Verisure
Verisure staat nooit stil ook het MCC niet. Ik heb hier veel bijgeleerd. Prettige sfeer, veel kans op bonussen en leuke uitjes.
9 september 2020
Thanks voor jouw reactie en wat fijn dat je hier zoveel hebt kunnen leren. Verisure staat inderdaad nooit stil, en al helemaal ons Marketing Contact Center (MCC) niet. Leuke uitjes uitjes zijn er zeker, dit jaar stond o.a. Lissabon (Portugal) op de planning, i.v.m. COVID-19 is dit helaas niet doorgegaan :( . Gelukkig hebben we nog top-herinneringen aan Marrakech! Groeten, Verisure Recruitment
Ze zeggen dat je een basis salaris krijgt echter moet je die wel zelf verdienen, Daarnaast is het niet op vrijwillige basis dat je bijna iedere avond en het HELE WEEKEND MOET WERKEN.Want als je dat niet doet dan wordt je of ontslagen of je krijgt geen leads van het bedrijf.Er wordt alleen maar gepusht en gepusht ik heb meerdere collega's gewoon met een burn-out en andere gezondheidsklachten zien vertrekken
Minpunten
Lange werkdagen 16uur per dag
Buiten de leuke collega’s en de ervaring die je kunt op doen is er niet veel positiefs te vermelden over dit “bedrijf”. Zeer slechte management die geen oor heeft voor het personeel. Ongepast gedrag door de manager zelf, en niemand die er wat aan doet.Zeer ondankbaar bedrijf dat alleen maar aan geld denkt en uitbuiten van medewerkers op zn zachts gezegd.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Management, lange dagen, ongepast gedrag door manager op de werkvloer
Als je houdt van een harde bedrijfscultuur, geen aftersales, eigen agenda inplannen, karig loon en werken in het weekend is dit de perfecte baan voor je. Enige pluspunt zijn de hoge bonussen, die echter pas interessant worden vanaf 10 sales in de maand.
Pluspunten
Bonussen
Minpunten
Werken in je vrije tijd, onrealistische targets
VriendjespolitiekLeugensAltijd problemen met salarisKinderachtige instelling Je word tot het uiterste gepushtEr word niks op tijd geregeld als je iets nodig hebtZe melken jou en je netwerk uit en daarna kun je gaanHoe goed je ook presteert je zult daar nooit doorgroeien en een vast contract krijgen tenzij je te veel achter je branchemanager z'n hol aanlooptZe blijven je dingen beloven zodat je je uiterste best blijft doen maar ze komen nooit maar dan ook nooit hun beloftes naIk vertel dit hoe ik het heb ervaren en dit is 100% de waarheid, heb hier 17 maanden gewerkt en dit is hoe het is
Pluspunten
Minpunten
lange dagen, geen waardering, oneerlijkheid, geen respect voor de werknemers
10 november 2020
Hi,Allereerst thanks voor jouw feedback!Spijtig om te horen dat je bovenstaande zo hebt ervaren. Wat betreft uitbetaling van het salaris, wij doen elke maand onze uiterste best om de salarisverwerking foutloos te laten verlopen. Neemt niet weg dat fouten maken menselijk is, ook bij ons kan het dus een enkele keer fout zijn gegaan. Indien dit bij jou is gebeurd, bieden wij hier onze verontschuldiging voor aan. Met 100% zekerheid kunnen wij zeggen dat als er een keer iets niet goed is gegaan met betrekking tot het uitbetalen van salaris, dat wij dit per direct herstellen zodra dit bij ons te kennen is gesteld. Doorgroeien is bij ons zeker mogelijk, de succesverhalen binnen Verisure spreken voor zich. Ook het krijgen van een vast contract is bij ons zeker mogelijk, indien er uiteraard naar behoren wordt gepresteerd.Mocht je nog iets kwijt willen over jouw tijd bij ons, of feedback voor ons hebben, dan kun je ons contacteren via calltalent@verisure.nlNogmaals spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt gehad bij ons, maar wij wensen je heel veel succes toe in jouw toekomstige loopbaan!Groet,Verisure Recruitment
