Verisure

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Verisure

Verkoper (m/v)6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.312 reviews

Prima werkomgeving en salaris!

Het is hard werken, daarin tegen is Verisure ook goed voor jou met een goed salaris en goede bonussen.

Top bedrijf

Top bedrijf fijne collega’s hele relaxte sfeer niks te klagen

bezint eer gij begint

beste mensen 1 tip,Als je 24 uur bezig wil zijn met je werk en je eigen auto wil oprijden en de benzine zelf moet betalen de eerste 4 mnd a 300 euro per maand ga hier dan werken.ja vriendjes politiek is er , er vormen zich groepjes bij het zogenaamde sales team die samen op pad gaan dus heb gezien dat veel buiten de boot vallen en alleen op pad moesten.De installatie van de apparatuur is alleen voor profesionals te doen maar ze laten elke willekeurige verkoper het zelf doen zonder opleiding.Zeg je er wat van dan zeggen ze dat je blij moet zijn dat een andere collega het voor deze keer voor je gedaan heeft en eigenlijk niet moet zeuren.Je krijgt mobiele telefoon die de 24 uur per dag afgaat en berichten moet je lezen dus in de kroeg ben je er nog mee bezig met die baan. Het is geen vast contract het is op oproep basis en het contract wordt je in een soort groeps sollicitatie op slimme manier door je strot gedrukt .Het lijkt op een sekte want ze nemen je op slimme manier mee in hun flow om je te laten tekenen.Gaat sale niet goed dan wordt er na 2 weken gevraagd hoe je het vind en zeg je dat je het moeilijk vind mag je stoppen en je spullen pakken zelfde dag. Daarbij zeggen ze dat je ontslag krijgt maar de eerst volgende mail die je ontvangt is dat er in staat dat je zelf ontslag heb genomen dus uitkering krijg je dan niet meer.Nooit hier gaan werken!!

Pluspunten

Minpunten

alles is slecht

Lange dagen, vriendjespolitiek en minimum loon

Als je houdt van een harde bedrijfscultuur, geen aftersales, eigen agenda inplannen, karig loon en werken in het weekend is dit de perfecte baan voor je. Enige pluspunt zijn de hoge bonussen, die echter pas interessant worden vanaf 10 sales in de maand.

Pluspunten

Bonussen

Minpunten

Werken in je vrije tijd, onrealistische targets

Werk ervaring binnen verisure

Ik werk nu al 2 maanden bij Verisure en heb het zekee naar me zin een baan met veel uitdaging in een grote familie. Na een aantal jaar gewerkt te hebben voor verschillende sales bedrijven moet ik zeggen dat dit de laatste sales bedrijf is waar ik zal werken. Het bedrijf trekt alles uit me en geeft me elke dag een reden om te blijven en te doen waar ik voor kwam! Sales maken een op een leuke manier. De qaardering van de klanten na een sale is onnetaalbaar daar doe ik het voor.

Officiële reactie van Verisure

9 september 2020
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat Verisure in staat is om jou uit te dagen! Mocht je nog iets van ons nodig hebben, je weet ons te vinden. Groeten, Verisure Recruitment

Gedreven bedrijfscultuur met jonge tijgers!

Veel geleerd in korte tijd. Veel vriendjes politiek de leads worden niet eerlijk verdeeld, moet je tegen kunnen! Elke ochtend melden op kantoor voor sales meetings. Veel vrijheid om je eigen agenda te beheren en zelf op jacht te gaan. Goede bonussen mits je minimaal 8+ sales heb pm. Weekenden werken ivm demo's en installaties geven/uitvoeren aan klanten. Werkdruk is niet laag, maar wel erg dynamische functie omdat je ook een monteur bent en adviseur in 1. Wel een mooi (duur) systeem!

Pluspunten

Goede bonussen

Minpunten

Een ware nr ben je, op z'n zachts gezegd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Verisure
  • Verkoper (m/v)