Verisure

Wissen
3,8Salaris en arbeidsvoorwaarden

62 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.266 reviews

Realiteit totaal anders..

Vacature tekst ziet er top uit, idem als sollicitatieproces echter op het moment dat je er start is veel anders en niet vooraf gemeld. Dit vind ik misleidend en zeer onprofessioneel. De potentiële medewerker en het bedrijf steken er energie in terwijl een medewerker halve informatie krijgt. Hoe verwacht je dat iemand dan den goede keus maakt? Niet!Solliciteer niet als je opzoek bent naar een zakelijke sales functie in de binnen of buitendienst. Dit is langs deuren gaan van bedrijven en particulieren en hen een systeem ‘aansmeren’. Totaal niks met de functie accountmanager te maken. Jammer Verisure !

Pluspunten

Auto van de zaak na 4 maanden of eerder als je in je eerste maand 9 sales maakt, Informele werksfeer, Duidelijke en leuke tweedaagse training, Snel doorgroeien, binnen 4 maanden al mogelijk, Jong bedrijf en jonge collega’s, Je word super snel aangenomen, Vrijheid in je dag planning

Minpunten

Word gezegd dat je avond en weekend mág werken maar je krijgt gewoon boekingen terwijl je niet kan, Je verdient pas ‘lekker’ als je veel sales maakt, Deur tot deur lopen wat NIET vermeld word bij sollicitatieproces., Je moet écht zoeken naar klanten en leads die je krijgt zijn onzin, Veel misleiding naar de klant door met een hoge prijs te starten en dan met korting te smijten, Een werk/privé-balans is er niet en beloven je de ‘middelen’ binnen 1 week te geven maar helaas., Bijna elke dag een nieuwe collega en doordat ze iedereen maar aannemen is het onprofessioneel, De functie is ‘accountmanager’ maar eigenlijk ben je een ‘security expert’.. misleidende vacature, Contract TEKEN en ZIE je pas op de eerste dag dat je begint onacceptabel, Geen pensioen en geen vaste uren maar 0-uren OPROEP contract

Leuke baan

Leuke baan, volop doorgroeimogelijkheden. Het is een erg leuk bedrijf om bij te werken, je word hier goed gemotiveerd en goed beloond mits je ook hard werkt natuurlijk.

Pluspunten

Bedrijfsauto

Minpunten

Druk

Geen gezonde werkomgeving

Alles draait om cijfers zelfs als je al je targets haalt kan je ontslagen worden zonder pardon. Geen respect voor vrije dagen, je wordt gestimuleerd om te kiezen voor je werk ookal geef je aan dat ook nog op school zit. Altijd het gevoel dat je iets niet goed doet, heel veel stress. - bonus is uiteindelijk niet zoveel als wat er wordt aangegeven.

Super leuke werksfeer

Ik raad iedereen aan hier te solliciteren, goede voorwaarden en heel veel bonus te verdienen! Heel veel leuke challanges en vooral de trips naar het buitenland niet te vergeten!!

Uitdagende organisatie met échte doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 bij Verisure goed ontvangen binnen een kantoor met fijne collega's. Blijvende uitdagingen, challenges en uitjes. Door kunnen groeien na exact 1 jaar.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden. Bonusregeling.

Minpunten

Lange werkdagen. Geen pensioen opbouw.

Leuke werksfeer met fantastisch leuke collega's

Nu 2 jaar actief binnen Verisure.Mooie kansen gekregen om door te groeien binnen dit bedrijf en me zelf beter kunnen ontwikkelen binnen de sales.Mooie stap in mijn carrière!

Pluspunten

Leuke team uitjes en goed salaris

Minpunten

Veel uren investeren

Een gezellige werkomgeving met allemaal verschillende verkopers wat het alleen maar leuker maakt.