Had liefst gelijk bedrijfswagen willen hebben,en visitekaartjes en laptop Zodat je goede rayons kunt opzetten.Maar helaas niet beantwoord
Pluspunten
Vrijdagmiddag leuke meetings
Minpunten
Te weinig voorbereiding
16 oktober 2020
Hi,Dank je wel voor jouw reactie.We snappen volledig wat je bedoeld, het liefst voorzien wij iedereen vanaf dag 1 van onze mooie auto's! Echter is het zo dat wij voor de eerste 4 maanden van jouw tijd bij Verisure eerst willen kijken of de functie wel écht iets voor jou is. In deze tijd ga jij uiteraard ook aanzien of Verisure bij jou past. In die eerste 4 maanden vergoeden wij uiteraard wel 100% van jouw benzine en parkeergelden. Na 4 maanden rijd je vervolgens gewoon in een Verisure auto!Groet,Verisure Recruitment
Niet eerlijk over salaris. Veel uren weinig geld ook als je goed presteert.
16 oktober 2020
Hi, Vervelend dat je het gevoel hebt dat Verisure niet eerlijk is geweest over het salaris. Wij houden juist onze uitgebreide infomeetings om gelijk vanaf het begin - zelfs vóórdat er een sollicitatiegesprek plaatsvindt, transparant te zijn over alles met betrekking tot het salaris, werkzaamheden, dagindeling, contract, incentives, auto v.d. zaak en nog veel meer!Daarnaast is het zo dat ons bonussysteem juist is ingericht op basis van prestatie. Hoe beter je presteert, des te hoger jouw bonus is.Groet,Verisure Recruitment
Mismanagement, vriendjespolitiek bij marketing afspraken etc je word het snel beu dus dat.
Pluspunten
Auto van de zaak
Minpunten
Vriendjespolitiek
9 september 2020
Hartelijk dank voor jouw feedback! Wij zijn een onderzoek gestart naar de vermeende vriendjespolitiek en zullen gepaste maatregelen nemen, daar waar dat nodig is. Groeten, Verisure Recruitment
* Goed verzorgde inwerk training. * Ochtend meeting en training redelijk tot goed. * Matige persoonlijke begeleiding op locatie na inwerk training. * Een jong bedrijf, het bedrijf heeft zich volledig ingedekt om zomin mogelijk op de lange termijn van waarde te zijn voor werknemers in o.a. de buitendienst. "Cao, pensioen, oproep contract vorm" ingericht op m.n. jonge startende werknemers. * Het is een bedrijf wat acteert op veiligheid "alarm" in feite is het een sales organisatie met als product alarmsystemen. * De organisatie heeft een verschil in cultuur, het hoofdkantoor en de sales kantoren. dit uit zich in een verschil van visie/filosofie. Zorgwekkend is de mate van jonge "onervaren" medewerkers die op basis van vriendjespolitiek, coach of teamleiders zijn/worden. dat de gebruikte stijl van "managen" m.n. in de kern gebaseerd is op ego. Vanuit een bedrijf gedacht is dit geen duurzame en gezonde ontwikkeling! * Verdeling van gemaakte afspraken met potentiële prospecten, is een zorgwekkende ontwikkeling, deze worden m.n. gedeeld onder de bestaande kern medewerkers! vriendjespolitiek is hier het leidend voorwerp, Het eerlijk verdelen van deze afspraken is te wijten aan de leiding. Al met al een interessant bedrijf, wat veel potentie heeft wanneer de rode lijn van het bedrijf op de juiste manier vertaald wordt door objectieve en ervaren medewerkers!
Pluspunten
Zie review.
