Veiligheidsregio Fryslân

Veiligheidsregio Fryslân Reviews

Tijdens mijn stageperiode leuke mensen ontmoet. Collegas waren open en erg behulpzaam. Ik kijk terug naar een super gezellige en leerzame tijd.
Pluspunten
Groot netwerk
Minpunten
geen mening
Leuk bedrijf, redelijk complex inverband de diverse activiteiten die hier plaatsvinden.
Pluspunten
werkfruit
Minpunten
geen duidelijkheid
Op een zinvolle en persoonlijke wijze een bijdrage leveren aan de maatschapij.
Veiligheidsregio Fryslân is een samenwerkingsverband tussen de Friese gemeenten, politie, brandweer, GGD Fryslân en de geneeskundige hulpdiensten. Samen werken wij aan de veiligheid en gezondheid van alle inwoners van Fryslân. Samenwerking, alertheid en slagvaardigheid zijn hierbij de kernbegrippen.De Veiligheidsregio bestaat sinds 2009 uit de kolom Veiligheid en de kolom Gezondheid. De organisatie heeft vele fusies achter zich liggen en heeft zich daar tot nu toe volledig op moeten richten. Momenteel is de VRF hard bezig met allerlei kaders te zetten, beleid te vormen en stuurgericht te werken. Belangrijkste hierbij is om van buiten naar binnen te werken.De organisatie is heel erg in beweging. Hier moet je als werknemer van houden. Er wordt veel van je gevraagd, maar daar staat een zeer dynamische werkomgeving met veel verschillende culturen tegenover. De VRF bestaat in 2012 uit 550 medewerkers en door de Regionalisering van de Brandweer zullen we bijna 400% gaan groeien. Kortom, je verveelt je geen moment!
Pluspunten
jonge organisatie met veel verschillende culturen
Minpunten
er zijn weinig kaders nog ontwikkeld, dit moet je liggen