt wel dat dingen die hier gebeuren niet bekend worden op het hoofdkantoor.

Alles op papier of digitaal afspreken !!

Prima bedrijf, doorgroeien is een dilemma..Als je verder op wilt komen, dan zal je het slim moeten spelen.

Pluspunten

Gunstige werktijden

Minpunten

Arbeidsvoorwaarden zijn zeer beperkt en mager.

Ga hier nooit werk mensen

Slechte werkgever. Betaald nooit op tijd salaris .Zeer slechte management Je word uitgebuit voor heel weinig geld Je word behandeld als een hond

Minpunten

Genoeg ruimte voor ontwikkeling en zeker geen doorsnee Horeca baan

Leuk bedrijfscultuur en talloze mogelijkheden voor persoonlijk ontwikkeling

Pluspunten

Zeer veel te leren en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Algemeen laag Horeca salaris

Flexibel en veel vrijheid

Vermaat is een flexibele werkgever. In mijn functie krijg ik veel vrijheid om zelf dingen te ondernemen en af en toe fouten te maken. Alle collega's die ik spreek werken er vanuit passie en hebben hart voor de (horeca)zaak.

Pluspunten

Vrijheid, ruimte om te ondernemen

Minpunten

Weinig secundaire arbeidsvoorwaarden

Fijn bedrijf om voor te werken!

Ik werk al een aantal jaren voor Vermaat en het is een fijn bedrijf om voor te werken.

Pluspunten

Altijd op tijd je salaris

Minpunten

N.V.T

Gezellig horeca bedrijf waar veel vrijheid heerst voor ondernemerschap

Fijne open bedrijfscultuur, met veel vrijheden. Wel hard en resultaatgericht werken. Iedereen heeft een horecamentaliteit en verwacht daarom dat je onder hoge druk resultaat levert. Je kan door hard te werken makkelijk doorgroeien en je krijgt kansen die je bij geen ander bedrijf krijgt. Ongeacht je diploma. Vermaat kijkt echt naar wat je kan en niet naar welk papiertje je hebt. Het leukste zijn de mensen, de sfeer en je vrijheid. Het minst leuke is de hoge werkdruk, de slechte arbeidsvoorwaarden en de minimale opleidingsmogelijkheden.

Pluspunten

Vrijheid, verantwoordelijkheid, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Slechte arbeidsvoorwaarden, horeca mentaliteit qua tijden en salaris

Een bedrijf waar alleen geld teld

Alles draait om geld altijd beloftes maar niks eraan doen mensen voortrekken , niet menselijk zo doen ze wel maar is niet zo iedereen heeft daar zijn eigen taak en daarom leer je er niks geven niks uit handen .

Pluspunten

Leuke collega’s en de werktijden

Minpunten

Heeeeel hard werken alles draait om geld niet meer menselijk

Fijn bedrijf voor een startbaan of bijbaan

Vermaat is een bedrijf met weinig persoonlijkheid en vaak een ouderwetse visie. (ze werken er aan maar missen jeugdige mensen met met een 'mensen mensen' kant op het service kantoor.De relatie tussen service kantoor en de locaties is vaak ronduit slecht. (het woord hoofdkantoor zou beter passen bij Vermaat want veel service leveren ze niet)Heb je toch een leuke locatie gevonden met leuke nauwe collega's dan kan het een heel fijne tijd worden en heb je van dat service kantoor weinig last. Jammer wel dat de lonen heel erg laag liggen en er weinig extra's zijn die je krijgt. Voor anderstaligen is Vermaat geen leuk bedrijf. Geen enkel begrip voor hen uit het servicekantoor. (zo kan je ze niet bellen want velen spreken geen Engels en leggen de telefoon terug op de haak)Tip: check je loonstrook heeeeel erg goed! Fijn bedrijf voor een startbaan of bijbaan.

Pluspunten

Fijne teams op locaties

Minpunten

Lage lonen - slecht service kantoor

T is flink door werken , maar met n goed en gezellig team

In de catering is t flink doorwerken , maar met n gezellig en goed team is dat niet erg

Pluspunten

Korting op lunch

Leuk samen gewerkt, Collega's waren wel erg leuk.

Er wordt veel van je verwacht voor weinig Geld. Ze gaan contracten niet verlengen bedenken in eens dat jij niet goed presenteerd of niet in het team past . Zolang je je werk doet is het prima,maar zodra je er iets tegen je zegt is het foute boel.Ook al doe jij je best is het nog niet goed genoeg.

Pluspunten

Leuke collegas

Minpunten

Als je de Leidingevende wilt spreken.is ee geen tijd voor.

Fijne werkomgeving

Gezellige werkomgeving en collegiale samenwerkingIn kleine bezetting werken met z'n twee, daardoor in pauze tijden erg druk .

Pluspunten

werktijden

Hard werken voor weinig geld

Leuke tijd gehad. Maar vaak te hard werken. Voor teweinig geld. En dan nog horen dat je harder moet werken.

Pluspunten

Minpunten

Weinig salaris

Uitbuiters

Te hoge werk druk. Geven personeel te veel opdrachten die niet bij de functie horen maar bij de managers. Maar ja zij moeten natuurlijk 6x per dag gezellig koffiedrinken op het terras met elkaar.

Pluspunten

Minpunten

Alles wat je maar kan bedenken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vermaat Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Vermaat Groep met

• Vermaat Groep