Verisure

Reviews voor Security expert bij Verisure

Security expert11 reviews

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.326 reviews

Leuk bedrijf met leuke collega's jong en oud multicultureel

Veelzijdig werk niet alleen sales maken, maar ook alarmsystemen installeren. Je komt bij veel mensen over de vloer en bouwt een leuke klantenkring op. Ik heb het goed naar mijn zin, werk bij een hele leuk branche, heb hierdoor ook twee bekenden voorgesteld om bij ons te werken die hier nu ook werken en ik zie mijzelf hier de komende jaren ook nog werken.

Pluspunten

Gezellige hechte groep, goede teamspirit die van aanpakken houd

Minpunten

Af en toe lange werkdagen, wie meer wilt verdienen moet hard werken 😉

Leuke baan

Leuke baan, volop doorgroeimogelijkheden. Het is een erg leuk bedrijf om bij te werken, je word hier goed gemotiveerd en goed beloond mits je ook hard werkt natuurlijk.

Pluspunten

Bedrijfsauto

Minpunten

Druk

Prestatiedruk

Verisure is een mooi, jong en een groeiend bedrijf. Salaris is mooi mits je veel sales maakt. Alleen als jij geen afspraken weet te maken met klanten dan krijg je dat op een gegeven moment te horen bij de ochtendmeeting. Wat dus resulteert in het feit dat jij je dag al negatief begint omdat er zo negatief tegen je gepraat word. Ik spreek uit ervaring. Ook krijg je te horen als je collegas veel verkopen en jij minder dat je je werk niet doet en dat je niks uitvoert op een dag.

Pluspunten

Minpunten

Lange werkdagen, prestatiedruk, zeurende managers bij niet presteren.

Officiële reactie van Verisure

16 november 2021
Dank je wel voor jouw reactie.Vervelend zeg dat je de ochtendmeeting als negatief hebt ervaren, dat is zeker niet de bedoeling geweest! Dit aangezien wij tijdens de meetings er juist voor willen zorgen dat we elkaar op een positieve manier motiveren om het beste resultaat uit de dag te halen samen.Groet,Verisure Recruitment

Bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden

Mooi groeiend bedrijf met een prachtig product. Een product wat meer veiligheid kan bieden op vele vlakken

Pluspunten

Eigen indeling van je planning, teamuitjes

Gezellige werksfeer

Super bedrijf. Gezellige werksfeer en veel doorgroeimogelijkheden!

Pluspunten

Team uitjes!

Zeer leuk bedrijf met doorgroei mogelijkheden!

Sinds 1,5 jaar in dienst binnen de organisatie Verisure.Nadat de corona toesloeg ben ik deze uitdaging aangegaan. Eerste indruk bij het gesprek kreeg ik het gevoel van team spirit.Ik heb mijn zelf goed kunnen ontwikkelen mede door mijn collega's.Door de juiste inzet kwam ik al snel in aanmerking voor een bedrijfsauto, 6 maanden in dienst en ik kreeg al de kans om een stap hoger op te gaan.Mijn eigen team opzetten binnen Verisure als coach de kennis die ik vanuit mijn collega's heb mogen ontvangen zelf gaan gebruiken om nieuwe collega's ook bij te brengen, super leuk en uitdagend!Binnen een jaar de mogelijkheid gekregen om vanuit coach door te groeien tot teamleider. Vanuit Verisure is er veel mogelijk. Trainingen om je zelf te ontplooien tot een echte topper!Elke maand leuke uitjes met het kantoor, zelfs tripjes naar het buitenland hoort tot de mogelijkheden.Dit werk vraagt wel flexibiliteit in uren en doorzettingsvermogen, beheers jij dit dan kan je echt goed geld verdienen!

Pluspunten

Auto van het bedrijf, telefoon van het bedrijf, leuke uitjes, team spirit kortom welkom bij de Verisure familie

Minpunten

Soms lange dagen, zo nu en dan in de avond of weekenden

Gezellige werkomgeving

Je bent continue in contact met mensen. Leuke collega's iedereen heeft respect voor elkaar.

Goede sfeer binnen de branche,

Goede doorgroei mogelijkheden, stressvol, maar hier is wel goed over te praten, mogelijkheden voor een bizar goed salaris.Collegiale werkomgeving, en snelle doorgroeimogelijkheden bij goede prestaties.

Minpunten

Lange werkdagen, onkosten plafond aan de lage kant.

Ik ga hier nooit meer weg :)

Als je van aanpakken, hardwerken en een teamspirit houd.. dan zit je goed bij Verisure! Uiteraard komt er een heleboel stress bij kijken maar als je iets wil, komt het ook echt! Law of attraction! Heerlijle vibe, ik wist niet dat werken zo leuk kon zijn.

Pluspunten

Teamspirit, teamuitjes

Minpunten

Soms lange werkdagen, targets

Hele gezellige werk sfeer.

Altijd gezellige werksfeer, veel vrijheid en goeie bonus regeling!

Pluspunten

Goeie bonus

Valse beloftes.

Ze beloven bij de infomeeting een hoop maar in werkelijkheid is alles anders. 1. Auto na 4 maanden, klopt niet want dit moet zijn 20 sales. 2. Werk/privé balans is er niet terwijl ze aangeven van wel. Alles moet draaien om werk en ze verwachten dit ook van je 3. D2D en B2B staat centraal en niet de afspraken vanuit hoofdkantoor. ze geven aan 90% afspraken 10% d2d, b2b NOT!!!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Verisure met

• Verisure