Verisure

Verisure Reviews

74 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1,753 reviews

Backoffice

Uitgelichte review

Verisure heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik heb het gevoel dat ik veel doorgroeimogelijkheden heb bij dit bedrijf. Ik leer veel nieuwe dingen en de collega's zijn super! Het is fijn dat het een internationaal bedrijf waardoor ik veel in contact ben met verschillende mensen en ook op die manier veel kan leren. Gelukkig is er ook veel flexibiliteit qua tijd ivm mijn studie. Ik kan altijd mijn uren doorgeven en alles wordt voor mij aangepast wat erg fijn is. Verisure is voor mij zeker een topbedrijf!! :)

Pluspunten

Doorgroeien, flexibiliteit

9 september 2020
Wow super leuke reactie, thanks! Wat fijn dat je zo'n een positieve ervaring hebt met Verisure. Zet 'm op nog even he met jouw studie, let's gooooo.Groeten, Verisure Recruitment

Slecht bedrijf. Onrealistische doelen en slecht management.

Slecht bedrijf. Verloop van personeel is groot omdat ze onrealistische doelen stellen en managers alleen managers zijn omdat ze veel hebben verkocht. 0 managementkwaliteiten dus.

Pluspunten

Minpunten

Lange dagen. Weekenden moreel verplicht. Geniepige regels om bonussen niet te krijgen.

Prestatiedruk

Verisure is een mooi, jong en een groeiend bedrijf. Salaris is mooi mits je veel sales maakt. Alleen als jij geen afspraken weet te maken met klanten dan krijg je dat op een gegeven moment te horen bij de ochtendmeeting. Wat dus resulteert in het feit dat jij je dag al negatief begint omdat er zo negatief tegen je gepraat word. Ik spreek uit ervaring. Ook krijg je te horen als je collegas veel verkopen en jij minder dat je je werk niet doet en dat je niks uitvoert op een dag.

Pluspunten

Minpunten

Lange werkdagen, prestatiedruk, zeurende managers bij niet presteren.

16 november 2021
Dank je wel voor jouw reactie.Vervelend zeg dat je de ochtendmeeting als negatief hebt ervaren, dat is zeker niet de bedoeling geweest! Dit aangezien wij tijdens de meetings er juist voor willen zorgen dat we elkaar op een positieve manier motiveren om het beste resultaat uit de dag te halen samen.Groet,Verisure Recruitment

Carrière boost

Ik heb meer dan 2 jaar voor dit bedrijf gewerkt. Ik kwam binnen met 0,0 sales ervaring en vroeg me serieus af of ik er wel aan moest beginnen. Ik was bang dat ik het niet zou kunnen. De begeleiding die ik heb gehad was zo goed, dat ik uiteindelijk in een hele korte tijd ben doorgegroeid tot teamleider. Het salaris die ik vanaf het begin kreeg was een salaris waar je niet om kon klagen. Ik ben in zeer korte tijd gegroeid tot een hele goede salesman.Nu 2 en een half jaar verder neem ik afscheid van het bedrijf en ben ik Verisure dankbaar voor de ontwikkeling die ik daar heb meegemaakt, zowel maatschappijlijk als in mijn privé leven. Ik heb mede door dit bedrijf en het salaris een huis van richting de 4ton kunnen kopen.Ik was werkzaam op vestiging Gouda en dit kantoor is zeker een aanrader. Daarnaast zijn alle kantoren wel de moeite waard om dit bedrijf een kans te geven, om jezelf een kans te geven om goed te verdienen en jezelf te ontwikkelen.Verisure staat als bedrijf zijnde hoog aangeschreven op de markt, waardoor ik een gigantische stap in mijn maatschappelijke carrière heb weten te maken.Ik wil Verisure bedanken voor de carrière boost die ik heb gekregen en het is zeker een bedrijf waar ik ooit nog terug zou willen komen.Verisure Bedankt!

Pluspunten

Leuke trapjes en leuke beloningen zoals bol.com kaarten

Minpunten

Zonder de juiste inzet en motivatie kan je het jezelf heel moeilijk maken.

