Verisure

Reviews voor Teamleider (m/v) bij Verisure

Teamleider (m/v)15 reviews

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.312 reviews

Gezellig kantoor met teamspirit

Bikkels hebben hier een top tijd en een top salaris. Hard werken is hard verdienen. Ga ervoor en verisure gaat ook voor jou!

Pluspunten

Ontwikkeling gaat hier in sneltreinvaart!

Top bedrijf

Als je eenmaal bij verisure komt werken, ga je nooit meer weg. Is verslavend werk.

Super leuke werksfeer

Ik raad iedereen aan hier te solliciteren, goede voorwaarden en heel veel bonus te verdienen! Heel veel leuke challanges en vooral de trips naar het buitenland niet te vergeten!!

Uitdagende organisatie met échte doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 bij Verisure goed ontvangen binnen een kantoor met fijne collega's. Blijvende uitdagingen, challenges en uitjes. Door kunnen groeien na exact 1 jaar.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden. Bonusregeling.

Minpunten

Lange werkdagen. Geen pensioen opbouw.

Leuke werksfeer met fantastisch leuke collega's

Nu 2 jaar actief binnen Verisure.Mooie kansen gekregen om door te groeien binnen dit bedrijf en me zelf beter kunnen ontwikkelen binnen de sales.Mooie stap in mijn carrière!

Pluspunten

Leuke team uitjes en goed salaris

Minpunten

Veel uren investeren

Leuke werkomgeving.

Een top bedrijf voor zowel als werk en klant! Ik heb een snelle verbetering gezien als ik terug kijk naar 2/3 jaar geleden.

Top functie met veel doorgroei mogelijkheden

Leuke en afwisselende baan waar je goed kunt verdienen en snel kunt doorgroeien. Je hebt veel vrijheid en als je zelfstandig bent en hard werkt kunt je ver komen. Je krijgt goede begeleiding en eerlijke kansen om door te groeien. Ik ben zelf begonnen als accountmanager buitendienst. Daarna gepromoveerd tot coach en inmiddels teamleider met een team van 6 leden. Dit binnen 1jaar.Het is zeker een aanrader als je met vrijheid kunt omgaan en zelfstandig bent!

Een gezellige werkomgeving met allemaal verschillende verkopers wat het alleen maar leuker maakt.

Ik werk inmiddels al 2 jaar en 7 maanden bij verisure, ben nu werkzaam als teamleider en begeleid 7 jongens. Ik vind het tot de dag van vandaag nog super leuk om mensen een veilig gevoel te geven met ons geweldige systeem! Verisure is een unieke bedrijf in de salesbranche vind ik want hier heb je bedrijfsuitjes waar je naar het buitenland gaat daarnaast heb je teamuitjes wat je ook weer als team mag uitkiezen wat voor activeiten je wilt doen. En natuurlijk de extra challenges dat je bol.com kaarten of geld kan krijgen als je bepaalde challenges behaald dat maakt het werk alleen maar leuker en uitdagender. Hier bepaal je je eigen salaris, hoe meer je inzet toont en klanten beveiligd hoe meer je gaat verdienen. Je verdient bij verisure echt goed als je je werk ook echt goed uitvoert.

Pluspunten

Teamuitjes, bedrijfsuitjes naar buitenland, challenges met bol.com, auto van de zaak met tankpas ook voor privé rijden toegestaan, mobiele telefoon van de zaak

Minpunten

Langere werkdagen af en toe

Super leuk bedrijf

top bedrijf, veel vrijheid en je verdiend ook eens goed.

Pluspunten

leuke teamuitjes

Minpunten

soms moet je wat langer door in de avond.

Goede werkgever. Inzet wordt goed beloond!

Genoeg uitdaging en goede werksfeer. Bij goede prestaties zeer interessante vergoedingen.

Leuke werksfeer, veel vrijheid, Doorgroeimogelijkheden

Je verkoopt een geweldig product en aangezien je deze zelf gaat monteren bij de klanten heb je het hele proces zelf in handen, hoe hoger de tevredenheid van de klant hoe meer nieuwe leads dit oplevert in de toekomst. Verisure zorgt goed voor zijn medewerkers door deze niet alleen te belonen met geld maar ook met waardering door middel van teamuitjes, reisjes naar het buitenland of andere cadeautjes.De meeste voldoening haal ik uit een veilig gevoel bieden aan je klanten.

Pluspunten

Vrijheid in de agenda

Hard werken, veel doorgroeimogelijkheden en een leuke werksfeer! Iedereen werkt samen voor een mooi resultaat.

- Leuke werksfeer - Mooie bonussen - Leuke auto - Veel bedrijfsuitjes - Doorgroeien

Fantastisch bedrijf

Inmiddels werk ik twee jaar bij Verisure op het kantoor in Alkmaar en ik kan vol trots vertellen dat dit de beste keuze in mijn leven is geweest. * Het salaris kan bizar oplopen bij goede prestaties* De baan heeft zeer veel vrijheid en is daarmee echt uniek* De collega's zijn top en iedere maand hebben wij een teamuitje* Je kan heel snel doorgroeien* Auto van de zaak met tankpas voor werk en privéwww.verisureprotect.nl is de website van mijn team! Daar kan je kijken voor meer informatie.

Pluspunten

Vrijheid en geweldig salaris

Leuke collega’s maar zeer slechte management

Buiten de leuke collega’s en de ervaring die je kunt op doen is er niet veel positiefs te vermelden over dit “bedrijf”. Zeer slechte management die geen oor heeft voor het personeel. Ongepast gedrag door de manager zelf, en niemand die er wat aan doet.Zeer ondankbaar bedrijf dat alleen maar aan geld denkt en uitbuiten van medewerkers op zn zachts gezegd.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Management, lange dagen, ongepast gedrag door manager op de werkvloer

Afdeling staat nooit stil

Verisure staat nooit stil ook het MCC niet. Ik heb hier veel bijgeleerd. Prettige sfeer, veel kans op bonussen en leuke uitjes.

Officiële reactie van Verisure

9 september 2020
Thanks voor jouw reactie en wat fijn dat je hier zoveel hebt kunnen leren. Verisure staat inderdaad nooit stil, en al helemaal ons Marketing Contact Center (MCC) niet. Leuke uitjes uitjes zijn er zeker, dit jaar stond o.a. Lissabon (Portugal) op de planning, i.v.m. COVID-19 is dit helaas niet doorgegaan :( . Gelukkig hebben we nog top-herinneringen aan Marrakech! Groeten, Verisure Recruitment

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Verisure
  • Teamleider (m/v)