Verisure

Reviews over Werk-privébalans bij Verisure

Pluspunten: - Als je je werk goed (en ja, ook veel) doet kan je klauwen met geld verdienen. Denk aan 4/5k in een goede maand als zijnde verkoper. - je blijft gemotiveerd door naast de bonus per systeem ook bonus voor verkochte aantallen per maand te krijgen. - Je gemaakte kosten worden maandelijks netjes uitgekeerd dmv Declaree app. - gezellige sfeer op het kantoor, vooral jongere mensen zijn hier werkzaam. - voor de Corona tijd leuke uitjes. - Vele reviews zeggen dat je 24/7 MOET werken, hier kies je zelf voor. Dit is een bedrijf voor ECHTE salestijgers die niet vies zijn van hard en veel werken, echter staan hier ook beloningen tegenover die het in mijn ogen waard zijn. - Vele reviews zeggen dat je warme afspraken krijgt wanneer je vriendjes bent met manager. Echter word de manager je vriend wanneer je veel verkoopt. DAN krijg je meer afspraken. Misschien nog steeds niet eerlijk, maar wat andere zeggen is niet correct.- Hele leerzame baan, echter niet voor lange termijn. Zit geen structuur in het bedrijf en elke dag is er een nieuwe collega bij of iemand weg. - Training voorafgaand is erg goed- je krijgt de juiste spullen om het product te demonstreren.- goed professioneel gereedschap voor montage van het systeem. Minpunten:- Managers kennen geen nee, wanneer je zegt niet beschikbaar te zijn in bijvoorbeeld een weekend bellen ze toch.- Mensen krijgen leidinggevende functies op basis van verkoopcijfers. In de praktijk blijkt dat een goede verkoper niet altijd een goede manager is. - Willen van iedereen installateur maken, idee is goed maar in de - meer...
Pluspunten
Zie review
Minpunten
Zie review
Nu 4 maanden werkzaam bij Verisure, en ik raad elk persoon aan die 100% doorzettingsvermogen heeft, doorgroeimogelijkheden wilt, en zijn eigen agenda wilt invullen. Je kan zo veel bereiken als dat je zelf wilt!Na een leuke groeps sollicitatie te hebben gehad met een leuke presentatie ben ik geswitch van werkgever. Het " sales " wereldje is mij wel bekend dus voor mij was het alleen even wennen met het product en bedrijfs cultuur aan te voelen. Na 2 goeie dagen van trainingen begon mijn Verisure lifestyle. Met een goede begeleiding, coaching en meerdere trainingen valt van zelf de puzzel in elkaar en heb ik mijn draai snel kunnen vinden. Al heb je GEEN ervaring in de sales,de branchmanager met zijn teamleiders en coaches zullen er alles aan doen om jou de juiste begeleiding te geven die jij nodig heb.Elke dag ga ik met een glimlach naar mijn werk en kom ik met voldoening thuis!Ik raad Verisure ZEKER aan!
Pluspunten
Eigen agenda bepalen en leuke bonus
Verisure is een snel groeiende organisatie. Het is een echte sales organisatie, waarin gewerkt wordt met harde targets. Indien je hierin mee kunt, is het een fantastisch bedrijf.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, bonus, vrijheid in je baan
Ze voorspellen gouden bergen, als accountmanager krijg je net minimum salaris ntb. een nul uren contract, eigen auto moet je gebruiken, alles wat wordt beloofd komen ze niet na, contract krijg je niet eerst opgestuurd ter beoordeling, deze moet je direct ondertekenen op de eerste trainingsdag in Adam. Daarnaast lichten ze particulieren op, het is een soort van colportage, zo snel mogelijk de klanten laten tekenen, klant wordt geen eigenaar van het systeem je moet eigenlijk altijd een abonnement afsluiten en zonder abonnement werkt het systeem niet.
