Vermaat Groep
Vermaat is een bedrijf met weinig persoonlijkheid en vaak een ouderwetse visie. (ze werken er aan maar missen jeugdige mensen met met een 'mensen mensen' kant op het service kantoor.De relatie tussen service kantoor en de locaties is vaak ronduit slecht. (het woord hoofdkantoor zou beter passen bij Vermaat want veel service leveren ze niet)Heb je toch een leuke locatie gevonden met leuke nauwe collega's dan kan het een heel fijne tijd worden en heb je van dat service kantoor weinig last. Jammer wel dat de lonen heel erg laag liggen en er weinig extra's zijn die je krijgt. Voor anderstaligen is Vermaat geen leuk bedrijf. Geen enkel begrip voor hen uit het servicekantoor. (zo kan je ze niet bellen want velen spreken geen Engels en leggen de telefoon terug op de haak)Tip: check je loonstrook heeeeel erg goed! Fijn bedrijf voor een startbaan of bijbaan.
Pluspunten
Fijne teams op locaties
Minpunten
Lage lonen - slecht service kantoor
In de catering is t flink doorwerken , maar met n gezellig en goed team is dat niet erg
Pluspunten
Korting op lunch
Er wordt veel van je verwacht voor weinig Geld. Ze gaan contracten niet verlengen bedenken in eens dat jij niet goed presenteerd of niet in het team past . Zolang je je werk doet is het prima,maar zodra je er iets tegen je zegt is het foute boel.Ook al doe jij je best is het nog niet goed genoeg.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Als je de Leidingevende wilt spreken.is ee geen tijd voor.
Gezellige werkomgeving en collegiale samenwerkingIn kleine bezetting werken met z'n twee, daardoor in pauze tijden erg druk .
Pluspunten
werktijden
Leuke tijd gehad. Maar vaak te hard werken. Voor teweinig geld. En dan nog horen dat je harder moet werken.
Pluspunten
Minpunten
Weinig salaris
Werken voor 3, je word niet gemotiveerd, eentonig werk.
Pluspunten
vermaat volgt precies alle wettelijk opgelegde regels.
Minpunten
Management, werkdruk, je bent een nummertje
Te hoge werk druk. Geven personeel te veel opdrachten die niet bij de functie horen maar bij de managers. Maar ja zij moeten natuurlijk 6x per dag gezellig koffiedrinken op het terras met elkaar.
Pluspunten
Minpunten
Alles wat je maar kan bedenken
Er wordt erg veel van je gevraagd, maar je krijgt er maar weinig voor terug. Slecht salaris, geen extraatjes of kortingen. Hoge werkdruk, maar door de slechte compensatie weinig hart voor de zaak. Jammer. Gelukkig wel veel leuke collega's.
Pluspunten
Minpunten
Salaris, hoge werkdruk, weinig extra's
leuk gehad. Leuke collega's. Alleen het salaris is om te huilen
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
salaris
veel geroddeld. Jaloezie, maakt het lastig. Binnen mt super
Prima als je niets extra wilt doen en je de (( regio managers )) wilt gehoorzamen
Gaan slecht om met personeel. Betalen te weinig. En de groei mogelijkheden zijn allemaal lokkertjes. Gooien je er ook uit na 3 contracten
Werkt veel met tempers en geeft weinig goeie feedback
Jezelf blijven en het is echt leuk daar.collega’s zijn ook gezeillig
Heel eerlijk ik heb hier maar een 6 maanden gewerkt en het was een tijdelijke oplossing voor mij dat wist ik vanaf het eerste moment. Ze betalen absoluut niet genoeg voor het gene ze van je verwachten.. als je geen managers favoriet bent is het geen fijne werkplek .. ze hebben ook te veel managers voor 1 werkplek en iedereen wilt wat anders ze werken nooit op 1 lijn..
Vermaat vraagt (te) veel van zijn personeel ten op zichte van zeer beperkte financiële en emotionele compensatie. Vermaat wilt zo veel mogelijk met zo weinig mogelijk middelen en dit gaat ten koste van het personeel.
Pluspunten
Er is altijd werk
Minpunten
Loon. Werkdruk. Beperkte middelen
Het leek wel als de regio manager kwam dat het gelijk een mindere sfeer was. En dat men bang was. Nou geloof mij ik heb bij grotere bedrijven gewerkt waar dat nooit was waar iedereen gelijk was en je gewoon iets kon vragen als ze op bezoek kwamen. En ze je graag helpte. Helaas was het bij la place outlet Roosendaal niet zo. Jammer dat ik weg ben omdat ik passie voor koken heb en met leuke collega's werkte. En relaxte assistent manager . maar de rest nee die nis ik niet.
Op de selectiedag te horen gekregen dat je zelf je uren in kan delen en dat ze allemaal heel flexibel zijn. Toen eenmaal het contract getekend was, was de informatie ineens anders en moest ik ineens 8-urige shifts gaan draaien, terwijl ik fulltime studeer! Gelijk hiervoor bedankt. Ze zijn ook nog pissig als je ze hier op wijst! Dit bedrijf heeft dus blijkbaar moeilijkheden om gemaakte afspraken na te komen en zich aan hun woord te houden
Leuke locaties, slecht management, cijfermatige sturing, geen horecaonderneming maar een inkooporganisatie.
ze komen hun afspraken niet na, Het is gewoon een heel slecht zooitje bij elkaar
Een mooie tijd gehad, een leuk bedrijf met voldoende doorgroei mogelijkheden