Vereniging Eigen Huis

7: Vereniging Eigen Huis reviews van werknemers

Fijne werkgever. Ruime doorgroeimogelijkheden.

Fijn bedrijf waar er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Vooruitstrevend en op de toekomst voorbereid.

Gezellige informele sfeer

Zeer prettige en open bedrijfscultuur. Begripvolle collega's.

zelfstandige in een groot team,en dus ervaringen kunnen delen

Je bent 1 van de ruim 100 Bouwkundigen die bij Vereniging Eigen Huis werken, maar ieder werkt afzonderlijk van elkaar. Het fijne van dit werk is, dat je altijd vrolijke mensen ( kopers) om je heen hebt. De mensen zijn blij dat eindelijk hun huis wordt opgeleverd, en ze aan het klussen kunnen. Ook de Aannemer is blij als er een Bouwkundige van Vereniging Eigen Huis komt, omdat die de eventuele spanning wegneemt tussen koper en Aannemer.

Slechte leiding

Helaas moet ik mij aansluiten bij de vorige review. De juridische afdeling alsmede de afdeling ledenservice werd ronduit slecht geleid door incabale mensen. Weing mogelijkheden of ruimte voor eigen initiatieven danwel ontwikkeling. Wat betreft inwerking wordt er maar wat gedaan en zit je zo de hele dag niks te doen. De sfeer vond ik niet prettig, "je mocht blij zijn dat je er mocht werken" sfeer. Ik heb dit nooit gehad maar ik was erg blij dat ik er wegging!! Ik kan dan ook geen pluspunten noemen.

Zware onvoldoende

Ik wil niet teveel worden vuil maken over VEH, dus ik houd het heel erg kort. VEH beoordeling ik als veruit de slechtste werkgever, waar ik ooit heb voor gewerkt. Ik kan geen enkele positieve punt opnoemen. Hiermee wil ik het ook wel laten.

Pluspunten

Minpunten

teveel om op te noemen

werkgever / werknemer

Bedrijf wordt slecht geleid. Je wordt hier uitgeknepen en er is geen binding met het personeel

gezellige werksfeer en flexibel.

het callcenter met hele leuke collega's en leidinggevende, erg flexibel.het moeilijkste van het callcenter vond ik, dat het eentonig werk is en het leukste was dat elk telefoongesprek weer anders was en de collega's.

Pluspunten

goede werksfeer, flexibiliteit.

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vereniging Eigen Huis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Vereniging Eigen Huis met

Reviews over Vereniging Eigen Huis per locatie