Minpunten
Zie review
9 september 2020
Allereerst, hartelijk dank voor deze waardevolle feedback! Verisure heeft als doel om onze medewerkers de best mogelijke werkervaring en carrièremogelijkheden te geven. Wij vinden dat het zeer belangrijk dat iedereen die bij ons werkt zich thuis voelt binnen het bedrijf, of dat nou op het hoofdkantoor is of op de Sales kantoren, iedereen die bij ons werkt is Verisure. Zoals onze Verisure DNA ook zegt: ´´winning as a team´´. Dit neemt natuurlijk helemaal niet weg dat jij een mindere ervaring met ons hebt gehad en wij vinden het dan ook erg jammer dat je het zo hebt ervaren. Vriendjespolitiek is bij ons een ´´no go´´, dit tolereren wij absoluut niet. Wij gaan dit onderzoeken en nemen hier dan ook passende maatregelen voor. Veiligheid van onze klanten staat bij ons altijd centraal, die veiligheid bieden wij met onze alarmsystemen.Mocht je nog iets kwijt willen over jouw ervaring met Verisure of is er iets waarbij wij jou verder kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Je kunt mailen naar: calltalent@verisure.nl Groeten, Verisure Recruitment.
Bij je sollicitatie word je van alles beloofd wat later niet waar word gemaakt. Trap hier niet in. En het salaris is ook erg slecht tegenover andere sales bedrijven. Je wordt altijd negatief benaderd.
9 september 2020
Hartelijk dank voor jouw feedback! Wij staan er altijd voor open om datgene te verbeteren, dat verbeterd dient te worden. Daarom zouden wij dan ook heel graag van jou willen horen wat er is beloofd en later niet waar is gemaakt. Je kunt jouw feedback versturen naar: calltalent@verisure.nlTransparantie is voor Verisure zeer belangrijk, vandaar dat wij tijdens onze uitgebreide Infomeetings ook veel tijd besteden aan de uitleg over de salarissen en de hoge bonussen. Je bent zelf namelijk in staat om jouw eigen salaris te bepalen. Ons bonussysteem is er op gericht om het jou elke maand zo aantrekkelijk mogelijk te maken, te streven naar een flink bedrag op jouw bankrekening. Groeten, Verisure Recruitment
-de monitoring team houdt eigenlijk het bedrijf draaiende, maar wordt het minst gewaardeerd binnen het bedrijf. Bepaalde regels die gesteld zijn worden door andere afdelingen zo aan hun laar gelapt en daar wordt niets aan gedaan. Rare regeltjes waardoor je als een robot te werk gaat
Pluspunten
Bonus als je iemand aanbeveeld
Minpunten
Geen toeslagen en geen cao
9 september 2020
Reuze bedankt voor jouw reactie! Vervelend dat je het gevoel hebt dat de afdeling Monitoring niet serieus wordt genomen. Onze collega's van de meldkamer zetten zich dag en nacht in om de veiligheid van onze klanten te waarborgen en daar zijn wij - en onze klanten met ons, hen ontzettend dankbaar voor! Het is bij Verisure zeker niet de bedoeling dat er regels aan de laars worden gelapt. De regels zijn niet voor niets ingesteld en zijn er om na te leven, door iedereen in het bedrijf. Mocht je ooit iets kwijt willen of wellicht willen sparren over hoe wij samen kunnen voorkomen dat Monitoring het gevoel heeft niet serieus genomen te worden, kom dan gerust even langs! Je weet ons te vinden óf je kunt een e-mail versturen naar calltallent@verisure.nl, net wat je zelf het prettigst vindt. Groeten, Verisure Recruitment
Veel vrijheid om te groeien in je functie. Wel is het een snelgroeiende bedrijf en daar moet je tegen kunnen.
