Vermaat Groep

Vermaat Groep Reviews

116 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 123 reviews

Fijne werkomgeving

Uitgelichte review

Vermaat Groep heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Bij Vermaat heerst een fijne informele maar professionele werksfeer. De doorgroeimogelijkheden zijn enorm, maar als je wil doorgroeien moet je het zelf aangeven en laten zien. Je bent erg vrij in je functie om zaken anders aan te pakken dan dat het eerder gedaan werd. Vermaat biedt veel nuttige interessante workshops en trainingen en heeft mooie (persoonlijke) ontwikkelingsprogramma's. Vermaat is groot, met meer dan 350 locaties in NL, maar voelt klein en vertrouwd.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, werksfeer, 350+ locaties

Minpunten

Salaris en arbeidsvoorwaarden, maar het blijft horeca hè

Nooit aan beginnen!

Vreselijk bedrijf komen afspraken niet na veel te warm, oude apparatuur geen of slechte ventilatie waardoor collega's o.a hoofdpijn kregen werdt niks meegedaan. Hier denkt men alleen maar aan geld en niet het welzijn vd werknemer tevens zijn het voortrekkers en schuwen geen smerige daden achter je rug om er werkte een oudere vrouw met een zeer grootte wafel en dat vond men normaal en zo waren er wel meer die op een zeer vreemde manier het management proberen te pleasen. Zulk gedrag is absolut onaanvaardbaar zeker in zo'n groot bedrijf! Maar dit stukje management zorgt wel dat dingen die hier gebeuren niet bekend worden op het hoofdkantoor.

Waardeloos

Waardeloos bedrijf, word veel achter je rug om gesproken. Fysiek ben ik door een collega aangevallen en ook werden er bedreigingen met de dood gemaakt

Pluspunten

Niks

Minpunten

Geen vastigheid en dankbaarheid

Alles op papier of digitaal afspreken !!

Prima bedrijf, doorgroeien is een dilemma..Als je verder op wilt komen, dan zal je het slim moeten spelen.

Pluspunten

Gunstige werktijden

Minpunten

Arbeidsvoorwaarden zijn zeer beperkt en mager.

Zooitje

Geen leuk management, slechte roosters. Leuke collega’s, maar heel rommelig en onpraktisch kwa regels en werk.

Transparante professionele organisatie.

Ondanks dat het een mega groot bedrijf is voel ik toch de persoonlijke benadering en ervaar redelijk korte lijntjes. Ik werk er nu te kort om te kunnen stellen dater prima doorgroei is maar mijn onderbuik gevoel zegt dat dit niet onmogelijk is. Kritische kanttekening : probeer niet over georganiseerd te worden.

Pluspunten

Heldere transparante communicatie

Minpunten

Wellicht iets te overgeorganiseerd..

NO GO! Wees gewaarschuwd!

Zelf een jaar werkzaam geweest bij een opstartende organisatie die door Vermaat zwaar is overschat. In een jaar tijd X aantal managers > geen duidelijke richting / sturing. De organisatie is erg schools en hiërarchisch. Mijn grootste bezwaar is dat regiomanagers mogen aanblijven nadat deze een opmerking had gemaakt in de trant van: " wanneer heb jij voor het laatste geneukt?". Een volwassen kerel die > wel een klacht op hoofdkantoor hierover beland. Echt te zot dat zo iemand mag aanblijven....een ander punt wat echt heel slecht is, is dat alles centraal wordt aangestuurd vanuit IJsselstein en daar de knappe koppen zitten. Helaas mist hierdoor het inlevingsvermogen op locaties en daardoor vaak niet geluisterd naar de mensen op de vloer of locatie. Ik wens Vermaat heel veel succes met het verbeteren van hun bedrijfscultuur.

Zeer onprofessioneel, geen motivatie tot inwerken en begeleiden van jonge onervaren medewerkers

Op zoek naar flexibele onervaren medewerkers, maar ervaren medewerker verwachten na 1 dag.Geen inwerkperiode en geen begeleiding.Niet geschikte werknemer voor jong personeel.

Ga hier nooit werk mensen

Slechte werkgever. Betaald nooit op tijd salaris .Zeer slechte management Je word uitgebuit voor heel weinig geld Je word behandeld als een hond

Minpunten

een bedrijf vol met floormanagers

vriendjes politiek , veel praten , weinig mensen werken , en veel te veel chefs ., ik heb well 18 cursus gedan , en na 7 jaar als kok ontslagen zonder reden ,. ,..ah sorry , corona reden ,.