Ik werk inmiddels al 2 jaar en 7 maanden bij verisure, ben nu werkzaam als teamleider en begeleid 7 jongens. Ik vind het tot de dag van vandaag nog super leuk om mensen een veilig gevoel te geven met ons geweldige systeem! Verisure is een unieke bedrijf in de salesbranche vind ik want hier heb je bedrijfsuitjes waar je naar het buitenland gaat daarnaast heb je teamuitjes wat je ook weer als team mag uitkiezen wat voor activeiten je wilt doen. En natuurlijk de extra challenges dat je bol.com kaarten of geld kan krijgen als je bepaalde challenges behaald dat maakt het werk alleen maar leuker en uitdagender. Hier bepaal je je eigen salaris, hoe meer je inzet toont en klanten beveiligd hoe meer je gaat verdienen. Je verdient bij verisure echt goed als je je werk ook echt goed uitvoert.

Pluspunten

Teamuitjes, bedrijfsuitjes naar buitenland, challenges met bol.com, auto van de zaak met tankpas ook voor privé rijden toegestaan, mobiele telefoon van de zaak

Minpunten

Langere werkdagen af en toe

Veel doorgroeimogelijkheden en leuke werksfeer

Het is een bedrijf die veel investeert in zijn mensen, er is altijd wel een uitdaging te vinden. Veel mogelijkheden om door te groeien, Leuke werkomgeving leuke collega's. Je krijgt goed betaald en het is een mooi innovatief bedrijf om voor te werken. Het is soms wel even aanpoten maar daar wordt je ook voor betaald. Het is een topsport en blijft wel uitdagend elke maand weer.

Pluspunten

Bedrijfsauto, telefoon van de zaak, laptop van de zaak, salaris, leuke collega's

Minpunten

werkdruk is soms wat aan de hoge kant

Mijn hobby

Ik werk nu ongeveer twee-en-half jaar bij deze werkgever. Het mooiste wat ik vind aan deze werkgever is dat ik niet kan zeggen dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt maar dat ik van mijn werk mijn hobby heb gemaakt. Super naar mijn zin, prima verdiensten en ongekende doorgroeimogelijkheden. En BONUS is dat je geen ervaring nodig hebt om te solliciteren en dat er ook niet naar leeftijden wordt gekeken...

Pluspunten

goede salariering en secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Je moet dit wel echt willen, maar waar een wil is, is een weg. Yellowbrick road om precies te zijn...

Competetief

Erg competetief bedrijf, hard rennen voor je loon, weinig begeleiding

Slecht bedrijf. Onrealistische doelen en slecht management.

Slecht bedrijf. Verloop van personeel is groot omdat ze onrealistische doelen stellen en managers alleen managers zijn omdat ze veel hebben verkocht. 0 managementkwaliteiten dus.

Pluspunten

Minpunten

Lange dagen. Weekenden moreel verplicht. Geniepige regels om bonussen niet te krijgen.

15 februari 2022
Hartelijk dank voor jouw reactie.Als accountmanager bij ons werk je maandelijks met verkooptargets. Een ieder gaat anders om met deze verkooptargets, de een krijgt energie van het werken met targets en voor een ander is het werken met targets niet weggelegd. Een voordeel van werken met targets is dat je hoge verkoopbonussen kunt verdienen op basis van het product dat je verkoopt. De andere kant van de medaille is dat het kan voorkomen dat het target niet wordt behaald.Doorgroeien is iets wat wij binnen Verisure stumuleren en is afhankelijk van diverse factoren zoals onder andere: prestatie, motivatie, ambitie, leidinggevende kwaliteiten en ons Verisure DNA.Toch vervelend dat je jouw tijd bij ons zo hebt ervaren!Voor vragen en opmerkingen kun je ons altijd benaderen.Groet,Verisure Recruitment

Prestatiedruk

Verisure is een mooi, jong en een groeiend bedrijf. Salaris is mooi mits je veel sales maakt. Alleen als jij geen afspraken weet te maken met klanten dan krijg je dat op een gegeven moment te horen bij de ochtendmeeting. Wat dus resulteert in het feit dat jij je dag al negatief begint omdat er zo negatief tegen je gepraat word. Ik spreek uit ervaring. Ook krijg je te horen als je collegas veel verkopen en jij minder dat je je werk niet doet en dat je niks uitvoert op een dag.