Minpunten
Je krijgt niks
Waardeloos bedrijf! Verisure beloofd je een opleiding en coaching. Dit maken ze helemaal niet waar, je word van de 1ste dag op pad gestuurd zonder begeleiding of coaching en als je niets hebt verkocht word je er de dag erna op aan gesproken alsof je een ervaren verkoper bent. Verisure gaat niet op de inhoud in en kijkt ook niet waar ze jou als verkoper kunnen versterken. Heb je na 2 weken niets verkocht word je ontslagen. Ook als je een beetje weerwoord geeft dan word je ook per direct ontslagen. Heel erg bureaucratisch bedrijf, de kilometers die ik heb gereden worden ook niet vergoed.Ook goedemorgen s' morgens zeggen en elkaar wat gunnen bestaat bij Verisure niet.Werkelijk schandalig.Pas op voor als je hier gaat werken je bent niet meer dan een nummer.Cijfer: een 1 zeer slecht!
Pluspunten
Als je verkoopt kun je daar veel geld verdienen
Minpunten
vergeet je dingen of doe je iets verkeerd dan krijg je een boeten van Verisure
Ze beloven je heel veel, komt niks van waar.Salaris 1500 bruto
Minpunten
Werkweek 55 uur
Ze zeggen dat je een basis salaris krijgt echter moet je die wel zelf verdienen, Daarnaast is het niet op vrijwillige basis dat je bijna iedere avond en het HELE WEEKEND MOET WERKEN.Want als je dat niet doet dan wordt je of ontslagen of je krijgt geen leads van het bedrijf.Er wordt alleen maar gepusht en gepusht ik heb meerdere collega's gewoon met een burn-out en andere gezondheidsklachten zien vertrekken
Minpunten
Lange werkdagen 16uur per dag
Buiten de leuke collega’s en de ervaring die je kunt op doen is er niet veel positiefs te vermelden over dit “bedrijf”. Zeer slechte management die geen oor heeft voor het personeel. Ongepast gedrag door de manager zelf, en niemand die er wat aan doet.Zeer ondankbaar bedrijf dat alleen maar aan geld denkt en uitbuiten van medewerkers op zn zachts gezegd.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Management, lange dagen, ongepast gedrag door manager op de werkvloer
Als je houdt van een harde bedrijfscultuur, geen aftersales, eigen agenda inplannen, karig loon en werken in het weekend is dit de perfecte baan voor je. Enige pluspunt zijn de hoge bonussen, die echter pas interessant worden vanaf 10 sales in de maand.
Pluspunten
Bonussen
Minpunten
Werken in je vrije tijd, onrealistische targets
VriendjespolitiekLeugensAltijd problemen met salarisKinderachtige instelling Je word tot het uiterste gepushtEr word niks op tijd geregeld als je iets nodig hebtZe melken jou en je netwerk uit en daarna kun je gaanHoe goed je ook presteert je zult daar nooit doorgroeien en een vast contract krijgen tenzij je te veel achter je branchemanager z'n hol aanlooptZe blijven je dingen beloven zodat je je uiterste best blijft doen maar ze komen nooit maar dan ook nooit hun beloftes naIk vertel dit hoe ik het heb ervaren en dit is 100% de waarheid, heb hier 17 maanden gewerkt en dit is hoe het is
Pluspunten
Minpunten
lange dagen, geen waardering, oneerlijkheid, geen respect voor de werknemers
10 november 2020