Pluspunten

Minpunten

allen maar floormanagers zonder ervaring en natuurlijke jonge Hollanders

Genoeg ruimte voor ontwikkeling en zeker geen doorsnee Horeca baan

Leuk bedrijfscultuur en talloze mogelijkheden voor persoonlijk ontwikkeling

Pluspunten

Zeer veel te leren en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Algemeen laag Horeca salaris

Professioneel horecabedrijf met doorgroeimogelijkheden

Sinds 4 maanden werk ik als Floormanager bij Vermaat. Een erg leuke functie waar doelmatig leiderschap en goed werkinzicht van groot belang zijn. Zelfontwikkeling staat hierbij wel centraal. Mijn managers geven mij een goed gevoel op de werkvloer en ik kan altijd bij ze terecht voor vragen. Door interne cursussen bestaat er altijd de mogelijkheid tot zelfeducatie. Denk aan een e-learning over de HACCP regelgeving.

Pluspunten

Veel verantwoordelijkheid met ruimte zelfontwikkeling.

Minpunten

Af en toe onregelmatig werken

Een top werkgever met veel kans om door te groeien

Super fijne werkgever. Heel veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.

Top bedrijf

Werk er met veel plezier al 21 jaar. En dat zegt wel iets.

Pluspunten

Fijne werkomgeving

Minpunten

Werkkleding zelf wassen

Flexibel en veel vrijheid

Vermaat is een flexibele werkgever. In mijn functie krijg ik veel vrijheid om zelf dingen te ondernemen en af en toe fouten te maken. Alle collega's die ik spreek werken er vanuit passie en hebben hart voor de (horeca)zaak.

Pluspunten

Vrijheid, ruimte om te ondernemen

Minpunten

Weinig secundaire arbeidsvoorwaarden

Fijn en meegaand bedrijf, met een positieve insteek

Positieve benadering, waar de werknemer belangrijk is.

Pluspunten

Betrokken en professioneel

Minpunten

Vragen veel flexibiliteit wtb werken op andere locaties

Fijn bedrijf om voor te werken!

Ik werk al een aantal jaren voor Vermaat en het is een fijn bedrijf om voor te werken.

Pluspunten

Altijd op tijd je salaris

Minpunten

N.V.T

Gezellig horeca bedrijf waar veel vrijheid heerst voor ondernemerschap

Fijne open bedrijfscultuur, met veel vrijheden. Wel hard en resultaatgericht werken. Iedereen heeft een horecamentaliteit en verwacht daarom dat je onder hoge druk resultaat levert. Je kan door hard te werken makkelijk doorgroeien en je krijgt kansen die je bij geen ander bedrijf krijgt. Ongeacht je diploma. Vermaat kijkt echt naar wat je kan en niet naar welk papiertje je hebt. Het leukste zijn de mensen, de sfeer en je vrijheid. Het minst leuke is de hoge werkdruk, de slechte arbeidsvoorwaarden en de minimale opleidingsmogelijkheden.

Pluspunten

Vrijheid, verantwoordelijkheid, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Slechte arbeidsvoorwaarden, horeca mentaliteit qua tijden en salaris

Prachtige nieuwe locaties opstarten

Vermaat is een groot bedrijf met ontzettend veel mogelijkheden. Niet alleen qua locaties en plaatsen, maar ook om door te groeien. Er is alle ruimte voor wie wil. Ondanks de grootte, voelt het vaak persoonlijk, hulp is meestal een belletje verderop!De verschillende concepten en locaties maken Vermaat interessant, er is voor ieder wat wils.

Vriendjespolitiek

Op zich een bedrijf met mogelijkheden voor doorgroei en ontwikkeling mits je de juiste mensen kent en slijmt bij de ‘managers’. Er heerst een eng sfeertje.bah

Pluspunten

Nope

Minpunten

Er heerst een ernstig vriendjespolitiek beleid

Een bedrijf waar alleen geld teld

Alles draait om geld altijd beloftes maar niks eraan doen mensen voortrekken , niet menselijk zo doen ze wel maar is niet zo iedereen heeft daar zijn eigen taak en daarom leer je er niks geven niks uit handen .

Pluspunten

Leuke collega’s en de werktijden

Minpunten

Heeeeel hard werken alles draait om geld niet meer menselijk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vermaat Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Vermaat Groep