Verdo Werkt

Werken bij Verdo Werkt: Verdo Werkt reviews van werknemers

Super begeleiding naar mijn eerste baan

Uitgelichte review

Verdo Werkt heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Na mijn sollicitatie werd ik snel telefonisch benaderd om op gesprek te komen. Dit gesprek was erg plezierig en ik kon mijn wensen duidelijk aangeven en hielden ze rekening mee. Als snel had Verdo een mooie functie voor mij, waar ik geplaatst kon worden. Ik zit hier nu al een maand en heb het super naar me zin. Ik wil Verdo erg bedankt voor deze mooie baan en bedanken voor het fijne contact en meedenken!

Pluspunten

Snelle afhandeling en fijne communicatie

24 januari 2020
Graag gedaan! Wat leuk om hier te lezen dat we ons werk goed gedaan hebben! Laat je het ons weten als we nog iets voor je kunnen doen?

Productieve en gezellige werkomgeving

Via een vriend binnengerold bij Verdo Werkt. Het begon met twee dagen in de week, omdat ik het zo naar mijn zin had ben ik de hele zomervakantie blijven werken en veel nieuwe ervaringen opgedaan. Ben Verdo heel dankbaar voor deze leerzame tijd.

Pluspunten

Gegarandeerd leuke collega's

18 juni 2021
Goed om te horen dat je tevreden bent! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?

Leuk bedrijf met gezellige collega's

Alles is goed geregeld en er wordt ook aandacht besteed aan de werk-privé balans. Gezellig team.

Pluspunten

Informele werksfeer

Minpunten

Niks

Top bedrijf!

Persoonlijk, eerlijk en alles goed geregeld! Vrijheid, ondernemerschap, commercieel!

29 juni 2021
Fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we graag van je!

Goed gesprek en snel een leuke baan!

Via social media kwam ik Verdo Werkt tegen, op de site zag ik de vacature leerling hovenier en ben ik op gesprek geweest. Het gesprek was super, informeel en ze proberen precies te achterhalen wat je wil en kan. Uiteindelijk was ik de geen die de vacature van leerling hovenier mocht gaan invullen, ik heb het super naar mijn zin en het is ook nog eens bij een bedrijf in de regio wat ik heel fijn vind. Ik ben dus heel erg tevreden met de gang van zaken!

Pluspunten

Snel en makkelijk contact, bedrijven in de regio

Minpunten

heb ik niet

Hard werken en goed verdienen

Via Verdo werk ik nu al ruim een jaar als tentenbouwer. Het contact met Nick verliep heel relaxt en ik kon gelijk van start. Alles werd van tevoren goed besproken zodat ik nu een baan heb die bij me past. Hierdoor zit ik dankzij Verdo de komende tijd bij een leuk bedrijf uit de regio!

Fantastische werkgever / Duidelijke communicatie

Fijne ervaring bij Verdo gehad veel dingen mogelijk voor zowel vast werk voor langere termijn als voor korte termijn. Ze communiceren fijn en duidelijk.

Dankjewel voor het achterlaten van jouw ervaring! ^Team Verdo

Informele, leuke club die goed meedenkt

Na mijn sollicitatie via de website werd ik een paar dagen later gebeld, waar zij dingen over mij vroegen en ik mijn vragen over de vacature kon stellen. Een week later had ik een sollicitatiegesprek op locatie. Daar dachten ze goed met me mee over hoe en welke functie bij mijn kennis, ervaring en prive-leven paste. Nadat we de juiste baan hadden gevonden kon ik snel aan de slag! Ook over woon-werkverkeer, verlof en pensioen denken ze hier goed mee, een dikke plus! Inmiddels werk ik bijna een half jaar via Verdo Werkt en ben ik heel tevreden. Ik heb gezellige collega's en ga met plezier naar mijn werk.

21 februari 2020
Hoi! Wat fijn dat je het naar je zin hebt. Dank voor je mooie recensie! ^Team Verdo

Laagdrempelig en open voor mijn ideeen

Ik heb Verdo Werkt ervaren als erg laagdrempeling en proactief. Bij binnenkomst voelde ik mij direct thuis en op mijn plek. Dankzij Verdo Werkt heb ik weer een baan waarbij ik met veel plezier naar mijn werk ga. Ook de rand zaken zijn snel en gemakkelijk geregeld. Ze doen wat ze zeggen. Ik ben ze super dankbaar en wil iedereen aanraden om met deze mensen een kop koffie te gaan doen!

21 februari 2020
Graag gedaan! Bedankt voor je mooie woorden. Super dat je weer met plezier naar je werk gaat. Mocht dat ooit niet meer zo zijn... de koffie staat altijd voor je klaar. Maar voor nu: veel werkplezier! ^Team Verdo

Uitgenodigd om nooit meer iets te horen

Bijzonder slecht. Je wordt uitgenodigd niet wetende dat dit een uitzendbureau is. Plaatsen vaak dezelfde vacatures en als je er dan vervolgens op reageert wordt er continu beloofd dat je teruggebeld wordt, je raad het al, dat gebeurt dus nooit. Ook de salarisindicatie wordt raar ontvangen. Tsja, wat wil je? Je wilt tenslotte toch je boterham verdienen?...

24 januari 2020
Goedemiddag,Ik kwam je review net tegen. Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt! Hier moet iets mis zijn gegaan. Graag zoeken we uit waar het verkeerd is gegaan. We spreken je graag op 0318 576 502, per mail op info@verdowerkt.nl of op ons kantoor in Renswoude. Samen komen we er vast uit. Met vriendelijke groet,^Team Verdo

Dankzij Verdo een nieuwe toekomst gekregen!

Verdo heeft me heel erg goed geholpen om de juiste baan te vinden. Ze staan echt voor je klaar en dat is voor mij zeer waardevol. Verdo onderscheidt zich van andere uitzendbureaus door goed te luisteren, ze willen écht iets voor je betekenen. In mijn geval is dat goed gelukt, ze hebben zich aan hun woord gehouden!

Pluspunten

Super salaris

Minpunten

Niet altijd landelijk werk, maar juist regionaal sterk

24 januari 2020
Voor zulke reviews gaan wij elke dag aan de slag! Dank voor je mooie review.En als je ons weer nodig hebt: je weet ons te vinden!

Een fijne werkgever die je echt verder helpt

Na 4,5 jaar dienstverband bij Verdo ben ik blij dat ik op 60 jarige leeftijd nog zo’n mooie vaste plek heb gevonden met hulp van Nick en Sven. Ik zit helemaal op mijn plek en daar ben ik Verdo erg dankbaar voor. Als ik weer zonder werk kom te zitten dan weet ik zeker dat ik weer bij ze terecht kan.’

24 januari 2020
Bedankt voor de mooie woorden. Als ze je ooit nog laten gaan of je wilt iets anders: we staan voor je klaar!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verdo Werkt. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.7

4.8