Hi,Allereerst thanks voor jouw feedback!Spijtig om te horen dat je bovenstaande zo hebt ervaren. Wat betreft uitbetaling van het salaris, wij doen elke maand onze uiterste best om de salarisverwerking foutloos te laten verlopen. Neemt niet weg dat fouten maken menselijk is, ook bij ons kan het dus een enkele keer fout zijn gegaan. Indien dit bij jou is gebeurd, bieden wij hier onze verontschuldiging voor aan. Met 100% zekerheid kunnen wij zeggen dat als er een keer iets niet goed is gegaan met betrekking tot het uitbetalen van salaris, dat wij dit per direct herstellen zodra dit bij ons te kennen is gesteld. Doorgroeien is bij ons zeker mogelijk, de succesverhalen binnen Verisure spreken voor zich. Ook het krijgen van een vast contract is bij ons zeker mogelijk, indien er uiteraard naar behoren wordt gepresteerd.Mocht je nog iets kwijt willen over jouw tijd bij ons, of feedback voor ons hebben, dan kun je ons contacteren via calltalent@verisure.nlNogmaals spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt gehad bij ons, maar wij wensen je heel veel succes toe in jouw toekomstige loopbaan!Groet,Verisure Recruitment
Had liefst gelijk bedrijfswagen willen hebben,en visitekaartjes en laptop Zodat je goede rayons kunt opzetten.Maar helaas niet beantwoord
Pluspunten
Vrijdagmiddag leuke meetings
Minpunten
Te weinig voorbereiding
16 oktober 2020
Hi,Dank je wel voor jouw reactie.We snappen volledig wat je bedoeld, het liefst voorzien wij iedereen vanaf dag 1 van onze mooie auto's! Echter is het zo dat wij voor de eerste 4 maanden van jouw tijd bij Verisure eerst willen kijken of de functie wel écht iets voor jou is. In deze tijd ga jij uiteraard ook aanzien of Verisure bij jou past. In die eerste 4 maanden vergoeden wij uiteraard wel 100% van jouw benzine en parkeergelden. Na 4 maanden rijd je vervolgens gewoon in een Verisure auto!Groet,Verisure Recruitment
Niet eerlijk over salaris. Veel uren weinig geld ook als je goed presteert.
16 oktober 2020
Hi, Vervelend dat je het gevoel hebt dat Verisure niet eerlijk is geweest over het salaris. Wij houden juist onze uitgebreide infomeetings om gelijk vanaf het begin - zelfs vóórdat er een sollicitatiegesprek plaatsvindt, transparant te zijn over alles met betrekking tot het salaris, werkzaamheden, dagindeling, contract, incentives, auto v.d. zaak en nog veel meer!Daarnaast is het zo dat ons bonussysteem juist is ingericht op basis van prestatie. Hoe beter je presteert, des te hoger jouw bonus is.Groet,Verisure Recruitment
* Goed verzorgde inwerk training. * Ochtend meeting en training redelijk tot goed. * Matige persoonlijke begeleiding op locatie na inwerk training. * Een jong bedrijf, het bedrijf heeft zich volledig ingedekt om zomin mogelijk op de lange termijn van waarde te zijn voor werknemers in o.a. de buitendienst. "Cao, pensioen, oproep contract vorm" ingericht op m.n. jonge startende werknemers. * Het is een bedrijf wat acteert op veiligheid "alarm" in feite is het een sales organisatie met als product alarmsystemen. * De organisatie heeft een verschil in cultuur, het hoofdkantoor en de sales kantoren. dit uit zich in een verschil van visie/filosofie. Zorgwekkend is de mate van jonge "onervaren" medewerkers die op basis van vriendjespolitiek, coach of teamleiders zijn/worden. dat de gebruikte stijl van "managen" m.n. in de kern gebaseerd is op ego. Vanuit een bedrijf gedacht is dit geen duurzame en gezonde ontwikkeling! * Verdeling van gemaakte afspraken met potentiële prospecten, is een zorgwekkende ontwikkeling, deze worden m.n. gedeeld onder de bestaande kern medewerkers! vriendjespolitiek is hier het leidend voorwerp, Het eerlijk verdelen van deze afspraken is te wijten aan de leiding. Al met al een interessant bedrijf, wat veel potentie heeft wanneer de rode lijn van het bedrijf op de juiste manier vertaald wordt door objectieve en ervaren medewerkers!
Pluspunten
Zie review.
