Verisure

Reviews over Bedrijfscultuur bij Verisure

alleen maar cijfertjes weinig inlevingsvermogen voor het personeel
Pluspunten
nette uitbetaling op datum
Minpunten
heel veel stress
Nu 4 maanden werkzaam bij Verisure, en ik raad elk persoon aan die 100% doorzettingsvermogen heeft, doorgroeimogelijkheden wilt, en zijn eigen agenda wilt invullen. Je kan zo veel bereiken als dat je zelf wilt! Na een leuke groeps sollicitatie te hebben gehad met een leuke presentatie ben ik geswitch van werkgever. Het " sales " wereldje is mij wel bekend dus voor mij was het alleen even wennen met het product en bedrijfs cultuur aan te voelen. Na 2 goeie dagen van trainingen begon mijn Verisure lifestyle. Met een goede begeleiding, coaching en meerdere trainingen valt van zelf de puzzel in elkaar en heb ik mijn draai snel kunnen vinden. Al heb je GEEN ervaring in de sales,de branchmanager met zijn teamleiders en coaches zullen er alles aan doen om jou de juiste begeleiding te geven die jij nodig heb. Elke dag ga ik met een glimlach naar mijn werk en kom ik met voldoening thuis! Ik raad Verisure ZEKER aan!
Pluspunten
Eigen agenda bepalen en leuke bonus
Pluspunten: - Als je je werk goed (en ja, ook veel) doet kan je klauwen met geld verdienen. Denk aan 4/5k in een goede maand als zijnde verkoper. - je blijft gemotiveerd door naast de bonus per systeem ook bonus voor verkochte aantallen per maand te krijgen. - Je gemaakte kosten worden maandelijks netjes uitgekeerd dmv Declaree app. - gezellige sfeer op het kantoor, vooral jongere mensen zijn hier werkzaam. - voor de Corona tijd leuke uitjes. - Vele reviews zeggen dat je 24/7 MOET werken, hier kies je zelf voor. Dit is een bedrijf voor ECHTE salestijgers die niet vies zijn van hard en veel werken, echter staan hier ook beloningen tegenover die het in mijn ogen waard zijn. - Vele reviews zeggen dat je warme afspraken krijgt wanneer je vriendjes bent met manager. Echter word de manager je vriend wanneer je veel verkoopt. DAN krijg je meer afspraken. Misschien nog steeds niet eerlijk, maar wat andere zeggen is niet correct. - Hele leerzame baan, echter niet voor lange termijn. Zit geen structuur in het bedrijf en elke dag is er een nieuwe collega bij of iemand weg. - Training voorafgaand is erg goed - je krijgt de juiste spullen om het product te demonstreren. - goed professioneel gereedschap voor montage van het systeem. Minpunten: - Managers kennen geen nee, wanneer je zegt niet beschikbaar te zijn in bijvoorbeeld een weekend bellen ze toch. - Mensen krijgen leidinggevende functies op basis van verkoopcijfers. In de praktijk blijkt dat een goede verkoper niet altijd een goede manager is. - Willen van iedereen installateur maken, idee is goed maar in de - meer...
Pluspunten
Zie review
Minpunten
Zie review
Ze zeggen dat je een basis salaris krijgt echter moet je die wel zelf verdienen, Daarnaast is het niet op vrijwillige basis dat je bijna iedere avond en het HELE WEEKEND MOET WERKEN. Want als je dat niet doet dan wordt je of ontslagen of je krijgt geen leads van het bedrijf. Er wordt alleen maar gepusht en gepusht ik heb meerdere collega's gewoon met een burn-out en andere gezondheidsklachten zien vertrekken
Minpunten
Lange werkdagen 16uur per dag
Buiten de leuke collega‚Äôs en de ervaring die je kunt op doen is er niet veel positiefs te vermelden over dit ‚Äúbedrijf‚ÄĚ. Zeer slechte management die geen oor heeft voor het personeel. Ongepast gedrag door de manager zelf, en niemand die er wat aan doet. Zeer ondankbaar bedrijf dat alleen maar aan geld denkt en uitbuiten van medewerkers op zn zachts gezegd.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Management, lange dagen, ongepast gedrag door manager op de werkvloer
Als je houdt van een harde bedrijfscultuur, geen aftersales, eigen agenda inplannen, karig loon en werken in het weekend is dit de perfecte baan voor je. Enige pluspunt zijn de hoge bonussen, die echter pas interessant worden vanaf 10 sales in de maand.
