Verisure

Reviews voor Accountmanager (m/v) bij Verisure

Accountmanager (m/v)19 reviews

19 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.312 reviews

Heel competitief

Er staat veel druk op je, en er worden hoge targets van je verwacht

Niet gaan werken!

Enorm onprofessioneel bedrijf, je krijgt alleen een training over waar je het beste de installatie kan plaatsen, je wordt meteen in het diepe gegooid en mag lekker langs de deuren gaan lopen en zonder enige ervaring mensen gaan aanspreken. Verplicht weekenden en avonden werken. Half 9 ‘s ochtends beginnen en ‘s avonds om half 10 klaar met werken en dat alles voor een basisloon van 1600 euro bruto.

Geen match voor mij

Nooit genoeg. Er moet altijd meer gedaan worden.

Aanrader om te gaan werken

De sollicitatieprocedure verliep erg soepel. Er werd een goede presentatie gegeven waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Vervolgens was er een prettig 1 op 1 gesprek met de recruiter en de manager.Eenmaal begonnen kreeg ik de eerste 2 dagen een goede training. Vervolgens was het leuk om met mijn teamleader het veld in te gaan.De eerste paar maanden zijn super bevallen. Ik kan zeker aanraden hier te gaan werken.

Competetief

Erg competetief bedrijf, hard rennen voor je loon, weinig begeleiding

Realiteit totaal anders..

Vacature tekst ziet er top uit, idem als sollicitatieproces echter op het moment dat je er start is veel anders en niet vooraf gemeld. Dit vind ik misleidend en zeer onprofessioneel. De potentiële medewerker en het bedrijf steken er energie in terwijl een medewerker halve informatie krijgt. Hoe verwacht je dat iemand dan den goede keus maakt? Niet!Solliciteer niet als je opzoek bent naar een zakelijke sales functie in de binnen of buitendienst. Dit is langs deuren gaan van bedrijven en particulieren en hen een systeem ‘aansmeren’. Totaal niks met de functie accountmanager te maken. Jammer Verisure !

Pluspunten

Auto van de zaak na 4 maanden of eerder als je in je eerste maand 9 sales maakt, Informele werksfeer, Duidelijke en leuke tweedaagse training, Snel doorgroeien, binnen 4 maanden al mogelijk, Jong bedrijf en jonge collega’s, Je word super snel aangenomen, Vrijheid in je dag planning

Minpunten

Word gezegd dat je avond en weekend mág werken maar je krijgt gewoon boekingen terwijl je niet kan, Je verdient pas ‘lekker’ als je veel sales maakt, Deur tot deur lopen wat NIET vermeld word bij sollicitatieproces., Je moet écht zoeken naar klanten en leads die je krijgt zijn onzin, Veel misleiding naar de klant door met een hoge prijs te starten en dan met korting te smijten, Een werk/privé-balans is er niet en beloven je de ‘middelen’ binnen 1 week te geven maar helaas., Bijna elke dag een nieuwe collega en doordat ze iedereen maar aannemen is het onprofessioneel, De functie is ‘accountmanager’ maar eigenlijk ben je een ‘security expert’.. misleidende vacature, Contract TEKEN en ZIE je pas op de eerste dag dat je begint onacceptabel, Geen pensioen en geen vaste uren maar 0-uren OPROEP contract

Slecht bedrijf. Onrealistische doelen en slecht management.

Slecht bedrijf. Verloop van personeel is groot omdat ze onrealistische doelen stellen en managers alleen managers zijn omdat ze veel hebben verkocht. 0 managementkwaliteiten dus.

Pluspunten

Minpunten

Lange dagen. Weekenden moreel verplicht. Geniepige regels om bonussen niet te krijgen.