Minpunten
Zie review
9 september 2020
Allereerst, hartelijk dank voor deze waardevolle feedback! Verisure heeft als doel om onze medewerkers de best mogelijke werkervaring en carrièremogelijkheden te geven. Wij vinden dat het zeer belangrijk dat iedereen die bij ons werkt zich thuis voelt binnen het bedrijf, of dat nou op het hoofdkantoor is of op de Sales kantoren, iedereen die bij ons werkt is Verisure. Zoals onze Verisure DNA ook zegt: ´´winning as a team´´. Dit neemt natuurlijk helemaal niet weg dat jij een mindere ervaring met ons hebt gehad en wij vinden het dan ook erg jammer dat je het zo hebt ervaren. Vriendjespolitiek is bij ons een ´´no go´´, dit tolereren wij absoluut niet. Wij gaan dit onderzoeken en nemen hier dan ook passende maatregelen voor. Veiligheid van onze klanten staat bij ons altijd centraal, die veiligheid bieden wij met onze alarmsystemen.Mocht je nog iets kwijt willen over jouw ervaring met Verisure of is er iets waarbij wij jou verder kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Je kunt mailen naar: calltalent@verisure.nl Groeten, Verisure Recruitment.
Verisure staat nooit stil ook het MCC niet. Ik heb hier veel bijgeleerd. Prettige sfeer, veel kans op bonussen en leuke uitjes.
9 september 2020
Thanks voor jouw reactie en wat fijn dat je hier zoveel hebt kunnen leren. Verisure staat inderdaad nooit stil, en al helemaal ons Marketing Contact Center (MCC) niet. Leuke uitjes uitjes zijn er zeker, dit jaar stond o.a. Lissabon (Portugal) op de planning, i.v.m. COVID-19 is dit helaas niet doorgegaan :( . Gelukkig hebben we nog top-herinneringen aan Marrakech! Groeten, Verisure Recruitment
Bij je sollicitatie word je van alles beloofd wat later niet waar word gemaakt. Trap hier niet in. En het salaris is ook erg slecht tegenover andere sales bedrijven. Je wordt altijd negatief benaderd.
9 september 2020
Hartelijk dank voor jouw feedback! Wij staan er altijd voor open om datgene te verbeteren, dat verbeterd dient te worden. Daarom zouden wij dan ook heel graag van jou willen horen wat er is beloofd en later niet waar is gemaakt. Je kunt jouw feedback versturen naar: calltalent@verisure.nlTransparantie is voor Verisure zeer belangrijk, vandaar dat wij tijdens onze uitgebreide Infomeetings ook veel tijd besteden aan de uitleg over de salarissen en de hoge bonussen. Je bent zelf namelijk in staat om jouw eigen salaris te bepalen. Ons bonussysteem is er op gericht om het jou elke maand zo aantrekkelijk mogelijk te maken, te streven naar een flink bedrag op jouw bankrekening. Groeten, Verisure Recruitment
Veel vrijheid om te groeien in je functie. Wel is het een snelgroeiende bedrijf en daar moet je tegen kunnen.
9 september 2020
Dank je wel voor jouw eerlijke reactie! Stellen wij zeer op prijs :) . Groeten, Verisure Recruitment
Sinds midden september ben ik werkzaam als recruiter bij Verisure. Het is een geweldig bedrijf om voor te werken. Eindelijk heb ik een bedrijf gevonden die waardering toont bij goede prestaties; een groot aantal collega's zal vanaf morgen tot en met dit weekend genieten van een geheel verzorgde reis naar Praag. Alles wat werd besproken tijdens de sollicitatieprocedure is correct. Ik kwam dus zeker niet voor verassingen te staan. Ook word je hier niet in het diepe gegooid, je krijgt namelijk eerst trainingen en na de trainingen word je nog steeds begeleid. Fijn om eindelijk met plezier naar werk te gaan!
ze zijn zeer snel met het gesprek en nemen je snel aan echter krijgt je pas later de informatie. ( eerst contract tekenen ) geen cao, geen pensioen opbouw, een zeer karig loon en je moet vroeg starten geen keuze zij bepalen hoe laat 8 9 of 10 uur ze hebben een grote verloop van het personeel. denk wel twee keer na voor je daar aan de slag gaat zeer vermoeiende baan en omgeving en slechte cao en geen vangnet (pensioen) voor later wil je dat wel ?