16 november 2021
Wat leuk om jouw reactie te lezen en dat je zo'n enorme groei hebt meegemaakt bij Verisure, iets om trots op te zijn. Je hebt super goed gebruik gemaakt van de vele doorgroeimogelijkheden die Verisure te bieden heeft!Jammer dat je afscheid van ons hebt genomen, maar met de ervaring die je bij Verisure hebt opgedaan ga je zeker een mooie carrière tegemoet.Jij bedankt en veel succes verder!Groet,Verisure Recruitment

Leger praktijken

Ga hier nooit werken, ze beloven van alles, maar het enige waar het omdraait is je mond houden en verkopen. Ook moet je elke dag je SGB's halen heb je ze niet gehaald dan moet je naar voren komen en 50x opdrukken? Ook de deuren lopen elke dag is niet fijn. Je werkt hier nooit 40 uur maar soms wel 60 uur per week die niet uitbetaald wordt. Ik vind dat dit bedrijf eens goed doorgelicht moet worden door de Arbeidsinspectie voor alle leger praktijken die ze daar doen. Een ding is wel positief sn dat waren sommige van mijn collega's.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Lange werkdagen zonder extra vergoeding

16 november 2021
Hartelijk dank voor jouw feedback.Allereerst, balen dat je Verisure zo hebt ervaren!Wij proberen vanaf het allereerste contact helder en duidelijk over te brengen wat de werkzaamheden zijn van de functie. Vandaar dat wij infomeetings geven waarin uitgebreid wordt gepresenteerd over onder andere de werkzaamheden van de functie.Mocht je verder contact willen met de desver

gezellige werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden

hele relaxte en gezellige werksfeer veel humor op de werkvloer en veel ruimte voor eigen iniatief niemand die over je schouder meekikt en telkens loopt te zeuren wat je wel of niet moet doen iedereen werkt lekker op zijn eigen manier en tempo en je krijgt echt waardering voor je resultaten zowel financieel in de vorm van hoge bonussen en ook promoties zoals veel meer vrijheden zoek je een leuke baan met een lekker salaris waardering voor je werk en humor op de werkvloer kom dan hier werken want bij verisure zijn wij niet zomaar personeel maar one big happy family

Pluspunten

toffe uitjes hoge bonussen en waarderingskadootjes

Minpunten

niet zeiken gewoon verkopen

16 november 2021
Dank je wel voor jouw leuke reactie!Ook bij Telesales lopen de bonussen inderdaad flink op. En daar profiteer jij zo te lezen van, gelijk heb je! Groet,Verisure Recruitment

Winstgevent en leuke groep.

Wanneer je goed voor Verisure bent, is Versisure goed voor jou. Het is een bedrijf met veel kansen en mogelijkheden. Het verdienmodel is goed opgesteld en er valt veel geld te verdienen.

Pluspunten

Goed bonussysteem

Minpunten

Variabele werkuren

Productieve en fijne werkomgeving

Sollicitatie procedure werkt goed. Gelijk prettig idee bij het bedrijf. Collega's nemen je goed op in de groep, daardoor kan je gelijk top aan het werk.

Goede werkgever. Inzet wordt goed beloond!

Genoeg uitdaging en goede werksfeer. Bij goede prestaties zeer interessante vergoedingen.

Prima werkomgeving en salaris!

Het is hard werken, daarin tegen is Verisure ook goed voor jou met een goed salaris en goede bonussen.

Geweldige bedrijf

Verisure is een top bedrijf, met dagelijks verschillende leuke uitdagingen met een leuke salaris die je daarvoor terug krijgt, met toffe collega's in combinatie met exceptionele componenten die ingezet worden om het belangrijkste te beveiligen.. Kortom top

bezint eer gij begint

beste mensen 1 tip,Als je 24 uur bezig wil zijn met je werk en je eigen auto wil oprijden en de benzine zelf moet betalen de eerste 4 mnd a 300 euro per maand ga hier dan werken.ja vriendjes politiek is er , er vormen zich groepjes bij het zogenaamde sales team die samen op pad gaan dus heb gezien dat veel buiten de boot vallen en alleen op pad moesten.De installatie van de apparatuur is alleen voor profesionals te doen maar ze laten elke willekeurige verkoper het zelf doen zonder opleiding.Zeg je er wat van dan zeggen ze dat je blij moet zijn dat een andere collega het voor deze keer voor je gedaan heeft en eigenlijk niet moet zeuren.Je krijgt mobiele telefoon die de 24 uur per dag afgaat en berichten moet je lezen dus in de kroeg ben je er nog mee bezig met die baan. Het is geen vast contract het is op oproep basis en het contract wordt je in een soort groeps sollicitatie op slimme manier door je strot gedrukt .Het lijkt op een sekte want ze nemen je op slimme manier mee in hun flow om je te laten tekenen.Gaat sale niet goed dan wordt er na 2 weken gevraagd hoe je het vind en zeg je dat je het moeilijk vind mag je stoppen en je spullen pakken zelfde dag. Daarbij zeggen ze dat je ontslag krijgt maar de eerst volgende mail die je ontvangt is dat er in staat dat je zelf ontslag heb genomen dus uitkering krijg je dan niet meer.Nooit hier gaan werken!!