9 september 2020
Dank je wel voor jouw eerlijke reactie! Stellen wij zeer op prijs :) . Groeten, Verisure Recruitment
waardeloos bedrijf om te werken spaanse mentaliteit hoofdkantoor medewerkers zijn huichelaars en idioten op t gebied van fatsoenlijk en omgang
9 september 2020
Dank je wel voor jouw reactie! Echt heel spijtig om te vernemen dat jij Verisure zo hebt ervaren. Iedereen binnen Verisure heeft maar één mentaliteit en dat is onze Winnaars-mentaliteit! Samen sterk en dus ´´winning as a team''. Toch heb jij het niet zo ervaren en dat vinden wij oprecht jammer! Wij stellen jouw mening op prijs, dus mocht je nog feedback hebben, horen wij dat graag: calltalent@verisure.nl Groeten, Verisure Recruitment
Sinds midden september ben ik werkzaam als recruiter bij Verisure. Het is een geweldig bedrijf om voor te werken. Eindelijk heb ik een bedrijf gevonden die waardering toont bij goede prestaties; een groot aantal collega's zal vanaf morgen tot en met dit weekend genieten van een geheel verzorgde reis naar Praag. Alles wat werd besproken tijdens de sollicitatieprocedure is correct. Ik kwam dus zeker niet voor verassingen te staan. Ook word je hier niet in het diepe gegooid, je krijgt namelijk eerst trainingen en na de trainingen word je nog steeds begeleid. Fijn om eindelijk met plezier naar werk te gaan!
ze zijn zeer snel met het gesprek en nemen je snel aan echter krijgt je pas later de informatie. ( eerst contract tekenen ) geen cao, geen pensioen opbouw, een zeer karig loon en je moet vroeg starten geen keuze zij bepalen hoe laat 8 9 of 10 uur ze hebben een grote verloop van het personeel. denk wel twee keer na voor je daar aan de slag gaat zeer vermoeiende baan en omgeving en slechte cao en geen vangnet (pensioen) voor later wil je dat wel ?
9 september 2020
Wij waarderen jouw feedback enorm, hartelijk dank hiervoor! Verisure zit momenteel in een fase waarin wij onze enorme groei willen doorzetten met de juiste personen, die samen met het bedrijven willen groeien. Wij selecteren ons personeel dan ook uiterst zorgvuldig. Verder klopt het inderdaad dat je bij ons voor bepaalde afdelingen niet onder een CAO valt en dus geen pensioen opbouwt. Er zijn tevens bij ons wel bepaalde afdelingen die wél een pensioen opbouwen. Informeer tijdens jouw sollicitatiegesprek altijd bij jouw recruiter of dit voor jou ook geldt. Tot slot adviseren wij altijd om een arbeidscontract eerst zorgvuldig door te nemen en pas te ondertekenen zodra je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
9 september 2020
Wij stellen jouw feedback zeer op prijs! Juist omdat wij momenteel een fase hebben bereikt waarin wij de enorme groei van Verisure willen doorzetten met de juiste personen, nemen wij niet zomaar mensen aan. Zo nemen wij voor o.a. onze hoofdkantoor functies (waaronder de Klantenservice functies) assessments en 2 sollicitatiegesprekken af, om ervoor te zorgen dat wij de juiste kandidaat voor de juiste positie binnen Verisure selecteren. Voor bepaalde afdelingen bouw je inderdaad geen pensioen op. Onze Technische en onze Meldkamer functies vallen bij ons tevens wél onder een aparte CAO. Wij adviseren overigens altijd om een arbeidscontract, of dat nou bij ons is of bij elk ander bedrijf, eerst door te nemen en pas te ondertekenen wanneer je akkoord bent. Groeten, Verisure Recruitment
Verisure is een geweldig bedrijf, waarin je enorm veel groei mogelijkheden hebt en snel kunt groeien. Mocht jou inzet daar naar zijn. Zowel financieel als educatief.
9 september 2020
Wat een leuke reactie, dank je wel hiervoor! Blijf knallen, laten we weer even records gaan verbreken met z´n allen! Groeten, Verisure Recruitment
Ik werk nu al 2 maanden bij Verisure en heb het zekee naar me zin een baan met veel uitdaging in een grote familie. Na een aantal jaar gewerkt te hebben voor verschillende sales bedrijven moet ik zeggen dat dit de laatste sales bedrijf is waar ik zal werken. Het bedrijf trekt alles uit me en geeft me elke dag een reden om te blijven en te doen waar ik voor kwam! Sales maken een op een leuke manier. De qaardering van de klanten na een sale is onnetaalbaar daar doe ik het voor.
9 september 2020
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat Verisure in staat is om jou uit te dagen! Mocht je nog iets van ons nodig hebben, je weet ons te vinden. Groeten, Verisure Recruitment
Verisure is een leuk bedrijf met veel mogelijkheden. Je leert er van alles en je kan met vragen bij iedereen terecht. Niet te ontbreken zijn natuurlijk de leuke collega’s. Elke dag is anders! Zoek je een leuke werkgever? Solliciteren!
9 september 2020
Hele leuke reactie, dank je wel hiervoor! En wij sluiten ons hier volledig bij aan. Verisure is in de omgang tussen collega´s informeel (met onze klanten zijn wij dan weer formeel). Er hangt een zeer ontspannen werksfeer binnen het bedrijf en naast het harde werken is er altijd voldoende ruimte voor gezelligheid :) . Groeten, Verisure Recruitment
Ze beloven bij de infomeeting een hoop maar in werkelijkheid is alles anders. 1. Auto na 4 maanden, klopt niet want dit moet zijn 20 sales. 2. Werk/privé balans is er niet terwijl ze aangeven van wel. Alles moet draaien om werk en ze verwachten dit ook van je 3. D2D en B2B staat centraal en niet de afspraken vanuit hoofdkantoor. ze geven aan 90% afspraken 10% d2d, b2b NOT!!!
Verisure is een target sales bedrijf op Amerikaanse leest geschoeid. Je krijgt overal bonussen voor als je maar verkoopt. Je moet wel je basissalaris bij elkaar verdienen voordat de bonussen worden uitgekeerd( niet in de eerste maand) Ik vond het team erg leuk, de leidinggevende erg goed in hun vak, Maar de werkwijze is wat inefficiënt. Als sales je goed afgaat een goed bedrijf om een leuke cent te verdienen. Zo niet wegblijven
Het is wel een leuke werkvloer daar en heb er veel geleerd. Ze groeien snel en er komen altijd weer nieuwe mogelijkheden om door te groeien, alleen vragen ze daarom steeds meer van zijn medewerkers en moeten we constant harder werken om onze targets te halen, anders verdienen we niet genoeg. Ook hun computersystemen zijn waardeloos en als er problemen zijn dan moeten ze eerst het hoofdkantoor in een ander land contact opnemen voordat het kan opgelost worden, wat altijd dagen of weken kan duren en soms helemaal niks aan wordt gedaan! Heel vaak worden er ook geen nieuwe contracten gegeven en worden er nauwelijks vaste aanstellingen aangeboden. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat heel vaak voormalige collega's pas op het laatste moment te horen kregen dat hun contract niet wordt verlengt en ze dezelfde dag naar huis moesten. Denken alleen maar aan het zo veel mogelijk binnen halen van nieuwe klanten en laten hun medewerkers in de kou staan! Schandalig! Mijn advies is, vermijd dit bedrijf en zoek een echte vertrouwelijke organisatie waar je iets kan opbouwen.
9 september 2020
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen voor jouw reactie! Jammer dat jij het gevoel hebt dat Verisure jou in de kou heeft laten staan. Dit is nooit onze bedoeling geweest, wij horen dan ook heel graag van je wat wij volgens jou anders hadden kunnen doen. Je kunt ons altijd mailen met jouw feedback, naar: calltalent@verisure.nl Onze collega´s van IT zetten zich elke dag weer optimaal voor ons in, om ervoor te zorgen dat iedereen in het bedrijf zo snel mogelijk is voorzien van de juiste hardware en software. Groeten, Verisure Recruitment