Pluspunten

Minpunten

Lange werkdagen, prestatiedruk, zeurende managers bij niet presteren.

16 november 2021
Dank je wel voor jouw reactie.Vervelend zeg dat je de ochtendmeeting als negatief hebt ervaren, dat is zeker niet de bedoeling geweest! Dit aangezien wij tijdens de meetings er juist voor willen zorgen dat we elkaar op een positieve manier motiveren om het beste resultaat uit de dag te halen samen.Groet,Verisure Recruitment

Carrière boost

Ik heb meer dan 2 jaar voor dit bedrijf gewerkt. Ik kwam binnen met 0,0 sales ervaring en vroeg me serieus af of ik er wel aan moest beginnen. Ik was bang dat ik het niet zou kunnen. De begeleiding die ik heb gehad was zo goed, dat ik uiteindelijk in een hele korte tijd ben doorgegroeid tot teamleider. Het salaris die ik vanaf het begin kreeg was een salaris waar je niet om kon klagen. Ik ben in zeer korte tijd gegroeid tot een hele goede salesman. Nu 2 en een half jaar verder neem ik afscheid van het bedrijf en ben ik Verisure dankbaar voor de ontwikkeling die ik daar heb meegemaakt, zowel maatschappijlijk als in mijn privé leven. Ik heb mede door dit bedrijf en het salaris een huis van richting de 4ton kunnen kopen. Ik was werkzaam op vestiging Gouda en dit kantoor is zeker een aanrader. Daarnaast zijn alle kantoren wel de moeite waard om dit bedrijf een kans te geven, om jezelf een kans te geven om goed te verdienen en jezelf te ontwikkelen. Verisure staat als bedrijf zijnde hoog aangeschreven op de markt, waardoor ik een gigantische stap in mijn maatschappelijke carrière heb weten te maken. Ik wil Verisure bedanken voor de carrière boost die ik heb gekregen en het is zeker een bedrijf waar ik ooit nog terug zou willen komen. Verisure Bedankt!

Pluspunten

Leuke trapjes en leuke beloningen zoals bol.com kaarten

Minpunten

Zonder de juiste inzet en motivatie kan je het jezelf heel moeilijk maken.

16 november 2021
Wat leuk om jouw reactie te lezen en dat je zo'n enorme groei hebt meegemaakt bij Verisure, iets om trots op te zijn. Je hebt super goed gebruik gemaakt van de vele doorgroeimogelijkheden die Verisure te bieden heeft!Jammer dat je afscheid van ons hebt genomen, maar met de ervaring die je bij Verisure hebt opgedaan ga je zeker een mooie carrière tegemoet.Jij bedankt en veel succes verder!Groet,Verisure Recruitment

Leger praktijken

Ga hier nooit werken, ze beloven van alles, maar het enige waar het omdraait is je mond houden en verkopen. Ook moet je elke dag je SGB's halen heb je ze niet gehaald dan moet je naar voren komen en 50x opdrukken? Ook de deuren lopen elke dag is niet fijn. Je werkt hier nooit 40 uur maar soms wel 60 uur per week die niet uitbetaald wordt. Ik vind dat dit bedrijf eens goed doorgelicht moet worden door de Arbeidsinspectie voor alle leger praktijken die ze daar doen. Een ding is wel positief sn dat waren sommige van mijn collega's.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Lange werkdagen zonder extra vergoeding