Pluspunten
Bonussen
Minpunten
Werken in je vrije tijd, onrealistische targets
Niet eerlijk over salaris. Veel uren weinig geld ook als je goed presteert.
16 oktober 2020
Hi, Vervelend dat je het gevoel hebt dat Verisure niet eerlijk is geweest over het salaris. Wij houden juist onze uitgebreide infomeetings om gelijk vanaf het begin - zelfs vóórdat er een sollicitatiegesprek plaatsvindt, transparant te zijn over alles met betrekking tot het salaris, werkzaamheden, dagindeling, contract, incentives, auto v.d. zaak en nog veel meer!Daarnaast is het zo dat ons bonussysteem juist is ingericht op basis van prestatie. Hoe beter je presteert, des te hoger jouw bonus is.Groet,Verisure Recruitment
Mismanagement, vriendjespolitiek bij marketing afspraken etc je word het snel beu dus dat.
Pluspunten
Auto van de zaak
Minpunten
Vriendjespolitiek
9 september 2020
Hartelijk dank voor jouw feedback! Wij zijn een onderzoek gestart naar de vermeende vriendjespolitiek en zullen gepaste maatregelen nemen, daar waar dat nodig is. Groeten, Verisure Recruitment
* Goed verzorgde inwerk training. * Ochtend meeting en training redelijk tot goed. * Matige persoonlijke begeleiding op locatie na inwerk training. * Een jong bedrijf, het bedrijf heeft zich volledig ingedekt om zomin mogelijk op de lange termijn van waarde te zijn voor werknemers in o.a. de buitendienst. "Cao, pensioen, oproep contract vorm" ingericht op m.n. jonge startende werknemers. * Het is een bedrijf wat acteert op veiligheid "alarm" in feite is het een sales organisatie met als product alarmsystemen. * De organisatie heeft een verschil in cultuur, het hoofdkantoor en de sales kantoren. dit uit zich in een verschil van visie/filosofie. Zorgwekkend is de mate van jonge "onervaren" medewerkers die op basis van vriendjespolitiek, coach of teamleiders zijn/worden. dat de gebruikte stijl van "managen" m.n. in de kern gebaseerd is op ego. Vanuit een bedrijf gedacht is dit geen duurzame en gezonde ontwikkeling! * Verdeling van gemaakte afspraken met potenti√ęle prospecten, is een zorgwekkende ontwikkeling, deze worden m.n. gedeeld onder de bestaande kern medewerkers! vriendjespolitiek is hier het leidend voorwerp, Het eerlijk verdelen van deze afspraken is te wijten aan de leiding. Al met al een interessant bedrijf, wat veel potentie heeft wanneer de rode lijn van het bedrijf op de juiste manier vertaald wordt door objectieve en ervaren medewerkers!
Pluspunten
Zie review.
