Verisure
Bekijk alle reviews over Verisure

Verisure

Review over Verisure van een medewerker

Slecht

Worden bergen met goud beloofd maar onderaan de streep valt het allemaal tegen. Er wordt gelokt met een auto die je maar niet krijgt en de middelen om sales te maken ontbreken. Verisure is een waardeloos bedrijf dat zijn werknemers alleen maar dwars zit in het leven.

15 februari 2022
Bedankt dat je de tijd voor ons hebt genomen om een reactie achter te laten.Er zijn duidelijke regels bij ons over het ontvangen van een bedrijfsauto, deze krijg je namelijk namelijk na vier maanden. Dit wordt bij de sollictatie en de training duidelijk gecommuniceerd. Ook ontvang je in de eerste week van ons de bedrijfsmiddelen die je nodig hebt om te verkopen.Desondanks neemt dit niet weg dat je de tijd bij ons zo hebt ervaren en dat vinden wij jammer!Mocht je bepaalde zaken bespreekbaar willen maken, kun je ons altijd contacteren en dan hebben we het erover.Groet,Verisure Recruitment

Carrière boost

Ik heb meer dan 2 jaar voor dit bedrijf gewerkt. Ik kwam binnen met 0,0 sales ervaring en vroeg me serieus af of ik er wel aan moest beginnen. Ik was bang dat ik het niet zou kunnen. De begeleiding die ik heb gehad was zo goed, dat ik uiteindelijk in een hele korte tijd ben doorgegroeid tot teamleider. Het salaris die ik vanaf het begin kreeg was een salaris waar je niet om kon klagen. Ik ben in zeer korte tijd gegroeid tot een hele goede salesman.Nu 2 en een half jaar verder neem ik afscheid van het bedrijf en ben ik Verisure dankbaar voor de ontwikkeling die ik daar heb meegemaakt, zowel maatschappijlijk als in mijn privé leven. Ik heb mede door dit bedrijf en het salaris een huis van richting de 4ton kunnen kopen.Ik was werkzaam op vestiging Gouda en dit kantoor is zeker een aanrader. Daarnaast zijn alle kantoren wel de moeite waard om dit bedrijf een kans te geven, om jezelf een kans te geven om goed te verdienen en jezelf te ontwikkelen.Verisure staat als bedrijf zijnde hoog aangeschreven op de markt, waardoor ik een gigantische stap in mijn maatschappelijke carrière heb weten te maken.Ik wil Verisure bedanken voor de carrière boost die ik heb gekregen en het is zeker een bedrijf waar ik ooit nog terug zou willen komen.Verisure Bedankt!

Pluspunten

Leuke trapjes en leuke beloningen zoals bol.com kaarten

Minpunten

Zonder de juiste inzet en motivatie kan je het jezelf heel moeilijk maken.

16 november 2021
Wat leuk om jouw reactie te lezen en dat je zo'n enorme groei hebt meegemaakt bij Verisure, iets om trots op te zijn. Je hebt super goed gebruik gemaakt van de vele doorgroeimogelijkheden die Verisure te bieden heeft!Jammer dat je afscheid van ons hebt genomen, maar met de ervaring die je bij Verisure hebt opgedaan ga je zeker een mooie carrière tegemoet.Jij bedankt en veel succes verder!Groet,Verisure Recruitment

Leger praktijken

Ga hier nooit werken, ze beloven van alles, maar het enige waar het omdraait is je mond houden en verkopen. Ook moet je elke dag je SGB's halen heb je ze niet gehaald dan moet je naar voren komen en 50x opdrukken? Ook de deuren lopen elke dag is niet fijn. Je werkt hier nooit 40 uur maar soms wel 60 uur per week die niet uitbetaald wordt. Ik vind dat dit bedrijf eens goed doorgelicht moet worden door de Arbeidsinspectie voor alle leger praktijken die ze daar doen. Een ding is wel positief sn dat waren sommige van mijn collega's.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Lange werkdagen zonder extra vergoeding

16 november 2021
Hartelijk dank voor jouw feedback.Allereerst, balen dat je Verisure zo hebt ervaren!Wij proberen vanaf het allereerste contact helder en duidelijk over te brengen wat de werkzaamheden zijn van de functie. Vandaar dat wij infomeetings geven waarin uitgebreid wordt gepresenteerd over onder andere de werkzaamheden van de functie.Mocht je verder contact willen met de desver

Ik ga hier nooit meer weg :)

Als je van aanpakken, hardwerken en een teamspirit houd.. dan zit je goed bij Verisure! Uiteraard komt er een heleboel stress bij kijken maar als je iets wil, komt het ook echt! Law of attraction! Heerlijle vibe, ik wist niet dat werken zo leuk kon zijn.

Pluspunten

Teamspirit, teamuitjes

Minpunten

Soms lange werkdagen, targets

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Verisure
  • Slecht