16 november 2021
Hartelijk dank voor jouw feedback.Allereerst, balen dat je Verisure zo hebt ervaren!Wij proberen vanaf het allereerste contact helder en duidelijk over te brengen wat de werkzaamheden zijn van de functie. Vandaar dat wij infomeetings geven waarin uitgebreid wordt gepresenteerd over onder andere de werkzaamheden van de functie.Mocht je verder contact willen met de desver

gezellige werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden

hele relaxte en gezellige werksfeer veel humor op de werkvloer en veel ruimte voor eigen iniatief niemand die over je schouder meekikt en telkens loopt te zeuren wat je wel of niet moet doen iedereen werkt lekker op zijn eigen manier en tempo en je krijgt echt waardering voor je resultaten zowel financieel in de vorm van hoge bonussen en ook promoties zoals veel meer vrijheden zoek je een leuke baan met een lekker salaris waardering voor je werk en humor op de werkvloer kom dan hier werken want bij verisure zijn wij niet zomaar personeel maar one big happy family

Pluspunten

toffe uitjes hoge bonussen en waarderingskadootjes

Minpunten

niet zeiken gewoon verkopen

16 november 2021
Dank je wel voor jouw leuke reactie!Ook bij Telesales lopen de bonussen inderdaad flink op. En daar profiteer jij zo te lezen van, gelijk heb je! Groet,Verisure Recruitment

Winstgevent en leuke groep.

Wanneer je goed voor Verisure bent, is Versisure goed voor jou. Het is een bedrijf met veel kansen en mogelijkheden. Het verdienmodel is goed opgesteld en er valt veel geld te verdienen.

Pluspunten

Goed bonussysteem

Minpunten

Variabele werkuren

Goede werkgever. Inzet wordt goed beloond!

Genoeg uitdaging en goede werksfeer. Bij goede prestaties zeer interessante vergoedingen.

Prima werkomgeving en salaris!

Het is hard werken, daarin tegen is Verisure ook goed voor jou met een goed salaris en goede bonussen.

Geweldige bedrijf

Verisure is een top bedrijf, met dagelijks verschillende leuke uitdagingen met een leuke salaris die je daarvoor terug krijgt, met toffe collega's in combinatie met exceptionele componenten die ingezet worden om het belangrijkste te beveiligen.. Kortom top

Zeer leuk bedrijf met doorgroei mogelijkheden!

Sinds 1,5 jaar in dienst binnen de organisatie Verisure. Nadat de corona toesloeg ben ik deze uitdaging aangegaan. Eerste indruk bij het gesprek kreeg ik het gevoel van team spirit. Ik heb mijn zelf goed kunnen ontwikkelen mede door mijn collega's. Door de juiste inzet kwam ik al snel in aanmerking voor een bedrijfsauto, 6 maanden in dienst en ik kreeg al de kans om een stap hoger op te gaan. Mijn eigen team opzetten binnen Verisure als coach de kennis die ik vanuit mijn collega's heb mogen ontvangen zelf gaan gebruiken om nieuwe collega's ook bij te brengen, super leuk en uitdagend! Binnen een jaar de mogelijkheid gekregen om vanuit coach door te groeien tot teamleider. Vanuit Verisure is er veel mogelijk. Trainingen om je zelf te ontplooien tot een echte topper! Elke maand leuke uitjes met het kantoor, zelfs tripjes naar het buitenland hoort tot de mogelijkheden. Dit werk vraagt wel flexibiliteit in uren en doorzettingsvermogen, beheers jij dit dan kan je echt goed geld verdienen!

Pluspunten

Auto van het bedrijf, telefoon van het bedrijf, leuke uitjes, team spirit kortom welkom bij de Verisure familie

Minpunten

Soms lange dagen, zo nu en dan in de avond of weekenden

Snelgroeiend bedrijf met veel mogelijkheden!

Als je ervaring hebt in horeca of eerder in de sales hebt gezeten en je kent veel mensen kan je hier sirieus geld verdienen!!

Pluspunten

Goede en gesellige werk omgeving met veel vrijheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Verisure
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden