Verian

26: Verian reviews van werknemers

Niet gezellig

Rommelig. Niet gewardeerd voelen. In dit bedrijf.en erg stressvol

Pluspunten

Voor heen gezellig

Minpunten

Niet geluisterd voelen

Gezellige werksfeer, leuke collega's en uitdagend werk

Wijkverpleging,een kei leuke werkomgeving, uitdagend werk.

Pluspunten

Fijne collega's, in overleg is van alles mogelijk, geen nachtdiensten

Minpunten

Weekenden ook werken

Geen prettige werkomgeving

Geen fijne werkomgeving, sommige collega’s erg onprofessioneel. Geen pauze’s als je een langere dienst werkt en komen beloftes niet na wat betreft de uren. Ook haalt de planning er dezelfde dag uren vanaf ,terwijl ik de dienst al aan het werken was of veranderen ze de route op het laatste moment. Al met al geen fijne ervaring met dit bedrijf.

Pluspunten

Minpunten

Weinig uren, diensten veranderen, geen goede werk-privé balans etc

Productie is erg belangrijk, bij ziekte geen interesse.

Een grote organisatie die goed is in het bijscholen. De betrokkenheid en warmte is in 2016 veranderd daardoor ook keuze gemaakt organisatie te verlaten.

Open en gezellige organisatie!

Overall een leuk bedrijf! Open communicatie, plezier en ontwikkeling staan centraal. Je krijgt veel kansen (deze moet je wel zelf pakken) en krijgt daarmee de ruimte om jezelf te ontplooien.

Pluspunten

Sfeer, collegialiteit, vrijheid

Minpunten

Geen kantine o.i.d.

Prima werk omgeving

Ik heb een erg leuke tijd bij de verian gehad als vakantie kracht huishoudelijke hulp, goede werksfeer en goed contact met de planners!

een werkdag

zelf met de clieent kunnen regelen wat er gedaan moest op die dag

Pluspunten

zelf dagindeling invullen

Fijne werksfeer onderling

Ik deed heel graag mijn werk, maar ben toen verhuisd naar Zwolle

Minpunten

leuke baan, prettige collega's, maar werk prive is niet meer in balans

Jaren prettig gewerkt voor verian, maar door verandering in mijn privé omstandigheden en mij niet meer kunnen vinden in de onregelmatige werktijden op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

goed loon

Minpunten

nacht en weekend diensten

Thuiszorgorganisatie

Clienten helpen en assisteren in het huishouden. Eervol werk, dankbaar werk. Goede verstandhouding met de client is essentieel.

Pluspunten

Dankbare clienten

Minpunten

Erg grote organisatie

door dat ze stoppen is het niet echt prettig meer

per 1 juli sta ik op straat aangezien verian dan stopt met leveren zorg . momenteel krijg je bijna geen antwoord meer op je vragen en je mag blij zijn als je een invaladresje krijgt. ik heb contract van 15 uur per week maar de laatste tijd gebeurt het vaak dat het maar 12 uur zijn . Ik werk voor verian in de gemeente putten Ermelo en harderwijk ik doe alles op de scooter. heb geen rijbewijs voor de auto

Pluspunten

reiskostenvergoeding

Minpunten

geen persoonlijk contact meer met me leidinggevende als er iets is

verian

mijn werktijd bij Verian was erg prettig. ik werkte zelfstandig bij clienten thuis, kon goed overleggen met kantoor en kantoor was altijd goed bereikbaar en reageerde snel en netjes . we hadden ook een goed contact als collega,s onderling , en nu nog. er was niets moeilijk aan deze baan. en alles vond ik leuk het contact met mensen die het erg waardeerden dat ik kwam op vaste tijden en het huisje schoonhield en daarnaast ook sociaal een belangrijke taak vervulde bij de mensen. helaas moest ik stoppen bij Verian vanwege verkeerde bezuinigingen bij de Gemeente Lochem.

Pluspunten

sociaal zat Verian goed in elkaar, er was serieus belangstelling voor de medewerkers

Minpunten

GEEN

Contact is goed

Collega"s heb je niet veel contact je gaat naar de mensen thuis werken . Het is leuk en gezellig bij de mensen thuis

goede werksfeer

dagelijks huishoudelijk werk en sociale contacten gemotiveerd werken. de planning binnen verian kwam nog wel eens tekort. het leukste wat mij in deze baan intreseerde was dat de oudere/mensen geholpen kunnen worden ik vind met mensen werken erg leuk geeft mij een voldoening.

Pluspunten

vrij zijn in omgang met mensen

Minpunten

werkplanning

Prettife werksfeer bij de clienten. Ik ga met plezier naar mijn werk

Werken met mensen vind prettig. Naarmate je langer bij clienten over de vloer komt, wordt het werk prettiger. je weet beide waar je aan toe bent. Efficient werken is dan het meest haalbaar.

huishoudelijke hulp

Ik werk bij mensen die zelf de huishoudelijke taken niet uit kunnen voeren. Ze vinden het altijd prettig om mij te zien. Niet alleen omdat ik het huishouden kom doen. Ook om een lekker praatje te maken en gezellig koffie of thee te drinken. Je voelt je wel gewaardeerd.

Heb er plezierig gewerkt .

Was daar Alpha - hulp , had eigenlijk verder weinig met de leiding te maken . Was in dienst van de cliènt .

Pluspunten

niet relevant

Minpunten

niet relevant

Prima werksfeer op de afdeling Zorgcentrale

Ik werk alleen 's nachts dus kan mw slechts beperken tot bevindingen van de nacht en deze zijn prima

uitdagende werkgever, dynamisch en ondernemend

Werken bij verian is uitdagend en dynamisch. De ontwikkelingen in de zorg zijn evenzo uitdagend en dynamisch wat maakt dat een functie als teamleidinggevende boeiend is en blijft.

Pluspunten

uitdaging en prikkelend tav zelfontwikkeling

Minpunten

na 15 jaar mist er persoonlijke uitdaging.

Prettige werksfeer bij de mensen thuis

Een goed kijk in het leven van de mensen waar je bij thuis komt. Veel waardering. Het is een functie met lichamelijk werk maar ook een stuk sociale controle, het welbevinden van de cliënten en signaleren van problemen.

Pluspunten

Waardering

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden.

Productieve en gezellige arbeidssfeer

Medewerker verzuimbeleid heeft een gevarieerde dagtaak. In de ochtend ben je voornamelijk bezig met de kort durende zieken. Aanhoren, stimuleren, en administratieve handelingen, In de middag ga je in op langdurige zieken, Houd het ziekte proces in de gaten, spreekt de verzorgenden. dit wordt afgewisseld met cursussen geven aan thuisverzorgenden.

Pluspunten

Goede collega's., open dialogen, ruimte voor eigenheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verian. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Verian met

Meer informatie over Verian in populaire locaties

• Verian