9 september 2020
Wij waarderen jouw feedback enorm, hartelijk dank hiervoor! Verisure zit momenteel in een fase waarin wij onze enorme groei willen doorzetten met de juiste personen, die samen met het bedrijven willen groeien. Wij selecteren ons personeel dan ook uiterst zorgvuldig. Verder klopt het inderdaad dat je bij ons voor bepaalde afdelingen niet onder een CAO valt en dus geen pensioen opbouwt. Er zijn tevens bij ons wel bepaalde afdelingen die wél een pensioen opbouwen. Informeer tijdens jouw sollicitatiegesprek altijd bij jouw recruiter of dit voor jou ook geldt. Tot slot adviseren wij altijd om een arbeidscontract eerst zorgvuldig door te nemen en pas te ondertekenen zodra je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
9 september 2020
Wij stellen jouw feedback zeer op prijs! Juist omdat wij momenteel een fase hebben bereikt waarin wij de enorme groei van Verisure willen doorzetten met de juiste personen, nemen wij niet zomaar mensen aan. Zo nemen wij voor o.a. onze hoofdkantoor functies (waaronder de Klantenservice functies) assessments en 2 sollicitatiegesprekken af, om ervoor te zorgen dat wij de juiste kandidaat voor de juiste positie binnen Verisure selecteren. Voor bepaalde afdelingen bouw je inderdaad geen pensioen op. Onze Technische en onze Meldkamer functies vallen bij ons tevens wél onder een aparte CAO. Wij adviseren overigens altijd om een arbeidscontract, of dat nou bij ons is of bij elk ander bedrijf, eerst door te nemen en pas te ondertekenen wanneer je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
Verisure is een geweldig bedrijf, waarin je enorm veel groei mogelijkheden hebt en snel kunt groeien. Mocht jou inzet daar naar zijn. Zowel financieel als educatief.
9 september 2020
Wat een leuke reactie, dank je wel hiervoor! Blijf knallen, laten we weer even records gaan verbreken met z´n allen! Groeten, Verisure Recruitment
Ik werk nu al 2 maanden bij Verisure en heb het zekee naar me zin een baan met veel uitdaging in een grote familie. Na een aantal jaar gewerkt te hebben voor verschillende sales bedrijven moet ik zeggen dat dit de laatste sales bedrijf is waar ik zal werken. Het bedrijf trekt alles uit me en geeft me elke dag een reden om te blijven en te doen waar ik voor kwam! Sales maken een op een leuke manier. De qaardering van de klanten na een sale is onnetaalbaar daar doe ik het voor.
9 september 2020
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat Verisure in staat is om jou uit te dagen! Mocht je nog iets van ons nodig hebben, je weet ons te vinden. Groeten, Verisure Recruitment
Verisure is een leuk bedrijf met veel mogelijkheden. Je leert er van alles en je kan met vragen bij iedereen terecht. Niet te ontbreken zijn natuurlijk de leuke collega’s. Elke dag is anders! Zoek je een leuke werkgever? Solliciteren!
9 september 2020
Hele leuke reactie, dank je wel hiervoor! En wij sluiten ons hier volledig bij aan. Verisure is in de omgang tussen collega´s informeel (met onze klanten zijn wij dan weer formeel). Er hangt een zeer ontspannen werksfeer binnen het bedrijf en naast het harde werken is er altijd voldoende ruimte voor gezelligheid :) . Groeten, Verisure Recruitment