Verisure

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij Verisure

ze zijn zeer snel met het gesprek en nemen je snel aan echter krijgt je pas later de informatie. ( eerst contract tekenen ) geen cao, geen pensioen opbouw, een zeer karig loon en je moet vroeg starten geen keuze zij bepalen hoe laat 8 9 of 10 uur ze hebben een grote verloop van het personeel. denk wel twee keer na voor je daar aan de slag gaat zeer vermoeiende baan en omgeving en slechte cao en geen vangnet (pensioen) voor later wil je dat wel ?
9 september 2020
Wij waarderen jouw feedback enorm, hartelijk dank hiervoor! Verisure zit momenteel in een fase waarin wij onze enorme groei willen doorzetten met de juiste personen, die samen met het bedrijven willen groeien. Wij selecteren ons personeel dan ook uiterst zorgvuldig. Verder klopt het inderdaad dat je bij ons voor bepaalde afdelingen niet onder een CAO valt en dus geen pensioen opbouwt. Er zijn tevens bij ons wel bepaalde afdelingen die wél een pensioen opbouwen. Informeer tijdens jouw sollicitatiegesprek altijd bij jouw recruiter of dit voor jou ook geldt. Tot slot adviseren wij altijd om een arbeidscontract eerst zorgvuldig door te nemen en pas te ondertekenen zodra je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
9 september 2020
Wij stellen jouw feedback zeer op prijs! Juist omdat wij momenteel een fase hebben bereikt waarin wij de enorme groei van Verisure willen doorzetten met de juiste personen, nemen wij niet zomaar mensen aan. Zo nemen wij voor o.a. onze hoofdkantoor functies (waaronder de Klantenservice functies) assessments en 2 sollicitatiegesprekken af, om ervoor te zorgen dat wij de juiste kandidaat voor de juiste positie binnen Verisure selecteren. Voor bepaalde afdelingen bouw je inderdaad geen pensioen op. Onze Technische en onze Meldkamer functies vallen bij ons tevens wél onder een aparte CAO. Wij adviseren overigens altijd om een arbeidscontract, of dat nou bij ons is of bij elk ander bedrijf, eerst door te nemen en pas te ondertekenen wanneer je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
Het is wel een leuke werkvloer daar en heb er veel geleerd. Ze groeien snel en er komen altijd weer nieuwe mogelijkheden om door te groeien, alleen vragen ze daarom steeds meer van zijn medewerkers en moeten we constant harder werken om onze targets te halen, anders verdienen we niet genoeg. Ook hun computersystemen zijn waardeloos en als er problemen zijn dan moeten ze eerst het hoofdkantoor in een ander land contact opnemen voordat het kan opgelost worden, wat altijd dagen of weken kan duren en soms helemaal niks aan wordt gedaan! Heel vaak worden er ook geen nieuwe contracten gegeven en worden er nauwelijks vaste aanstellingen aangeboden. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat heel vaak voormalige collega's pas op het laatste moment te horen kregen dat hun contract niet wordt verlengt en ze dezelfde dag naar huis moesten. Denken alleen maar aan het zo veel mogelijk binnen halen van nieuwe klanten en laten hun medewerkers in de kou staan! Schandalig! Mijn advies is, vermijd dit bedrijf en zoek een echte vertrouwelijke organisatie waar je iets kan opbouwen.
9 september 2020
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen voor jouw reactie! Jammer dat jij het gevoel hebt dat Verisure jou in de kou heeft laten staan. Dit is nooit onze bedoeling geweest, wij horen dan ook heel graag van je wat wij volgens jou anders hadden kunnen doen. Je kunt ons altijd mailen met jouw feedback, naar: calltalent@verisure.nl Onze collega´s van IT zetten zich elke dag weer optimaal voor ons in, om ervoor te zorgen dat iedereen in het bedrijf zo snel mogelijk is voorzien van de juiste hardware en software. Groeten, Verisure Recruitment
  1. Medewerker Klantenservice (m/v)