Vermaat Groep

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Vermaat Groep als Horecamedewerker (m/v)

Horecamedewerker (m/v)17 reviews

Wissen
2,7Salaris en arbeidsvoorwaarden

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 125 reviews

Hard werken, weinig compensatie.

Vermaat vraagt (te) veel van zijn personeel ten op zichte van zeer beperkte financiële en emotionele compensatie. Vermaat wilt zo veel mogelijk met zo weinig mogelijk middelen en dit gaat ten koste van het personeel.

Pluspunten

Er is altijd werk

Minpunten

Loon. Werkdruk. Beperkte middelen

Nooit aan beginnen!

Vreselijk bedrijf komen afspraken niet na veel te warm, oude apparatuur geen of slechte ventilatie waardoor collega's o.a hoofdpijn kregen werdt niks meegedaan. Hier denkt men alleen maar aan geld en niet het welzijn vd werknemer tevens zijn het voortrekkers en schuwen geen smerige daden achter je rug om er werkte een oudere vrouw met een zeer grootte wafel en dat vond men normaal en zo waren er wel meer die op een zeer vreemde manier het management proberen te pleasen. Zulk gedrag is absolut onaanvaardbaar zeker in zo'n groot bedrijf! Maar dit stukje management zorgt wel dat dingen die hier gebeuren niet bekend worden op het hoofdkantoor.

Bedrijf denkt alleen aan geld geld geld. In plaats van de medewerkers.

-ze komen niets na - alleen maar bezig met cijvertjes - hard werken voor weinig - je krijgt het minimumloon & bijna geen reiskosten vergoeding - geen doorgroei mogelijkheden Ik heb er 3 jaar met plezier gewerkt. Dat kwam vooral door de leuke collega’s Advies: ga hier nooit werken uitgekookt tot aan het bot dit bedrijf!!!

Pluspunten

Zijn er niet

Minpunten

Zoveel, om op te noemen

Waardeloos bedrijf

Bedrijf wat zijn medewerkers waardeloos behandeld. Alleen maar nemen en niks geven. Hierdoor zeer ongemotiveerde collega's. Als je zeer jong bent liggen de kansen voor het grijpen, maar als je iets ouder bent wordt je te duur. Ze eisen dat je flexibel bent maar o wee als jij eens iets vraagt. Dan ben je lastig. De banen liggen voor het oprapen, kies aub een ander bedrijf om te solliciteren!

Pluspunten

Sorry, nog geen kunnen vinden.

Minpunten

Weinig salaris, slechte arbeidsvoorwaarden.

Verschrikkelijk!

Het is dat ik op dit moment geen ander werk krijg (druk aan het solliciteren) maar ik krijg zwaar onderbetaald! Werk gemiddeld 24-30 uur per week. Enige wat ik krijg te horen is dat ik maar een aanvullende uitkering moet aanvragen! Niet te geloven! Mijn loonstrook kan ik ook niet bekijken omdat ik zogenaamd mijn inloggegevens niet heb. En nieuwe toegangcodes kunnen niet opgestuurd worden! Ik hoop dat ik super snel een andere baan heb want dit is waardeloos en slavenarbeid! (28 jr)

Pluspunten

Minpunten

Zoveel

Lunches en vergaderingen voorbereiden in een informele sfeer.

De dag begint met het schrijven van waar en hoe laat de lunches gebracht moeten worden. Ook het klaarzetten van koffie/thee en zaalopstellingen word door ons gedaan. Er worden ook recepties gehouden, dan worden borrels en hapjes geserveerd.De collegas zijn vriendelijk en zijn teamspelers.

Meer reviews van Horecamedewerker (m/v)

Bekijk alle (17) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vermaat Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Vermaat Groep met