Pluspunten

Minpunten

alles is slecht

Geweldig bedrijf!

Nog maar net begonnen.... Fantastische uitdaging voor iedereen, hartelijk welkom in een warm bad en met open armen ontvangen. Professionele ondersteuning een hele prettige Branch Manager, Teamleider en Coach. Ik zou zeggen, pak deze kans!

Pluspunten

Bedrijf auto

Minpunten

Bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden

Mooi groeiend bedrijf met een prachtig product. Een product wat meer veiligheid kan bieden op vele vlakken

Pluspunten

Eigen indeling van je planning, teamuitjes

Productief en teamgeest!

Wij werken nu met 15 man in kantoor Haaksbergen, 3 ochtenden team meeting en ik moet zeggen dat we allemaal op elkaar kunnen rekenen en steunen. Heb je ambities dan kun je deze WAARMAKEN bij Verisure Nederland!

Pluspunten

Na contractverlenging een auto en tankpas van de zaak.

Echte salesorganisatie, geen dag hetzelfde

Verisure is een echte salesorganisatie, structuur en marketing heel goed op orde. Als Security expert maak je elke dag weer wat nieuws mee. Het team is top.

Pluspunten

Afwisseling

Minpunten

Eerste maanden doorzetten

Gezellige werksfeer

Super bedrijf. Gezellige werksfeer en veel doorgroeimogelijkheden!

Pluspunten

Team uitjes!

Zeer leuk bedrijf met doorgroei mogelijkheden!

Sinds 1,5 jaar in dienst binnen de organisatie Verisure.Nadat de corona toesloeg ben ik deze uitdaging aangegaan. Eerste indruk bij het gesprek kreeg ik het gevoel van team spirit.Ik heb mijn zelf goed kunnen ontwikkelen mede door mijn collega's.Door de juiste inzet kwam ik al snel in aanmerking voor een bedrijfsauto, 6 maanden in dienst en ik kreeg al de kans om een stap hoger op te gaan.Mijn eigen team opzetten binnen Verisure als coach de kennis die ik vanuit mijn collega's heb mogen ontvangen zelf gaan gebruiken om nieuwe collega's ook bij te brengen, super leuk en uitdagend!Binnen een jaar de mogelijkheid gekregen om vanuit coach door te groeien tot teamleider. Vanuit Verisure is er veel mogelijk. Trainingen om je zelf te ontplooien tot een echte topper!Elke maand leuke uitjes met het kantoor, zelfs tripjes naar het buitenland hoort tot de mogelijkheden.Dit werk vraagt wel flexibiliteit in uren en doorzettingsvermogen, beheers jij dit dan kan je echt goed geld verdienen!

Pluspunten

Auto van het bedrijf, telefoon van het bedrijf, leuke uitjes, team spirit kortom welkom bij de Verisure familie

Minpunten

Soms lange dagen, zo nu en dan in de avond of weekenden

Snelgroeiend bedrijf met veel mogelijkheden!

Als je ervaring hebt in horeca of eerder in de sales hebt gezeten en je kent veel mensen kan je hier sirieus geld verdienen!!

Pluspunten

Goede en gesellige werk omgeving met veel vrijheid

Super leuk en groeiend bedrijf

Sky is the Limit, work hard play hard en nog vele andere quotes zijn hier van toepassing. Ik werk er bijna 2 jaar en enorm naar mijn zin. Doorgroeien kan en makkelijk.. Resultaat is je toekomst!

Pluspunten

Bonus

Gezellige werkomgeving en leuke collega's

Ik werk nu ruim 3,5 jaar bij verisure en heb me opgewerkt tot manager van mijn eigen kantoor.Hard werken wordt echt beloond.Met de juiste instelling en doorzettingsvermogen kan je alles bereiken binnen Verisure.

Pluspunten

Sfeer, werk en vrijheid

Minpunten

Je moet tegen veranderingen kunnen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

Gebaseerd op 1,753 reviews