Verisure

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Verisure als Adviseur Buitendienst (m/v)

Adviseur Buitendienst (m/v)9 reviews

Wissen
3,8Salaris en arbeidsvoorwaarden

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.265 reviews

Snel tijdelijk geld verdienen

As je een baan zoekt waar je diep in de sales wordt gegooid moet je hier zijn. Verkopen verkopen verkopen. Wel leerzame trainingen maar zie het als een tijdelijke werkplek.

Pluspunten

Sales trainingen

Minpunten

Geen waardering voor je harde werk

Slechte bedrijf

Ze beloven je heel veel, komt niks van waar. Salaris 1500 bruto

Minpunten

Werkweek 55 uur

Mooi bedrijf wat nog veel moet ontwikkelen

Pluspunten: - Als je je werk goed (en ja, ook veel) doet kan je klauwen met geld verdienen. Denk aan 4/5k in een goede maand als zijnde verkoper. - je blijft gemotiveerd door naast de bonus per systeem ook bonus voor verkochte aantallen per maand te krijgen. - Je gemaakte kosten worden maandelijks netjes uitgekeerd dmv Declaree app. - gezellige sfeer op het kantoor, vooral jongere mensen zijn hier werkzaam. - voor de Corona tijd leuke uitjes. - Vele reviews zeggen dat je 24/7 MOET werken, hier kies je zelf voor. Dit is een bedrijf voor ECHTE salestijgers die niet vies zijn van hard en veel werken, echter staan hier ook beloningen tegenover die het in mijn ogen waard zijn. - Vele reviews zeggen dat je warme afspraken krijgt wanneer je vriendjes bent met manager. Echter word de manager je vriend wanneer je veel verkoopt. DAN krijg je meer afspraken. Misschien nog steeds niet eerlijk, maar wat andere zeggen is niet correct. - Hele leerzame baan, echter niet voor lange termijn. Zit geen structuur in het bedrijf en elke dag is er een nieuwe collega bij of iemand weg. - Training voorafgaand is erg goed - je krijgt de juiste spullen om het product te demonstreren. - goed professioneel gereedschap voor montage van het systeem. Minpunten: - Managers kennen geen nee, wanneer je zegt niet beschikbaar te zijn in bijvoorbeeld een weekend bellen ze toch. - Mensen krijgen leidinggevende functies op basis van verkoopcijfers. In de praktijk blijkt dat een goede verkoper niet altijd een goede manager is. - Willen van iedereen installateur maken, idee is goed maar in de -

Pluspunten

Zie review

Minpunten

Zie review

Slecht bedrijf, slap management

Niet eerlijk over salaris. Veel uren weinig geld ook als je goed presteert.

Officiële reactie van Verisure

16 oktober 2020
Hi, Vervelend dat je het gevoel hebt dat Verisure niet eerlijk is geweest over het salaris. Wij houden juist onze uitgebreide infomeetings om gelijk vanaf het begin - zelfs vóórdat er een sollicitatiegesprek plaatsvindt, transparant te zijn over alles met betrekking tot het salaris, werkzaamheden, dagindeling, contract, incentives, auto v.d. zaak en nog veel meer!Daarnaast is het zo dat ons bonussysteem juist is ingericht op basis van prestatie. Hoe beter je presteert, des te hoger jouw bonus is.Groet,Verisure Recruitment

Meer reviews van Adviseur Buitendienst (m/v)

Bekijk alle (9) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag