Verisure

Verisure Reviews

135 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.789 reviews

Ervaring opdoen in sales

Verisure is een werkgever waar je zonder problemen wordt aangenomen,ideaal wanneer je begint in sales en ervaring wil opdoen. Het is echter een typische salesbaan. Wanneer je presteert worst je beloond, anders wacht een minimumloon. Wat wel duidelijk wordt is dat nieuwe werknemers de eerste maanden gepaaid worden met warme leads. Zodra je daadwerkelijke hoeveelheid sales gaan tellen vervallen deze leads en ben je op jezelf aangewezen. Vervelend? Nee! Je bepaald zelf hoe hard en vaak je werkt en daarmee wat je verdiend. Enige nadeel is het feit dat mensen promotie krijgen (en daarmee leidinggevende functies) op basis van hun verkopen, en niet op basis van kennis en capaciteit. Een goede verkoper is niet persé een goede leidinggevende en andersom. Hier zou het bedrijf veel meer mee moeten doen.

Pluspunten

Geen ervaring nodig, weinig vereisten, zelf je werkdagen indelen

Minpunten

Geen professioneel inwerkproces, minimumloon als basis. Loon is inclusief vakantiegeld!

Heeel top

Heeel top bedrijf heeeel leuk en intressant als je wilt door groeienn heeeeeeel top en leerzaam

Pluspunten

Auto

Minpunten

Langevdageb

Informatie over Verisure

• Algemene tevredenheid
  • Vertrouwen in collega´s
  • Redelijk salaris

gezellige en uitdagende werkomgeving

Ik werk nu anderhalf jaar bij Verisure en heb het onwijs naar me zin.Geen dag is hetzelfde en er zijn altijd uitdagingen.Het werken met prestatiebonussen triggert mij om elke dag het maximale eruit te willen halen.Er wordt veel in teamverband gewerkt maar er is ook zeker ruimte om dingen zelf te ondernemen.de perfecte balance dus.

Pluspunten

Bonussen en uitjes

Minpunten

kan prestatiedruk zijn voor sommige

je bezorgd mensen een veilig gevoel tegen een prima salaris met veel doorgroeimogelijkheden

Bij Verisure verkoop je geavanceerde alarmsystemen, waardoor je verantwoordelijk bent voor de gemoedsrust en veiligheid van je klanten. dit is natuurlijk een prachtig product om te verkopen. als je daar goed in bent en je zorgt ervoor dat je klanten tevreden zijn, dan gaan ze voor je werken en andere klanten aanleveren waardoor je in staat bent veel te verdienen door het prima bonus systeem. doordat het een snel groeiend bedrijf is kan je ook snel doorgroeien.

Pluspunten

hoge bonussen, veel teamuitjes, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

je moet flexibel zijn

Erg leerzaam met vele doorgroeimogelijkheden

Sinds februari 2022 werk ik bij Verisure, er wordt vanaf het begin geleerd hoe alles moet,van product kennis tot verkopen en installeren. Het is zeker wel goed en hard doorwerken, maar dat resulteert in een prachtig salaris!

Pluspunten

Bedrijfs auto, bonussen, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Lange dagen

Gezellig/ Goede sfeer

Goed sfeer met goeie salaris maar moet je echt met duidelijke doel en doorzettingsvermogen. Kan jij hier veel geld verdienen maar moet echt aan de bak.

Pluspunten

Gratis uitjes/bedrijf festen

Minpunten

Altijd bezig dag/ nacht

Gezellige werksfeer

Top bedrijf je hebt leuke collega s en leuke werksfeer, het is hard werken maar dan krijg je er ook wat voor.

Pluspunten

Auto

Minpunten

Veel uren

Echte sales bedrijf

Voor wie echt wil werken is Verisure een goeie match, verwacht niet zonder inzet geld t verdienen

Pluspunten

Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Lange werkdagen

Open en gezellige werksfeer

Als je laat zien dat je echt wil en dat je het kan, dan krijg alle vrijheid bij Verisure. Lukt het niet op de eene afdeling en je hebt laten zien dat je wel wil, dan is er altijd de mogelijkheid om op een andere functie die je beter ligt aan de slag te gaan.Kortom, een heel mooi bedrijf en groeiend bedrijf om bij te werken.

Pluspunten

Team target halen is gegarandeerd een leuk uitje met je team

Minpunten

Dik salaris en goede training

Je krijgt een dik salaris en goede training om veel te gaan verdienen

Pluspunten

Auto en tankpas

Minpunten

Eigen verantwoordelijkheid

Prettige en competitieve werksfeer

Verisure is een groeiend bedrijf waar veel doorgroei mogelijkheden liggen. Jezelf bewijzen en doorzettingsvermogen is erg belangrijk Elke maand kun je mooie bonussen en challenges verdienen

Pluspunten

Auto vd zaak plus tankpas

Minpunten

Veel beschikbaar zijn

Leuke job met veel doorgroeimogelijkheden

Ik had zelf al 13 jaar ervaring in de sales, dus qua verdienmodellen had ik alles wel mee gemaakt. Maar bij Verisure was ik in positieve zin verrast met de bonus die ik kom verdienen.Waar ik zeer tevrede over ben is de doorgroeimogelijkheden binnen Verisure. Het is een jong en dynamisch bedrijf waar nog veel groei in zit. Ik vind het fijn dat je gewaardeerd en het ook gezegd wordt. Ik zie mij zelf nog lang bij Verisure werkzaam zijn!

Pluspunten

Leuke uitjes

Minpunten

Top bedrijf met de leukste collega,s

Een top bedrijf waar je super hard kan door groeien binnen dit bedrijf ben je ondernemer in loondiensr met zekerheid en garantie

Pluspunten

Nieuwe lease auto

Topbedrijf

Je hebt veel klant contact. Dagelijks bezoek je nieuwe (potentiele) klanten.Er is op het kantoor een fijne werksfeer. Mijn collega's staan voor mij klaar.Je kunt een heel goed salaris verdienen.Leuk bedrijf om voor te werken.

Pluspunten

Tripjes naar het buitenland. Leuke sfeer. Veel klant contact.

Prima

Baan met veel vrijheid, maar hoge werkdruk en slechte managent vanuit hoofdkantoor.

Pluspunten

Veel vrijheid

Minpunten

Stressvol

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf om te werken. Sfeer onderling is top. Krijgt vanaf het begin goed begeleiding.

Pluspunten

Bonus

Minpunten

Soms werken in het weekend

Leuk bedrijf

Ik vind het een leuk bedrijf om te werken omdat ik mij hier erg op m’n plek voel. We zijn altijd gezellig hier en we hebben een relaxte bedrijfs sfeer. Het contact maken met de klanten vind ik ook erg leuk.

Pluspunten

Team uitjes

Uitstekende werkgever

Bij meerdere bedrijven werkzaam geweest. Maar zo uitstekende, gezellige, en ontzettend leuke baan heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik raad Verisure daarom ook bij iedereen aan.There are no limits, dus solliciteer vandaag nog.

Pluspunten

Bonus

Minpunten

Gezellige werksfeer en uitdagend werk!

Het werken binnen het bedrijf is super leuk en uitdagend. Gezellige collega's, onderlinge uitdagingen met elkaar en leuke teamuitjes!

Pluspunten

Bedrijfsauto

Gezellige werksfeer en gezonde competitie

Het werken bij Verisure is top. Je krijgt veel trainingen en weet precies wat je moet doen. Naast dat je veel geld verdiend, is de sfeer ook top

Pluspunten

Leuke collega’s, werktelefoon, werk auto

Geweldige baan

Het is een gezellige werksfeer alleen ligt de werkdruk soms wel hoogMaar daar tegenover zijn de verdiensten wel goed

Officiële reactie van Verisure

20 januari 2023
Beste collega, Bedankt voor het delen van je ervaring! Door middel van bonussen en targets stimuleren we onze collega's om het maximale uit hun job te halen. Hard werken wordt bij Verisure goed beloond! Uiteraard moet deze manier van werken bij je passen. Fijn dat jij het naar je zin hebt hier, de sfeer is inderdaad goed! Vriendelijke groeten, Stefanie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Verisure met

• Verisure