Minpunten
Zie review
9 september 2020
Allereerst, hartelijk dank voor deze waardevolle feedback! Verisure heeft als doel om onze medewerkers de best mogelijke werkervaring en carri√®remogelijkheden te geven. Wij vinden dat het zeer belangrijk dat iedereen die bij ons werkt zich thuis voelt binnen het bedrijf, of dat nou op het hoofdkantoor is of op de Sales kantoren, iedereen die bij ons werkt is Verisure. Zoals onze Verisure DNA ook zegt: ¬ī¬īwinning as a team¬ī¬ī. Dit neemt natuurlijk helemaal niet weg dat jij een mindere ervaring met ons hebt gehad en wij vinden het dan ook erg jammer dat je het zo hebt ervaren. Vriendjespolitiek is bij ons een ¬ī¬īno go¬ī¬ī, dit tolereren wij absoluut niet. Wij gaan dit onderzoeken en nemen hier dan ook passende maatregelen voor. Veiligheid van onze klanten staat bij ons altijd centraal, die veiligheid bieden wij met onze alarmsystemen.Mocht je nog iets kwijt willen over jouw ervaring met Verisure of is er iets waarbij wij jou verder kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Je kunt mailen naar: calltalent@verisure.nl Groeten, Verisure Recruitment.
Verisure staat nooit stil ook het MCC niet. Ik heb hier veel bijgeleerd. Prettige sfeer, veel kans op bonussen en leuke uitjes.
9 september 2020
Thanks voor jouw reactie en wat fijn dat je hier zoveel hebt kunnen leren. Verisure staat inderdaad nooit stil, en al helemaal ons Marketing Contact Center (MCC) niet. Leuke uitjes uitjes zijn er zeker, dit jaar stond o.a. Lissabon (Portugal) op de planning, i.v.m. COVID-19 is dit helaas niet doorgegaan :( . Gelukkig hebben we nog top-herinneringen aan Marrakech! Groeten, Verisure Recruitment
-de monitoring team houdt eigenlijk het bedrijf draaiende, maar wordt het minst gewaardeerd binnen het bedrijf. Bepaalde regels die gesteld zijn worden door andere afdelingen zo aan hun laar gelapt en daar wordt niets aan gedaan. Rare regeltjes waardoor je als een robot te werk gaat
Pluspunten
Bonus als je iemand aanbeveeld
Minpunten
Geen toeslagen en geen cao
9 september 2020
Reuze bedankt voor jouw reactie! Vervelend dat je het gevoel hebt dat de afdeling Monitoring niet serieus wordt genomen. Onze collega's van de meldkamer zetten zich dag en nacht in om de veiligheid van onze klanten te waarborgen en daar zijn wij - en onze klanten met ons, hen ontzettend dankbaar voor! Het is bij Verisure zeker niet de bedoeling dat er regels aan de laars worden gelapt. De regels zijn niet voor niets ingesteld en zijn er om na te leven, door iedereen in het bedrijf. Mocht je ooit iets kwijt willen of wellicht willen sparren over hoe wij samen kunnen voorkomen dat Monitoring het gevoel heeft niet serieus genomen te worden, kom dan gerust even langs! Je weet ons te vinden óf je kunt een e-mail versturen naar calltallent@verisure.nl, net wat je zelf het prettigst vindt. Groeten, Verisure Recruitment
Sinds midden september ben ik werkzaam als recruiter bij Verisure. Het is een geweldig bedrijf om voor te werken. Eindelijk heb ik een bedrijf gevonden die waardering toont bij goede prestaties; een groot aantal collega's zal vanaf morgen tot en met dit weekend genieten van een geheel verzorgde reis naar Praag. Alles wat werd besproken tijdens de sollicitatieprocedure is correct. Ik kwam dus zeker niet voor verassingen te staan. Ook word je hier niet in het diepe gegooid, je krijgt namelijk eerst trainingen en na de trainingen word je nog steeds begeleid. Fijn om eindelijk met plezier naar werk te gaan!
ze zijn zeer snel met het gesprek en nemen je snel aan echter krijgt je pas later de informatie. ( eerst contract tekenen ) geen cao, geen pensioen opbouw, een zeer karig loon en je moet vroeg starten geen keuze zij bepalen hoe laat 8 9 of 10 uur ze hebben een grote verloop van het personeel. denk wel twee keer na voor je daar aan de slag gaat zeer vermoeiende baan en omgeving en slechte cao en geen vangnet (pensioen) voor later wil je dat wel ?