15 februari 2022
Hartelijk dank voor jouw reactie.Als accountmanager bij ons werk je maandelijks met verkooptargets. Een ieder gaat anders om met deze verkooptargets, de een krijgt energie van het werken met targets en voor een ander is het werken met targets niet weggelegd. Een voordeel van werken met targets is dat je hoge verkoopbonussen kunt verdienen op basis van het product dat je verkoopt. De andere kant van de medaille is dat het kan voorkomen dat het target niet wordt behaald.Doorgroeien is iets wat wij binnen Verisure stumuleren en is afhankelijk van diverse factoren zoals onder andere: prestatie, motivatie, ambitie, leidinggevende kwaliteiten en ons Verisure DNA.Toch vervelend dat je jouw tijd bij ons zo hebt ervaren!Voor vragen en opmerkingen kun je ons altijd benaderen.Groet,Verisure Recruitment

Carrière boost

Ik heb meer dan 2 jaar voor dit bedrijf gewerkt. Ik kwam binnen met 0,0 sales ervaring en vroeg me serieus af of ik er wel aan moest beginnen. Ik was bang dat ik het niet zou kunnen. De begeleiding die ik heb gehad was zo goed, dat ik uiteindelijk in een hele korte tijd ben doorgegroeid tot teamleider. Het salaris die ik vanaf het begin kreeg was een salaris waar je niet om kon klagen. Ik ben in zeer korte tijd gegroeid tot een hele goede salesman.Nu 2 en een half jaar verder neem ik afscheid van het bedrijf en ben ik Verisure dankbaar voor de ontwikkeling die ik daar heb meegemaakt, zowel maatschappijlijk als in mijn privé leven. Ik heb mede door dit bedrijf en het salaris een huis van richting de 4ton kunnen kopen.Ik was werkzaam op vestiging Gouda en dit kantoor is zeker een aanrader. Daarnaast zijn alle kantoren wel de moeite waard om dit bedrijf een kans te geven, om jezelf een kans te geven om goed te verdienen en jezelf te ontwikkelen.Verisure staat als bedrijf zijnde hoog aangeschreven op de markt, waardoor ik een gigantische stap in mijn maatschappelijke carrière heb weten te maken.Ik wil Verisure bedanken voor de carrière boost die ik heb gekregen en het is zeker een bedrijf waar ik ooit nog terug zou willen komen.Verisure Bedankt!

Pluspunten

Leuke trapjes en leuke beloningen zoals bol.com kaarten

Minpunten

Zonder de juiste inzet en motivatie kan je het jezelf heel moeilijk maken.

16 november 2021
Wat leuk om jouw reactie te lezen en dat je zo'n enorme groei hebt meegemaakt bij Verisure, iets om trots op te zijn. Je hebt super goed gebruik gemaakt van de vele doorgroeimogelijkheden die Verisure te bieden heeft!Jammer dat je afscheid van ons hebt genomen, maar met de ervaring die je bij Verisure hebt opgedaan ga je zeker een mooie carrière tegemoet.Jij bedankt en veel succes verder!Groet,Verisure Recruitment

De leukste sales cultuur die ik ooit heb meegemaakt in Nederland met 14 jaar sales ervaring

Uniek sales bedrijf met USP's waar geen enkel alarmsysteem bedrijf tegenop kan. Goede verdiensten leuke collega's en een mooie lease auto. Ook naar Ibiza, Parijs en Marrakech geweest all inclusief betaald door Verisure!Ook voor gelijkwaardige kansen is Verisure voor mij the number 1 in de markt van Sales bedrijven. High level security aanbieden aan mkb en particulieren want dat verdient iedereen!

Pluspunten

Gratis reizen en heel veel andere incentives

Slecht bedrijf

Bij verisure word je met valse beloftes naar binnen gebracht , je word makkelijk aangenomen , en bij de trainings dagen ben je verplicht per direct je contract te ondertekenen. wanneer je begint met werken ben je ineens verplicht om iedere dag, de hele dag te werken. Er heerst bij verisure een enorme vriendjespolitiek, en wanneer het iemand niet aanstaat dat je nee zegt op een boeking, dan krijg je direct niks meer van het bedrijf. Het minimum salaris is erg laag, en zelfs wanneer je boven je targets behaald hebt, hoef je alsnog niet te verwachten dat je meer betaald krijgt, aangezien je eerst tot je minimumloon moet werken, totdat je die omhoog krijgt. Ze verwachten bij verisure dat je overal met je eigen auto heen rijd, en voor 2/3 op eigen kosten. Wanneer je niet zo ver wilt rijden omdat je niks vergoed krijgt , vinden ze dat maar raar. Als er mensen worden ontslagen , is het gesprek van het ontslag het enige gesprek wat ze hebben gehad. Voor dat gesprek is er met de werknemer niet gesproken.Wanneer je ontslagen bent, draaien ze het bij verisure om dat je niet ontslagen bent, maar dat je simpelweg niet meer word opgeroepen. Dan nog te zwijgen over de reiskosten.Wanneer je “ontslag” hebt gekregen, wat dus achteraf niet zo is, dan word je alleen niet opgeroepen. Er word tijdens het ontslag gesprek verteld dat als je nog reiskosten in wilt dienen, je dat allemaal maar moet doorgeven, en dat het dan geregeld word. Jammer genoeg ben ik niet de enige oud werknemer die na 4 maanden nog steeds niets heeft ontvangen, en door heel verisure genegeerd word als het gaat om -