9 september 2020
Wij waarderen jouw feedback enorm, hartelijk dank hiervoor! Verisure zit momenteel in een fase waarin wij onze enorme groei willen doorzetten met de juiste personen, die samen met het bedrijven willen groeien. Wij selecteren ons personeel dan ook uiterst zorgvuldig. Verder klopt het inderdaad dat je bij ons voor bepaalde afdelingen niet onder een CAO valt en dus geen pensioen opbouwt. Er zijn tevens bij ons wel bepaalde afdelingen die wél een pensioen opbouwen. Informeer tijdens jouw sollicitatiegesprek altijd bij jouw recruiter of dit voor jou ook geldt. Tot slot adviseren wij altijd om een arbeidscontract eerst zorgvuldig door te nemen en pas te ondertekenen zodra je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
9 september 2020
Wij stellen jouw feedback zeer op prijs! Juist omdat wij momenteel een fase hebben bereikt waarin wij de enorme groei van Verisure willen doorzetten met de juiste personen, nemen wij niet zomaar mensen aan. Zo nemen wij voor o.a. onze hoofdkantoor functies (waaronder de Klantenservice functies) assessments en 2 sollicitatiegesprekken af, om ervoor te zorgen dat wij de juiste kandidaat voor de juiste positie binnen Verisure selecteren. Voor bepaalde afdelingen bouw je inderdaad geen pensioen op. Onze Technische en onze Meldkamer functies vallen bij ons tevens wél onder een aparte CAO. Wij adviseren overigens altijd om een arbeidscontract, of dat nou bij ons is of bij elk ander bedrijf, eerst door te nemen en pas te ondertekenen wanneer je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
Ik werk nu al 2 maanden bij Verisure en heb het zekee naar me zin een baan met veel uitdaging in een grote familie. Na een aantal jaar gewerkt te hebben voor verschillende sales bedrijven moet ik zeggen dat dit de laatste sales bedrijf is waar ik zal werken. Het bedrijf trekt alles uit me en geeft me elke dag een reden om te blijven en te doen waar ik voor kwam! Sales maken een op een leuke manier. De qaardering van de klanten na een sale is onnetaalbaar daar doe ik het voor.
9 september 2020
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat Verisure in staat is om jou uit te dagen! Mocht je nog iets van ons nodig hebben, je weet ons te vinden. Groeten, Verisure Recruitment
Verisure is een target sales bedrijf op Amerikaanse leest geschoeid. Je krijgt overal bonussen voor als je maar verkoopt. Je moet wel je basissalaris bij elkaar verdienen voordat de bonussen worden uitgekeerd( niet in de eerste maand) Ik vond het team erg leuk, de leidinggevende erg goed in hun vak, Maar de werkwijze is wat ineffici√ęnt. Als sales je goed afgaat een goed bedrijf om een leuke cent te verdienen. Zo niet wegblijven
Het is wel een leuke werkvloer daar en heb er veel geleerd. Ze groeien snel en er komen altijd weer nieuwe mogelijkheden om door te groeien, alleen vragen ze daarom steeds meer van zijn medewerkers en moeten we constant harder werken om onze targets te halen, anders verdienen we niet genoeg. Ook hun computersystemen zijn waardeloos en als er problemen zijn dan moeten ze eerst het hoofdkantoor in een ander land contact opnemen voordat het kan opgelost worden, wat altijd dagen of weken kan duren en soms helemaal niks aan wordt gedaan! Heel vaak worden er ook geen nieuwe contracten gegeven en worden er nauwelijks vaste aanstellingen aangeboden. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat heel vaak voormalige collega's pas op het laatste moment te horen kregen dat hun contract niet wordt verlengt en ze dezelfde dag naar huis moesten. Denken alleen maar aan het zo veel mogelijk binnen halen van nieuwe klanten en laten hun medewerkers in de kou staan! Schandalig! Mijn advies is, vermijd dit bedrijf en zoek een echte vertrouwelijke organisatie waar je iets kan opbouwen.