Minpunten

Lange werkdagen, salaris, reiskosten, vriendjespolitiek, communicatie

Doorgroeiende onderneming

Leuk en gezellig bedrijf, druk is wat hoog dus niet geschikt voor stresskippen. Maar hard werken wordt beloond!

Pluspunten

Jong team

Minpunten

Soms wat moeilijk om privé en werk te scheiden. Goed indelen dus

Geweldige werksfeer met leuke collega's

Nu 4 maanden werkzaam bij Verisure, en ik raad elk persoon aan die 100% doorzettingsvermogen heeft, doorgroeimogelijkheden wilt, en zijn eigen agenda wilt invullen. Je kan zo veel bereiken als dat je zelf wilt!Na een leuke groeps sollicitatie te hebben gehad met een leuke presentatie ben ik geswitch van werkgever. Het " sales " wereldje is mij wel bekend dus voor mij was het alleen even wennen met het product en bedrijfs cultuur aan te voelen. Na 2 goeie dagen van trainingen begon mijn Verisure lifestyle. Met een goede begeleiding, coaching en meerdere trainingen valt van zelf de puzzel in elkaar en heb ik mijn draai snel kunnen vinden. Al heb je GEEN ervaring in de sales,de branchmanager met zijn teamleiders en coaches zullen er alles aan doen om jou de juiste begeleiding te geven die jij nodig heb.Elke dag ga ik met een glimlach naar mijn werk en kom ik met voldoening thuis!Ik raad Verisure ZEKER aan!

Pluspunten

Eigen agenda bepalen en leuke bonus

ERG slecht niet gaan werken

Ze voorspellen gouden bergen, als accountmanager krijg je net minimum salaris ntb. een nul uren contract, eigen auto moet je gebruiken, alles wat wordt beloofd komen ze niet na, contract krijg je niet eerst opgestuurd ter beoordeling, deze moet je direct ondertekenen op de eerste trainingsdag in Adam. Daarnaast lichten ze particulieren op, het is een soort van colportage, zo snel mogelijk de klanten laten tekenen, klant wordt geen eigenaar van het systeem je moet eigenlijk altijd een abonnement afsluiten en zonder abonnement werkt het systeem niet.

Minpunten

Je krijgt niks

waardeloos bedrijf pas op voor als je hier gaat werken

Waardeloos bedrijf! Verisure beloofd je een opleiding en coaching. Dit maken ze helemaal niet waar, je word van de 1ste dag op pad gestuurd zonder begeleiding of coaching en als je niets hebt verkocht word je er de dag erna op aan gesproken alsof je een ervaren verkoper bent. Verisure gaat niet op de inhoud in en kijkt ook niet waar ze jou als verkoper kunnen versterken. Heb je na 2 weken niets verkocht word je ontslagen. Ook als je een beetje weerwoord geeft dan word je ook per direct ontslagen. Heel erg bureaucratisch bedrijf, de kilometers die ik heb gereden worden ook niet vergoed.Ook goedemorgen s' morgens zeggen en elkaar wat gunnen bestaat bij Verisure niet.Werkelijk schandalig.Pas op voor als je hier gaat werken je bent niet meer dan een nummer.Cijfer: een 1 zeer slecht!

Pluspunten

Als je verkoopt kun je daar veel geld verdienen

Minpunten

vergeet je dingen of doe je iets verkeerd dan krijg je een boeten van Verisure

Leugens over je salaris

Ze zeggen dat je een basis salaris krijgt echter moet je die wel zelf verdienen, Daarnaast is het niet op vrijwillige basis dat je bijna iedere avond en het HELE WEEKEND MOET WERKEN.Want als je dat niet doet dan wordt je of ontslagen of je krijgt geen leads van het bedrijf.Er wordt alleen maar gepusht en gepusht ik heb meerdere collega's gewoon met een burn-out en andere gezondheidsklachten zien vertrekken

Minpunten

Lange werkdagen 16uur per dag

Slecht bedrijf

VriendjespolitiekLeugensAltijd problemen met salarisKinderachtige instelling Je word tot het uiterste gepushtEr word niks op tijd geregeld als je iets nodig hebtZe melken jou en je netwerk uit en daarna kun je gaanHoe goed je ook presteert je zult daar nooit doorgroeien en een vast contract krijgen tenzij je te veel achter je branchemanager z'n hol aanlooptZe blijven je dingen beloven zodat je je uiterste best blijft doen maar ze komen nooit maar dan ook nooit hun beloftes naIk vertel dit hoe ik het heb ervaren en dit is 100% de waarheid, heb hier 17 maanden gewerkt en dit is hoe het is

Pluspunten

Minpunten

lange dagen, geen waardering, oneerlijkheid, geen respect voor de werknemers

10 november 2020
Hi,Allereerst thanks voor jouw feedback!Spijtig om te horen dat je bovenstaande zo hebt ervaren. Wat betreft uitbetaling van het salaris, wij doen elke maand onze uiterste best om de salarisverwerking foutloos te laten verlopen. Neemt niet weg dat fouten maken menselijk is, ook bij ons kan het dus een enkele keer fout zijn gegaan. Indien dit bij jou is gebeurd, bieden wij hier onze verontschuldiging voor aan. Met 100% zekerheid kunnen wij zeggen dat als er een keer iets niet goed is gegaan met betrekking tot het uitbetalen van salaris, dat wij dit per direct herstellen zodra dit bij ons te kennen is gesteld. Doorgroeien is bij ons zeker mogelijk, de succesverhalen binnen Verisure spreken voor zich. Ook het krijgen van een vast contract is bij ons zeker mogelijk, indien er uiteraard naar behoren wordt gepresteerd.Mocht je nog iets kwijt willen over jouw tijd bij ons, of feedback voor ons hebben, dan kun je ons contacteren via calltalent@verisure.nlNogmaals spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt gehad bij ons, maar wij wensen je heel veel succes toe in jouw toekomstige loopbaan!Groet,Verisure Recruitment

Geen aanrader!

Mismanagement, vriendjespolitiek bij marketing afspraken etc je word het snel beu dus dat.

Pluspunten

Auto van de zaak

Minpunten

Vriendjespolitiek

9 september 2020
Hartelijk dank voor jouw feedback! Wij zijn een onderzoek gestart naar de vermeende vriendjespolitiek en zullen gepaste maatregelen nemen, daar waar dat nodig is. Groeten, Verisure Recruitment

Geen respect voor eigen klanten

Uitermate commerciele organisatie die vele "trucjes" hebben om hun producten en diensten aan de man te brengen. Zo wordt bijvoorbeeld elke offerte veel te hoog uitgebracht zodat men nog ruimte heeft zogenaamd korting te geven. Daarnaast wordt er intern erg denigrerend gesproken over de consumenten. Verkoopstrategie is erop gebaseerd klanten uit angst het contract te laten tekenen.

9 september 2020
Hartelijk dank voor jouw reactie. Het is voor Verisure uitermate belangrijk dat onze klanten voorzien zijn van een uitstekend product en optimale service. Onze klantenservice medewerkers staan dan ook altijd voor onze klanten klaar, om hen te voorzien van top-service, dat onze klanten meer dan verdienen. Denigrerend over onze klanten spreken, sluit niet aan bij onze Verisure-waarden en is iets wat wij absoluut niet accepteren. Onze klanten ontvangen tevens een offerte dat past bij hun wensen en hun situatie. Onder andere de grootte van een woning en/of pand bepaald wat de hoogte wordt van een offerte.Laat het ons gerust weten mocht je nog feedback voor ons hebben, calltalent@verisure.nlGroeten, Verisure Recruitment

goede werksfeer slechte beloning

Leuk werk met een extreem goede werksfeer. Minpunten zijn te veel collega's en te weinig leads en de bonus regeling (hoge treshold) en laag minimum salaris. En weinig ruimte voor grote lang lopende projecten.

Pluspunten

goede werksfeer

Minpunten

laag gegarandeerd inkomen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Verisure
  • Accountmanager (m/v)