9 september 2020
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen voor jouw reactie! Jammer dat jij het gevoel hebt dat Verisure jou in de kou heeft laten staan. Dit is nooit onze bedoeling geweest, wij horen dan ook heel graag van je wat wij volgens jou anders hadden kunnen doen. Je kunt ons altijd mailen met jouw feedback, naar: calltalent@verisure.nl Onze collega¬īs van IT zetten zich elke dag weer optimaal voor ons in, om ervoor te zorgen dat iedereen in het bedrijf zo snel mogelijk is voorzien van de juiste hardware en software. Groeten, Verisure Recruitment
Veel geleerd in korte tijd. Veel vriendjes politiek de leads worden niet eerlijk verdeeld, moet je tegen kunnen! Elke ochtend melden op kantoor voor sales meetings. Veel vrijheid om je eigen agenda te beheren en zelf op jacht te gaan. Goede bonussen mits je minimaal 8+ sales heb pm. Weekenden werken ivm demo's en installaties geven/uitvoeren aan klanten. Werkdruk is niet laag, maar wel erg dynamische functie omdat je ook een monteur bent en adviseur in 1. Wel een mooi (duur) systeem!
Pluspunten
Goede bonussen
Minpunten
Een ware nr ben je, op z'n zachts gezegd.
Arbeidsvoorwaarden slecht geen cao.. niets van klopt wat je belooft word als je aangenomen word. Het is komen en gaan van mensen en gebruiken je. Geen avond en weekend toeslagen. Spaans director en manager zijn oke maar weten vaak niet wat er zich afspeelt op de werkvloer.... heel groot politieke vriendjes spel, en contracten van 4 mnd en 6 mnd daarna kan je eruit. Zonde van je tijd.
Pluspunten
Af en toe een uitje
Minpunten
Slecht betaald en arbeidsvoorwaarden en geen cao waardoor ze zo ontslaan
Ik heb het gevoel dat ik veel doorgroeimogelijkheden heb bij dit bedrijf. Ik leer veel nieuwe dingen en de collega's zijn super! Het is fijn dat het een internationaal bedrijf waardoor ik veel in contact ben met verschillende mensen en ook op die manier veel kan leren. Gelukkig is er ook veel flexibiliteit qua tijd ivm mijn studie. Ik kan altijd mijn uren doorgeven en alles wordt voor mij aangepast wat erg fijn is. Verisure is voor mij zeker een topbedrijf!! :)
Pluspunten
Doorgroeien, flexibiliteit
9 september 2020
Wow super leuke reactie, thanks! Wat fijn dat je zo'n een positieve ervaring hebt met Verisure. Zet 'm op nog even he met jouw studie, let's gooooo.Groeten, Verisure Recruitment
9 september 2020
Wow wat een leuke reactie, thanks! Zo fijn dat jouw ervaring met Verisure positief is. Zet 'm op nog even he met jouw studie, let's goooo.Groeten, Verisure Recruitment
leuke organisatie, waar jezelf voor een groot gedeelte je eigen functie mag invullen. Ze zijn een echte start-up. Meedenken? moet! samen de organisatie opzetten en samen bedenken hoe je complicaties gaat oplossen. Ben je opzoek naar een bedrijf waar je jezelf kan ontplooien, leren, ontdekken en uitzoeken. Kijk bij de vacatures en solliciteer!
Pluspunten
Start-up, zelfstandig, eiegn leerpad
Minpunten
Je moet er wel tegen kunnen, dat niet alles is ingeregeld
Leuk werk met een extreem goede werksfeer. Minpunten zijn te veel collega's en te weinig leads en de bonus regeling (hoge treshold) en laag minimum salaris. En weinig ruimte voor grote lang lopende projecten.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
laag gegarandeerd inkomen